Forum

Battlefield 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Battlefield 3

Indlægaf darkandel » tirs 05 feb 2013 19:21

nogle der stadig spiller bf :) ? mangler nogle at game med :)
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Battlefield 3

Indlægaf Ponduus » ons 06 feb 2013 12:53

Jeg er begyndt at spille lidt. Jeg er ikke fantastisk overhovedet, men har det sjovt.

Jeg har også headset, hvis det var noget.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: Battlefield 3

Indlægaf Blade dk » ons 06 feb 2013 13:18

er også begyndt igen , har os headset
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Battlefield 3

Indlægaf Odyzeus » lør 20 apr 2013 20:19

Er også lige startet igen, fra scratch. Er udvidelsespakkerne noget værd at bruge penge på?
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Battlefield 3

Indlægaf CthulhuAlmighty » søn 21 apr 2013 11:31

Odyzeus skrev:Er også lige startet igen, fra scratch. Er udvidelsespakkerne noget værd at bruge penge på?


Ja, de kan allesammen varmt anbefales - med undtagelse af Armored Kill, som er en gabende sovefest på konsol. Jeg kan især anbefale de to seneste; Aftermath og End Game. Hvis du vil have adgang til 20 ekstra våben, så kan kan også Back to Karkand og Close Quarters anbefales. Især sidstnævnte, da den indeholder nogle af de allerbedste våben i hele spillet (M-Tar, ACW-R, L86A2, SPAS-12, JNG-90 og MK5).

Om det er værd at købe Premium er jeg ikke helt sikker på. Vi er tæt på BF4 og jeg kan ikke anbefale alle expansions. Men hvis du alligevel har tænkt dig at punge ud for alle expansions, så køb Premium, da det er billigere end at købe alle expansions enkeltvis og du får et par goodies med i pakken. :)
“If our brains were simple enough for us to understand them, we'd be so simple that we couldn't.”
CthulhuAlmighty
Niveau 1
 
Indlæg: 78


Re: Battlefield 3

Indlægaf Bateman » man 22 apr 2013 11:04

Jeg leder også efter nogen at spille med, har både Armored Kill og End Game! Flyver primært jets og helikoptere.
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Re: Battlefield 3

Indlægaf CthulhuAlmighty » man 22 apr 2013 18:02

Bateman skrev:Jeg leder også efter nogen at spille med, har både Armored Kill og End Game! Flyver primært jets og helikoptere.


Du må gerne adde mig, hvis du får lyst. Jeg spiller oftest fredag eller lørdag, ikke så meget i hverdagene.

Jeg har Premium, så ejer alle expansions :)
“If our brains were simple enough for us to understand them, we'd be so simple that we couldn't.”
CthulhuAlmighty
Niveau 1
 
Indlæg: 78


Re: Battlefield 3

Indlægaf Odyzeus » tirs 23 apr 2013 17:16

Det lyder fint, tror jeg venter med expansions til jeg bliver træt af de nuværende baner. Men er der i så fald noget sted at købe dem billigt? Eller kan man kun købe dem via storen?
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Battlefield 3

Indlægaf JanR » tirs 23 apr 2013 18:16

Odyzeus skrev:Det lyder fint, tror jeg venter med expansions til jeg bliver træt af de nuværende baner. Men er der i så fald noget sted at købe dem billigt? Eller kan man kun købe dem via storen?


Til PC koster det cirka 29,- per udvidelse.
På Playstation 3 koster det 120,- per udvidelse, eller 380,- for Premium abonnement.

Fuldstændig vanvittige priser på PS3, for nogle baner.
Det kan ikke passe at nogle baner og våben, skal være så meget dyrere, end hele spillet.

Men money talks desværre.
Og når folk glædeligt betaler i dyre domme for sådan noget her, og de digitale priser på Playstation Store, så forbliver tingene med at være ligeså dyre.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Battlefield 3

Indlægaf Odyzeus » ons 24 apr 2013 21:39

Synes også det er groft nok. Der er snakke om små ændringer som våben, baner og køretøjer. Det er jo næsten værre end hvad Call of Duty er blevet til. Men tak for svaret.
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 96 gæster