Forum

Battlefield 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Battlefield 3

Indlægaf DennisBeck » tirs 27 sep 2011 14:50

Odyzeus skrev:Og hvad gør jeg så d. 29. ? Kan alle bare hente betaen så, selvom man ikke har forudbestilt det? :)

Ja for så bliver betaen åben for ALLE. Dem der kan spille i dag,er kun dem som har købt Medal of Honor (Tier1 eller Limited Edition).
Billede
DennisBeck
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Tinglev


Re: Battlefield 3

Indlægaf Odyzeus » tirs 27 sep 2011 14:54

Ahh okay. Troede man skulle have en forudbestilling for at spille betaen :)
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Battlefield 3

Indlægaf Epic-Sakari » tirs 27 sep 2011 16:56

Okay det her er træls..
Jeg ejer Medal of Honor Tier 1 Edition med beta key. Jeg registrerede den i maj og jeg skulle jo have beta acces i dag.
Men det har jeg bare ikke :( 'This content cannot be accessed on your account' er det eneste jeg får når jeg prøver at downloade BF3 beta fra storen... Er der nogen som lider under det samme problem, og/eller en der måske kan hjælpe mig?
Billede
Epic-Sakari
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Re: Battlefield 3

Indlægaf andr2999 » tirs 27 sep 2011 20:29

Synes det er sindsygt godt, men der er nogle fejl i spillet, men det er jo hvad en beta er for. Hvis man har chancen for også at prøve PC kan det klart anbefales, har ikke selv i monster af en PC. Købte den hos komplett for 5000kr og det er en bærbar, og den kører det rigtig godt med imponerende settings, og den klarer ikke end gang recomened kravende og det ser bedre ud end på PS3
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Re: Battlefield 3

Indlægaf ebckbh » tirs 27 sep 2011 21:09

Er blevet fælt skuffet ved første øjekast...ved godt det er en beta, men synes grafikken er super sløj og selve spillet virker tungt...har da tænkt mig at give det en chance, men er ik imponeret indtil videre...
Billede
ebckbh
Niveau 3
 
Indlæg: 233


Re: Battlefield 3

Indlægaf JesperWoo » tirs 27 sep 2011 21:57

ebckbh skrev:Er blevet fælt skuffet ved første øjekast...ved godt det er en beta, men synes grafikken er super sløj og selve spillet virker tungt...har da tænkt mig at give det en chance, men er ik imponeret indtil videre...


Hvorfor skuffet det dig?:) Du skal jo huske på ps3 er jo ved at være gammel , så grafikken er jo ikke altid som man har håbet på desværre.
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: Battlefield 3

Indlægaf Allanb » tirs 27 sep 2011 22:17

Jeg syntes det køre super godt, dog har jeg lidt svært ved at spotte/se modstandere, selv på rimelige korte afstande. (I forhold til BF BC2)
Men måske det bare er en justering af nogle parameter der skal til...
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Battlefield 3

Indlægaf Koma » tirs 27 sep 2011 23:44

Jeg synes det er synd vi ikke får prøvet en bane af med flyve-/køretøjer. Den her bane minder mig for meget om Medal of Honor........ bare lige tusind gange federe. hehe.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Battlefield 3

Indlægaf Jetsonboy » tirs 27 sep 2011 23:58

Koma skrev:Jeg synes det er synd vi ikke får prøvet en bane af med flyve-/køretøjer. Den her bane minder mig for meget om Medal of Honor........ bare lige tusind gange federe. hehe.

Ja tusinde gange federe :D , men grafisk halter beta'en :D I know it's a beta ;)
Billede
Kill or be killed.
Ready for PlayStation 4 and Xbox One.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 493
By: Aalborg


Re: Battlefield 3

Indlægaf PHybjerg » ons 28 sep 2011 14:16

No offense overhoved. Men hvor ser det bare overdrevet fedt ud på PC, når man kører alt på ULTRA og det bare kører flydende! Kan slet ikke stoppe med det igen.
PHybjerg
Niveau 4
 
Indlæg: 511


Re: Battlefield 3

Indlægaf darkandel » ons 28 sep 2011 16:19

Jetsonboy skrev:
Koma skrev:Jeg synes det er synd vi ikke får prøvet en bane af med flyve-/køretøjer. Den her bane minder mig for meget om Medal of Honor........ bare lige tusind gange federe. hehe.

Ja tusinde gange federe :D , men grafisk halter beta'en :D I know it's a beta ;)


du skal ikke regne med de ændre så meget i grafiken :)
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Battlefield 3

Indlægaf Koma » ons 28 sep 2011 16:45

darkandel skrev:
Jetsonboy skrev:
Koma skrev:Jeg synes det er synd vi ikke får prøvet en bane af med flyve-/køretøjer. Den her bane minder mig for meget om Medal of Honor........ bare lige tusind gange federe. hehe.

Ja tusinde gange federe :D , men grafisk halter beta'en :D I know it's a beta ;)


du skal ikke regne med de ændre så meget i grafiken :)


Hvorfor ikke? Det gjorde de da med Bad Company 2.. endda et par måneder efter release.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Battlefield 3

Indlægaf darkandel » ons 28 sep 2011 16:47

ja de fin pusser :) men tror ikke du skal regne med du ser en vildt nice grafik når spillet kommer.
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Battlefield 3

Indlægaf cph_game_master » ons 28 sep 2011 16:49

darkandel skrev:ja de fin pusser :) men tror ikke du skal regne med du ser en vildt nice grafik når spillet kommer.


Det har jo allerede vildt nice grafik. Er du blind ?
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: Battlefield 3

Indlægaf darkandel » ons 28 sep 2011 16:50

cph_game_master skrev:
darkandel skrev:ja de fin pusser :) men tror ikke du skal regne med du ser en vildt nice grafik når spillet kommer.


Det har jo allerede vildt nice grafik. Er du blind ?


seriøst synes du battlefield 3 beta har vildt nice grafik ?
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 101 gæster