Forum

Battlefield 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Battlefield 3

Indlægaf JesperWoo » tors 29 sep 2011 20:12

Der bedre grafik på xbox, det forstår jeg ikke.. Jeg har prøvet at hente betaen på den og spillet det lidt ;)
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: Battlefield 3

Indlægaf mrlenniboy » tors 29 sep 2011 21:40

er jeg den eneste der har svært ved at se fjenderne
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Battlefield 3

Indlægaf NielChill » tors 29 sep 2011 22:06

mrlenniboy skrev:er jeg den eneste der har svært ved at se fjenderne


... Og du spiller med åbne øjne? ;)

Det korte antal minutter jeg har spillet, har jeg ikke haft problemer med at se fjenderne.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Battlefield 3

Indlægaf Blancos01 » tors 29 sep 2011 22:27

Bliver ens stats flyttet over, når den rigtig spil udkommer, eller gælder de stats kun i beta udgaven. ?
Blancos01
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Re: Battlefield 3

Indlægaf RSkaanning » tors 29 sep 2011 22:28

Tror kun det glæder betaen. Det vil jeg da håbe :)
Billede
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485


Re: Battlefield 3

Indlægaf DennisBeck » tors 29 sep 2011 22:51

Alt hvad du optjener i Beta'en bliver slettet,det kommer ikke med over i spillet når det udkommer. Hvis du klikker på mit link,vil du nede i bunden til højre se at der står "WILL MY STATS CARRY OVER FROM THE BETA TO THE FINAL GAME?"
Hvortil der bliver svaret "NO. WE ARE STILL FINE TUNING THE RANKING SYSTEM AND WE DON’T WANT TO GIVE BETA PLAYERS AN UNFAIR ADVANTAGE WHEN BATTLEFIELD 3 LAUNCHES. YOU WILL KEEP YOUR SOLDIER NAME, THOUGH." :D Kilde: http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta
Billede
DennisBeck
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Tinglev


Re: Battlefield 3

Indlægaf andr2999 » tors 29 sep 2011 23:43

Havde lige en vildt god runde 31/8 med recon class som jeg ellers aldrig bruger, pistolerne i spillet er jo sindsyge :)
Hvad er jeres bedste runde indtil videre?
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Re: Battlefield 3

Indlægaf Wensien » fre 30 sep 2011 00:21

hmm .. er nu en gang COD-fan-boy .. men det var sgu meget sjovt, men mindede lidt for meget om MoH
It's not boosting, it's TEAMWORK
Wensien
Niveau 4
 
Indlæg: 449


Re: Battlefield 3

Indlægaf Laffer » fre 30 sep 2011 07:17

Ganske underholdene men nøj hvor var der mange dårlige ting, grafik og lyd håber jeg får noget af en overhaling i det endelige spil..

Og hvad sker der for at man ikke kan mute folk..
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Battlefield 3

Indlægaf prowdD » fre 30 sep 2011 07:28

Så fik jeg prøvet mit første Battlefield - og må indrømme, det ikke faldt i min smag. Har svært ved og finde ud af, hvem der er venner eller fjender. Teksten over fjenders hovede kunne godt være rød. Men måske har det været sådan, hele vejen igennem Battlefield-serien og bare er en ting, jeg skal vende mig til.

Dog er dette ikke et spil, jeg skal bestille. Venter pænt på MW3. Især med Blockbusters fornemme tilbud.
Billede
prowdD
Niveau 3
 
Indlæg: 226


Re: Battlefield 3

Indlægaf Krisp » fre 30 sep 2011 09:29

prowdD skrev:Så fik jeg prøvet mit første Battlefield - og må indrømme, det ikke faldt i min smag. Har svært ved og finde ud af, hvem der er venner eller fjender. Teksten over fjenders hovede kunne godt være rød. Men måske har det været sådan, hele vejen igennem Battlefield-serien og bare er en ting, jeg skal vende mig til.

Dog er dette ikke et spil, jeg skal bestille. Venter pænt på MW3. Især med Blockbusters fornemme tilbud.

Det eneste spil i serien som faldt i min smag var Battlefield 1942 og det er stadigt et af de fedeste spil jeg har prøvet online. Det er rigtig Battlefield IMO. Har ingen forventninger til det nye, men glæder mig til at prøve det. :-)
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Battlefield 3

Indlægaf Nygsen » fre 30 sep 2011 10:45

Jeg prøvede betaen i går.. Og jeg havde store problemer med at være i squard med dem jeg spillede med, når vi kom ind kom vi på hver sit hold og, hvis vi endelig kom på hold sammen var vi ikke i squard sammen, og den eneste gang vi kom i squard sammen kunne vi ikke hører hinanden via headset..

Må håbe det bliver bedre i den fulde vers.
Nygsen
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: Battlefield 3

Indlægaf JesperWoo » fre 30 sep 2011 11:44

Nygsen skrev:Jeg prøvede betaen i går.. Og jeg havde store problemer med at være i squard med dem jeg spillede med, når vi kom ind kom vi på hver sit hold og, hvis vi endelig kom på hold sammen var vi ikke i squard sammen, og den eneste gang vi kom i squard sammen kunne vi ikke hører hinanden via headset..

Må håbe det bliver bedre i den fulde vers.


Husk på det er en beta ;)
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: Battlefield 3

Indlægaf Nygsen » fre 30 sep 2011 11:47

JesperWoo>> Jo jo men alligevel :)
Nygsen
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: Battlefield 3

Indlægaf Koma » fre 30 sep 2011 11:54

Er der nogen der ved om det er muligt at give feedback et sted?
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 87 gæster