Forum

Battlefield 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Battlefield 3

Indlægaf Allanb » søn 02 okt 2011 16:37

mrlenniboy skrev:er jeg den eneste der har svært ved at se fjenderne



Nope, jeg døde hele tiden, uden jeg kunne se fjenden, da jeg spillede ??? Måske jeg bare er blevet for gammel til den slags spil.. Jeg hopper sku bare over på Kinect og spiller "Dr. Blowhole returns"
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Battlefield 3

Indlægaf Koma » søn 02 okt 2011 16:42

Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Battlefield 3

Indlægaf toorp » søn 02 okt 2011 16:54

Koma skrev:


Hvordan fungerer EOD robotten?

den er bugged.. :) kan ikk sætte den nogen steder..
toorp
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Battlefield 3

Indlægaf mrlenniboy » søn 02 okt 2011 18:11

mrlenniboy skrev:er jeg den eneste der har svært ved at se fjenderne




Nope, jeg døde hele tiden, uden jeg kunne se fjenden, da jeg spillede ??? Måske jeg bare er blevet for gammel til den slags spil.. Jeg hopper sku bare over på Kinect og spiller "Dr. Blowhole returns"



haha, jah det kan sku være jeg osse er ved at være for gammel jeg syntes ihvertfald det går meget hurtigt, meget mere end bf 2, så måske skal man holde sig til det...
jeg syntes bare alle sammen lægger sig på maven of så ellers bare skyder derudaf, så jeg er ikke tilfreds med man kan lægge sig helt ned på maven [-X
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Battlefield 3

Indlægaf FunteXDK » søn 02 okt 2011 18:50

Er der nogle der ved om man beholder ens rank(level) når spillet udkommer eller om det er forfra igen?

Og jeg har og svært ved at se fjenden, samt jeg har hvide lysglimt hvert 10. sekund og nogle gange falder man lidt igennem jorden og svømmer rundt istedet - dette sker ret tit i nærheden af klipper og andre deforme ting.
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Re: Battlefield 3

Indlægaf toorp » søn 02 okt 2011 19:27

FunteXDK skrev:Er der nogle der ved om man beholder ens rank(level) når spillet udkommer eller om det er forfra igen?

Og jeg har og svært ved at se fjenden, samt jeg har hvide lysglimt hvert 10. sekund og nogle gange falder man lidt igennem jorden og svømmer rundt istedet - dette sker ret tit i nærheden af klipper og andre deforme ting.

du beholder ikk din rank.. ville være tosset at man havde den fordel hvis man spillede betaen..
toorp
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Battlefield 3

Indlægaf FunteXDK » man 03 okt 2011 09:45

toorp skrev:
FunteXDK skrev:Er der nogle der ved om man beholder ens rank(level) når spillet udkommer eller om det er forfra igen?

Og jeg har og svært ved at se fjenden, samt jeg har hvide lysglimt hvert 10. sekund og nogle gange falder man lidt igennem jorden og svømmer rundt istedet - dette sker ret tit i nærheden af klipper og andre deforme ting.

du beholder ikk din rank.. ville være tosset at man havde den fordel hvis man spillede betaen..


Det ville da på ingen måde være tosset hvis man f.eks. beholdte 10 levels, da endnu flere så ville spille betaen og få det ekstra lille forspring - Det er set med flere spil før, så håbede også på at det ville fungere her :D
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Re: Battlefield 3

Indlægaf Krisp » man 03 okt 2011 11:27

FunteXDK skrev:
toorp skrev:
FunteXDK skrev:Er der nogle der ved om man beholder ens rank(level) når spillet udkommer eller om det er forfra igen?

Og jeg har og svært ved at se fjenden, samt jeg har hvide lysglimt hvert 10. sekund og nogle gange falder man lidt igennem jorden og svømmer rundt istedet - dette sker ret tit i nærheden af klipper og andre deforme ting.

du beholder ikk din rank.. ville være tosset at man havde den fordel hvis man spillede betaen..


Det ville da på ingen måde være tosset hvis man f.eks. beholdte 10 levels, da endnu flere så ville spille betaen og få det ekstra lille forspring - Det er set med flere spil før, så håbede også på at det ville fungere her :D


Stats osv. bliver altid wiped i betaer. Det er som sagt en test og ikke den endelige udgave af spillet.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Battlefield 3

Indlægaf Proxzyn » man 03 okt 2011 12:18

FunteXDK skrev:Det ville da på ingen måde være tosset hvis man f.eks. beholdte 10 levels, da endnu flere så ville spille betaen og få det ekstra lille forspring - Det er set med flere spil før, så håbede også på at det ville fungere her :D

Kunne da egentlig godt tænke mig at høre hvilke spil det er. :) For det er da nogle underlige udviklere der bestemmer sådan noget.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Battlefield 3

Indlægaf DefenzZ » man 03 okt 2011 12:54

Proxzyn skrev:
FunteXDK skrev:Det ville da på ingen måde være tosset hvis man f.eks. beholdte 10 levels, da endnu flere så ville spille betaen og få det ekstra lille forspring - Det er set med flere spil før, så håbede også på at det ville fungere her :D

Kunne da egentlig godt tænke mig at høre hvilke spil det er. :) For det er da nogle underlige udviklere der bestemmer sådan noget.


Alle dem der har fået koder fra Subway og PS+ brugere der spiller Uncharted 3 MP.
Dog er det pt uklart præcis, hvad der kan overføres.Personligt synes jeg at alt burde resettes, sådan at alle er lige til release.

"Naughty Dog have made sure that key aspects of your progress during the competitive multiplayer experience, will carry over into the final retail copy of Uncharted 3: Drake’s Deception"
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Battlefield 3

Indlægaf Krisp » man 03 okt 2011 14:37

DefenzZ skrev:
Proxzyn skrev:
FunteXDK skrev:Det ville da på ingen måde være tosset hvis man f.eks. beholdte 10 levels, da endnu flere så ville spille betaen og få det ekstra lille forspring - Det er set med flere spil før, så håbede også på at det ville fungere her :D

Kunne da egentlig godt tænke mig at høre hvilke spil det er. :) For det er da nogle underlige udviklere der bestemmer sådan noget.


Alle dem der har fået koder fra Subway og PS+ brugere der spiller Uncharted 3 MP.
Dog er det pt uklart præcis, hvad der kan overføres.Personligt synes jeg at alt burde resettes, sådan at alle er lige til release.

"Naughty Dog have made sure that key aspects of your progress during the competitive multiplayer experience, will carry over into the final retail copy of Uncharted 3: Drake’s Deception"


Det er heller ikke en beta, de har bare valgt at låse op for noget af den fulde multiplayer del inden udgivelsen i November.

Multiplayer betaen af Uncharted 3 foregik i sommers.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Battlefield 3

Indlægaf Nygsen » tirs 04 okt 2011 11:41

Bortset fra det så reklamere de godt nok massivt for BF 3 i fjerneren...
Nygsen
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: Battlefield 3

Indlægaf toorp » tirs 04 okt 2011 16:51

nogen der ved hvornår beta lukker?
toorp
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Battlefield 3

Indlægaf RSkaanning » tirs 04 okt 2011 16:53

toorp skrev:nogen der ved hvornår beta lukker?

Tror det er den 10 okt.
Billede
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron