Forum

Klar på en Resident Evil co-op?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Klar på en Resident Evil co-op?

Indlægaf laksemand » fre 13 mar 2009 14:35

Hey alle,

Efter netop at have læse reviews for Resident Evil 5, så sidder jeg og tænker lidt negative tanker om at gennemføre spillet med computeren som Sheeva.

Derfor tænkte jeg, om der er nogle, der er klar på en co-op? Jeg må indrømme, at selvom jeg har modtaget spillet, så har jeg endnu ikke prøvet det, så jeg er ikke helt klar over, hvordan co-op fungerer ...
laksemand
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Indlægaf gnazz » man 06 apr 2009 02:59

jeg er klar hvis det er :) det er lidt stenet med sheeva.. AI er ik helt i top men det går an vil jeg sige.. Men du skal glæde dig mest til mechenaries mode omg det genialt og der kræver virkelig co-op..

har lige lavet den længste combo sammen med en ven fra uk på 148! det så fedt!
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Re: Klar på en Resident Evil co-op?

Indlægaf baunevej » man 06 apr 2009 09:21

laksemand skrev:Hey alle,

Efter netop at have læse reviews for Resident Evil 5, så sidder jeg og tænker lidt negative tanker om at gennemføre spillet med computeren som Sheeva.

Derfor tænkte jeg, om der er nogle, der er klar på en co-op? Jeg må indrømme, at selvom jeg har modtaget spillet, så har jeg endnu ikke prøvet det, så jeg er ikke helt klar over, hvordan co-op fungerer ...


Jeg går gerne gennem spillets singleplayer med dig :D, har ikke noget imod og prøve som sheeva. Hvis du har headsæt er det fedt man kan komunikere under spillet :D.

m.v.h baunevej
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Indlægaf Ice_Hiboy » man 06 apr 2009 14:20

jeg er klar hvis i ikke har noget imod at jeg allerede har været igennem det en gang før :)
Senest rettet af Ice_Hiboy man 06 apr 2009 20:43, rettet i alt 1 gang.
Billede
Ice_Hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Indlægaf ps2010 » man 06 apr 2009 14:33

mega sejt spil
ps2010
 
Indlæg: 668



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 89 gæster