Forum

Team Envy søger spillere (Killzone 2)

Alt som er klan relateret.

Team Envy søger spillere (Killzone 2)

Indlægaf MopStyle » tors 19 feb 2009 12:21

Billede

Hjemmeside:

www.teamenvy.dk

Team Envy søger spillere til Killzone 2, som udkommer i næste uge (yay!). Vi er 3 spillere som har spillet sammen i Call of Duty 4 i 2007 (1 af os spiller det stadig idag). Vi har et godt samarbejde, og vi søger gode spillere til vores klan, som vi håber vil ligge højt på den danske "rangliste".

Liste over members i Team Envy:

xCaBoOzE
I-Diz-I
Crueltylizer
Indrid
Teluc
Navizzimo
Techst
M-a-x-H

Vi har alle erfaring med FPS og generelt shooters, så vi er klar til at sparke røv.

"Krav":

- Være moden, og helst være over 18.
- Være online ofte, så vi har mulighed for at spille og træne sammen i løbet af ugen.
- Være nogenlunde habil til skydespil, og vise interesse for taktikker osv.
- Have vinderinstinkt og være klar til klankampe. Det vigtigste er dog at have det sjovt.

Du kan sende en besked til en af os her på PSLife.dk og adde os som friend på PSN. Vi håber på at høre fra jer :) Nu skal I ikke tage kravene alt for seriøst, der skal selvfølgelig være plads til alle, så vi håber på at der er nogle gode spillere der vil joine os :)

Vi vil ikke lukke 20 eller mere ind i klanen. Vi holder os til det nødvendige, og tager derfor kun aktive spillere ind. Giv lyd fra jer! :)

Mvh. MopStyle / CaBoOzE
Senest rettet af MopStyle tors 19 mar 2009 11:13, rettet i alt 6 gange.
MopStyle
Niveau 1
 
Indlæg: 86

Brugeravatar

Indlægaf 123krone » tors 19 feb 2009 16:11

jeg vil gerne med spiller meget cod waw og cod 4.
er kun 15år og ikke noget headsæt men det kan der o købes

psn id Rejkjaer
123krone
Niveau 4
 
Indlæg: 650
By: Vanløse


Indlægaf SoulDecapitate » tors 19 feb 2009 16:13

Kan se du har søgt om venne anmodning på min venne liste, vi kan godt forsøge lidt dog snakker jeg ikke meget i headsættet da jeg har små børn der sover, men jeg har det på og snakker når der skal snakkes :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Blade dk » tors 19 feb 2009 16:56

er squ da total klar forvent en invite senere
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Indlægaf MopStyle » tors 19 feb 2009 17:18

SoulDecapitate skrev:Kan se du har søgt om venne anmodning på min venne liste, vi kan godt forsøge lidt dog snakker jeg ikke meget i headsættet da jeg har små børn der sover, men jeg har det på og snakker når der skal snakkes :-)

Ansøgte dig mest på basis af at jeg så du måske var klar på en klan i Killzone 2. Der var lavet et andet topic. Men vi kan jo bare tage et par spil. Vi er et par flinke fyre !

Blade:

Det lyder godt :) Jeg kan sagtens huske dig fra Socom 2. Du er garanteret lige så god til Killzone 2.

123krone:

Lyder godt :) Vi kan altid tage et par spil når det udkommer!
MopStyle
Niveau 1
 
Indlæg: 86

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » tors 19 feb 2009 17:34

ja men jeg er frisk :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Blade dk » tors 19 feb 2009 20:59

MopStyle skrev:
Blade:

Det lyder godt :) Jeg kan sagtens huske dig fra Socom 2. Du er garanteret lige så god til Killzone 2.


whuut hva fanden hed du i det da :shock: ( syret )
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Indlægaf Joko » tors 19 feb 2009 21:27

Jeg spillede også meget Socom 2 :P .. Men du kan åbenbart ikke huske mit navn HULK.. Jeg var åbenbart ikke god nok til at blive husket..
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Ansøgning

Indlægaf Frydensberg » lør 21 feb 2009 01:08

Hej Team Envy

Jeg vil supergerne være med da jeg ligepræcis søger en seriøs klan med masser af taktik og "teamspirit" (;
Det sidste spil jeg spillede over playstaion netværk var som mange af jer andre også Socom 2, hvor jeg spillede i DKH (mit nick var Final_DK back then).

Håber på at Killzone 2 bliver lige ambitiøst og taktisk som Socom var og vil som sagt vildt gerne være en del af et "hold" . Jeg køber headset til min PS3 inden spillet kommer!
Jeg vil kunne være online en del og vil self. være tilstede til klankampe og træning så meget som muligt (:

PSN ID: Techst
Frydensberg
Niveau 0
 
Indlæg: 3

Brugeravatar

Indlægaf MopStyle » lør 21 feb 2009 09:57

Tak til dem der har henvendt sig! Jeg adder jer alle senere idag når jeg tænder for min PS3. Så spiller vi så snart Killzone 2 udkommer :)

Jeg håber I vil joine vores hold senere hen!
MopStyle
Niveau 1
 
Indlæg: 86

Brugeravatar

Indlægaf Chefska » tirs 24 feb 2009 21:04

er også med. psn id: chefska
Chefska
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf Crueltylizer » tirs 24 feb 2009 21:07

Glæder mig vildt meget til at spille med jer alle sammen :) Har lige fået bestilt det officielle headset i dag så det skulle jeg gerne have i løbet af ugen. Coolshop har skrevet at deres levering er blevet forsinket så jeg står nede og banker på Blockbusters dør kl 9.59 i morgen tidlig for at få en kopi :D

Og så kunne det være rigtig fedt hvis folk kom med i Killzone 2 webgame og joinede vores klan Team Envy (Skrives i den sidste linje og så tryk join)

Du finder spillet her: http://www.killzonewebgame.com/
Crueltylizer
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf Diz- » tirs 24 feb 2009 21:11

Crueltylizer skrev:Glæder mig vildt meget til at spille med jer alle sammen :) Har lige fået bestilt det officielle headset i dag så det skulle jeg gerne have i løbet af ugen. Coolshop har skrevet at deres levering er blevet forsinket så jeg står nede og banker på Blockbusters dør kl 9.59 i morgen tidlig for at få en kopi :D

Og så kunne det være rigtig fedt hvis folk kom med i Killzone 2 webgame og joinede vores klan Team Envy (Skrives i den sidste linje og så tryk join)

Du finder spillet her: http://www.killzonewebgame.com/


der skal games for vildt i morgen. regner også med at hente min kopi kl 10. har du ikke fået bestilt det headset endnu, tsk tsk cruel.... i øvrigt så burde danni også være klar i morgen, Envy ftw.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Crueltylizer » tirs 24 feb 2009 21:13

Diz- skrev:
Crueltylizer skrev:Glæder mig vildt meget til at spille med jer alle sammen :) Har lige fået bestilt det officielle headset i dag så det skulle jeg gerne have i løbet af ugen. Coolshop har skrevet at deres levering er blevet forsinket så jeg står nede og banker på Blockbusters dør kl 9.59 i morgen tidlig for at få en kopi :D

Og så kunne det være rigtig fedt hvis folk kom med i Killzone 2 webgame og joinede vores klan Team Envy (Skrives i den sidste linje og så tryk join)

Du finder spillet her: http://www.killzonewebgame.com/


der skal games for vildt i morgen. regner også med at hente min kopi kl 10. har du ikke fået bestilt det headset endnu, tsk tsk cruel.... i øvrigt så burde danni også være klar i morgen, Envy ftw.


Hver gang jeg har prøvet at få fat i det så har det været out of stock :P nu er det endelig blevet sendt. Har lige fået tracking nummer fra shopto.net i dag så det skulle ikke vare længe før jeg har det i hænderne ;) Men det lyder godt med Danni :D

Skal vi egenlig have valgt klasse? For det er jo ikke helt ligesom CoD hvor vi bare kan mixe og matche? Vil meget gerne selv være Medic :)
Crueltylizer
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf Frydensberg » tirs 24 feb 2009 22:05

Diz- skrev:
Crueltylizer skrev:Glæder mig vildt meget til at spille med jer alle sammen :) Har lige fået bestilt det officielle headset i dag så det skulle jeg gerne have i løbet af ugen. Coolshop har skrevet at deres levering er blevet forsinket så jeg står nede og banker på Blockbusters dør kl 9.59 i morgen tidlig for at få en kopi :D

Og så kunne det være rigtig fedt hvis folk kom med i Killzone 2 webgame og joinede vores klan Team Envy (Skrives i den sidste linje og så tryk join)

Du finder spillet her: http://www.killzonewebgame.com/


der skal games for vildt i morgen. regner også med at hente min kopi kl 10. har du ikke fået bestilt det headset endnu, tsk tsk cruel.... i øvrigt så burde danni også være klar i morgen, Envy ftw.


Jeg henter også min kopi i morgen tidlig og har købt headset idag så er bare ready nu ;p ! glæder mig sygt meget til at game med jer gutter ! team envy bliver Nr. 1 Clan i DK :D ! btw - vil gerne måske være mechanic eller hvad den class kommer til at hedde ;p
If u Cant kill them... Run!
Frydensberg
Niveau 0
 
Indlæg: 3

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster