Forum

Dansk SOCOM 4 Klan!?

Alt som er klan relateret.

Dansk SOCOM 4 Klan!?

Indlægaf KB82 » tirs 04 jan 2011 11:34

Hey ville da bare lige høre om der nogen som har planer om at lave en dansk klan i Socom 4 når det engang er kommet på markedet!?
KB82
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Re: Dansk SOCOM 4 Klan!?

Indlægaf Rytteren » tirs 04 jan 2011 12:19

i tilfælde af at der er nogen der gør, så er jeg med. ved at der er rigtig mange dansker der stadig spiller SOCOM:C, så tror de køre deres klaner videre derfra. så man skal vel bare finde dem igen :) ?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Dansk SOCOM 4 Klan!?

Indlægaf KB82 » tirs 04 jan 2011 14:37

Ja oki, cool. Tja jeg kender ikk rigtig nogen danske klaner fra Socom C og er heller ikk rigtig støt på nogen. har haft scc i to omgange og der var stortset ingen fra skandinavien som spillede,har kun støt på et par stykker 1 gang da jeg spillede scc og de var ikk lige så hyggelige at høre på...Og har heller ikk rigtigt kunne finde frem til nogen på diverse forum(her bl.a.) og ved at google.Så jeg ville da gerne høre hvor du er støt på de danske scc klaner;-) Og jeg brød mig nu heller ikk synderligt om socom C. Men tror meget mere på 4ern da det igen er zipper som står for spillet. Så derfor jeg lige efterlyser nogle folk som regner med at anskaffe sig sc 4.
KB82
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Re: Dansk SOCOM 4 Klan!?

Indlægaf Rytteren » tirs 04 jan 2011 16:55

jeg kender i hvertfald et dansk ps3fora hvor der er mange SOCOM spillere .. men man må jo ikke linke til andre danske sider.. af en eller anden grund - men slutter på dium ;)

men mange af dem spiller jo enlig også MAG for tiden
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Dansk SOCOM 4 Klan!?

Indlægaf KB82 » ons 05 jan 2011 10:29

Ja okay. Men kender du deres psn navne så? evt dem som er lederne?
KB82
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Re: Dansk SOCOM 4 Klan!?

Indlægaf Allanb » ons 05 jan 2011 11:55

Jeg er også frisk, hvis nogen skulle finde på at lave en.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Dansk SOCOM 4 Klan!?

Indlægaf KB82 » ons 05 jan 2011 12:06

Eller kender en god Socom klan som osse køres videre i socom 4
KB82
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Re: Dansk SOCOM 4 Klan!?

Indlægaf Jables » tirs 01 feb 2011 14:51

Massive Attack Denmark fortsætter med stor sansynlighed i S4. (Hvis de ikke fucker spillet alt for meget op!!)

Vi hoppede ikke med på Confrontation-vognen da der var ødelagt for meget i forhold de gode gamle Socom 1 og 2 dage.
Vi har stadig nogle af danmarks bedste spillere, men vil højst sandsynligt også blive tvunget ud i en rekruttering efter releasen, da mange af vores gamle spillere, ikke er så aktive længere.

Nogle få ting som vi var i stand til at opnå i Socom II:

#2 på Gamebattles rangliste.
#4 i Elite league
Førsteplads i DM
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Dansk SOCOM 4 Klan!?

Indlægaf Teluc » tirs 15 feb 2011 02:44

Jables skrev:#2 på Gamebattles rangliste.
#4 i Elite league
Førsteplads i DM



Socom III - Europas bedste spiller 8)
Teluc (PS3) og TLXofdoom (Xbox 360)
Teluc
Niveau 3
 
Indlæg: 208


Re: Dansk SOCOM 4 Klan!?

Indlægaf Jables » ons 16 feb 2011 12:01

Ja, det siger du jo ;)

Mini Pana ringede forresten til mig her i søndags. Han vil i gang igen. :mrgreen:
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Dansk SOCOM 4 Klan!?

Indlægaf Teluc » ons 16 feb 2011 12:40

Siger han sgu altid - det samme med TVC. Synes bare aldrig rigtig de bliver hængende mere end en uge. Har dog en OK fornemmelse omkring Socom 4, så det kan være det bliver stort ... eller noget :D
Teluc (PS3) og TLXofdoom (Xbox 360)
Teluc
Niveau 3
 
Indlæg: 208


Re: Dansk SOCOM 4 Klan!?

Indlægaf KB82 » lør 19 feb 2011 23:31

Jables skrev:Massive Attack Denmark fortsætter med stor sansynlighed i S4. (Hvis de ikke fucker spillet alt for meget op!!)

Vi hoppede ikke med på Confrontation-vognen da der var ødelagt for meget i forhold de gode gamle Socom 1 og 2 dage.
Vi har stadig nogle af danmarks bedste spillere, men vil højst sandsynligt også blive tvunget ud i en rekruttering efter releasen, da mange af vores gamle spillere, ikke er så aktive længere.

Nogle få ting som vi var i stand til at opnå i Socom II:

#2 på Gamebattles rangliste.
#4 i Elite league
Førsteplads i DM

Okay lyder cool. Hvis i for gang i klanen i socom 4 vil jeg da gerne prøve en tryout periode hos jer... Skal dog lige sige Jeg har ikk megen socom erfaring...Bare skriv herinde når spillet er udkomment... så ser vi på det til den tid...
KB82
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Re: Dansk SOCOM 4 Klan!?

Indlægaf Morten Skou » lør 19 feb 2011 23:36

Jeg bliver nød til at spørge: hvad er det der er så specielt ved Socom-spillene, er de super geniale online eller hvordan?
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Dansk SOCOM 4 Klan!?

Indlægaf darkandel » lør 19 feb 2011 23:53

Morten Skou skrev:Jeg bliver nød til at spørge: hvad er det der er så specielt ved Socom-spillene, er de super geniale online eller hvordan?


det ville jeg også gerne vide :P
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Dansk SOCOM 4 Klan!?

Indlægaf KB82 » søn 20 feb 2011 20:50

Tja det er ikk CoD black blops...Personligt har jeg ikk selv spillet socom 2. men har altid kun hørt masser af godt om det, og trods socom 4 ser ud til ikk lige at blive helt det samme som de gamle så ser det for mig stadig godt ud udfra de vids jeg har set indtil nu,det ser mere interresant ud end CoD serien, for mig vel og mærke...
KB82
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Næste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster