Forum

Gta IV DLC til ps3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Gta IV DLC til ps3

Indlægaf Rytteren » ons 11 mar 2009 10:45

er jeg den eneste der tænker dette er noget smart ordkløveri der kan give ps3'en lidt godt i skuffen?

Rumor Report - Lost and Damned PS3 bound after all?
Posted on March 10, 2009 by Nick

The Lost and Damned downloadable contet of 2008's blockbuster Grand Theft Auto IV hit the XBox 360 late last month and quickly became the best selling expansion on the XBox Live Marketplace. Microsoft paid Rockstar $50 million for the exclusive XBox 360 content. However, internet rumors are indicating that the DLC just may make it's way to the PS3 after all.

PSInsider is reporting that the exclusive agreement between Microsoft and Rockstar's parent company, Take Two, was for downloadable content. The exclusive agreement was carefully worded and announced, and the exclusivity deal only extends to downloadable content. Take Two will be able to bring Lost and Damned to the PS3 via a hard, retail copy, which will go on sale for $40 sometime within the next year, alongside a retail version for the 360 as well.

Keep in mind, this is a rumor. More will be reported as new information becomes available.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Asgerkhan » ons 11 mar 2009 10:59

Det lyder da godt vis det kommer men der tror jeg nu ikke det gør.
Men det vil da være godt vis det gør.
Billede

Få ting her i livet er gratis, stavefejl er en af dem, så brug det!
Asgerkhan
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf Rytteren » ons 11 mar 2009 11:02

ved ikke syntes bare det ville være flabet, dog fedt fundet på, at M$ kun har retten til at havde DLC for sig selv. men at "alle andre" kan få dem på disc.

snorklet fundet på
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Asgerkhan » ons 11 mar 2009 11:21

Jeg vil give dig ret det er lidt (meget) flabet af rockstar men vis det komme som discs, så må M$ bare lære at læse kontraktene.
Billede

Få ting her i livet er gratis, stavefejl er en af dem, så brug det!
Asgerkhan
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf Tbigum » ons 11 mar 2009 11:26

Tror nu ikke MS er så dumme, at de ikke har tænkt på det da de lavede kontrakten, det er jo trods alt dem, som faktisk har financeret det ekstra materiale der kommer til GTA4.
Tbigum
Niveau 2
 
Indlæg: 194


Indlægaf Bab » ons 11 mar 2009 12:55

Jeg tror heller ikke at Rockstar er så dum at gå imod dem som giver dem smør på brødet. Hvis de vil omgå kontrakter med MS, så graver de deres egen grav.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf crockett » ons 11 mar 2009 14:39

Jeg regner nu heller ikke med noget før der kommer en evt. officiel udtalelse fra Rockstar / Take Two.
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf FreakyFellini » ons 11 mar 2009 17:56

Det skal nok komme til PS3 på et tidspunkt. Sådan nogle eksklusivitets aftaler har altid en tidsgrænse på den ene eller anden måde.
Jeg udfordrer dig!!!! --> http://hanniste.mybrute.com<--Jeg udfordrer dig!!!!
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 104 gæster