Forum

COD Århus Klan

Alt som er klan relateret.

COD Århus Klan

Indlægaf kapeshape » lør 08 jan 2011 14:20

Hej derude,

Jeg prøver at stable en "lokal" Call of Duty hygge klan på benene for spillere der bor Århus.

Så hvis du er til Call of Duty (MW2 og blackops) bor i Århus og har lyst til lidt hygge så add: KAPESHAPE

I princippet ved jeg det kan være ligemeget med ens geografiske placering når der spilles over nettet - men synes bare ideen med andre spillere i ens lokal område kunne være lidt sjov.

God weekend:-)
kapeshape
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: COD Århus Klan

Indlægaf baftos » søn 09 jan 2011 17:09

Ohøj,

Jeg har selv overvejet at finde nogle "online-buddies" til hygge-gaming, når der ellers er tid til det (aftener og weekender) - magter ikke det der semi-professionelle halløj med tvungne træningspas og alt for seriøse kampe. Kort og godt; jeg søger en hyggeklan! :-)

Har haft en PS3 i lidt over et år nu, og har både MW2 og Black Ops. Egentlig har jeg spillet mest deathmatch (og lidt FFA), men er bestemt åben for andre spiltyper, hvis man stiller med en lille hold, der har tænkt sig at arbejde bare lidt sammen (i modsætning til mange random "medspillere" fra PSN). Jeg er på ingen måde ikke verdensmester, men heller ikke helt elendig ;-)

Jeg bor ikke helt i Århus, men ca. 50 km længere mod syd i Horsens. Pt. har jeg ikke et headset med mikrofon, men er i gang med at finde et passende - netop i forbindelse med ønsket om at finde nogle PS-venner at spille med.

Jeg add'er dig næste gang jeg kommer online (måske i et par timer i aften). Du er også velkommen til at komme mig i forkøbet og add'e mig i stedet, hvis det ellers ikke gør noget, at jeg ikke bor i Århus? :lol:
baftos
Niveau 0
 
Indlæg: 25
By: Horsens


Re: COD Århus Klan

Indlægaf kapeshape » søn 09 jan 2011 19:47

Hejsa, jamen jeg sdd'er dig nuher. Ses derude:-)
kapeshape
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: COD Århus Klan

Indlægaf Ugger1 » søn 09 jan 2011 20:31

jeg vil gerne være med :D
bor mellem skanderborg og horsens
er 26år og har haft ps3 i snart 2 år er ikke pro men kan da ramme nogle af dem jeg skyder efter :D søger også hyggeklan
så hvis i har lyst så bare add Ugger1
Ugger1
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: COD Århus Klan

Indlægaf Skobobo » lør 15 jan 2011 14:06

Hej Århus klan. Vi er en nylavet klan fra Aalborg, der søger modstandere.
Så hvis i er "game" så lad os da tage en for sjov kamp engang ? .
Bare som lidt opvarmning inde vi går igang mod de syge hold rundt om i verdenen?. :D
Mvh 3rd. Skobobo
Skobobo
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: COD Århus Klan

Indlægaf ALIONAIRE » lør 15 jan 2011 14:39

kapeshape: Jeg er da også frisk på noget hyggeklan.
Black ops, med mic.
Bor bare i kbh ;)
ALIONAIRE til tjeneste :)
ALIONAIRE
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: COD Århus Klan

Indlægaf Dummiz » lør 15 jan 2011 14:51

kapeshape skrev:Hej derude,

Jeg prøver at stable en "lokal" Call of Duty hygge klan på benene for spillere der bor Århus.

Så hvis du er til Call of Duty (MW2 og blackops) bor i Århus og har lyst til lidt hygge så add: KAPESHAPE

I princippet ved jeg det kan være ligemeget med ens geografiske placering når der spilles over nettet - men synes bare ideen med andre spillere i ens lokal område kunne være lidt sjov.

God weekend:-)


Hvis nu man er født og opvokset og boet stort set hele sit liv i Århus men dog bor i Randers PT er man så velkommen? jeg har mic :) er Randers lokalt nok? :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: COD Århus Klan

Indlægaf toorp » tirs 18 jan 2011 21:49

Skobobo skrev:Hej Århus klan. Vi er en nylavet klan fra Aalborg, der søger modstandere.
Så hvis i er "game" så lad os da tage en for sjov kamp engang ? .
Bare som lidt opvarmning inde vi går igang mod de syge hold rundt om i verdenen?. :D
Mvh 3rd. Skobobo

/ignore.
toorp
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: COD Århus Klan

Indlægaf Skjorten » man 24 jan 2011 01:37

toorp skrev:
Skobobo skrev:Hej Århus klan. Vi er en nylavet klan fra Aalborg, der søger modstandere.
Så hvis i er "game" så lad os da tage en for sjov kamp engang ? .
Bare som lidt opvarmning inde vi går igang mod de syge hold rundt om i verdenen?. :D
Mvh 3rd. Skobobo

/ignore.


/ignore x 2 KAPOW!
Billede
Skjorten
Niveau 2
 
Indlæg: 198


Re: COD Århus Klan

Indlægaf JacobDitzel » man 24 jan 2011 03:18

jeg kunne godt være int.
kd: +5 ;).
Billede
JacobDitzel
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Re: COD Århus Klan

Indlægaf kapeshape » man 24 jan 2011 09:49

Kom frisk allesammen og add: KAPESHAPE.. SÅ hygger vi i denne uge :-)
kapeshape
Niveau 3
 
Indlæg: 225



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster