FreakyFellini skrev:Underdog dk skrev:FreakyFellini skrev:Rechain skrev:Ok, der er sefølig LIDT uhygge og gys men det er ik på højde med de gamle.
/Rechain
Det kan være mine nerver ikke holder til ligeså meget som jer andres. Men jeg er vede at skide i bukserne, når jeg bliver forfulgt at folk med kæmpe insekter på hovedet. Og så syntes jeg også de har nailet stemningsmusikken.
...kunsten er vel også at gøre det uhyggelig, når det foregår uden for i Afrika... Det er vel nemt nok at skabe en scary stemning når alt er kulsort.
hmmm FreakyFellini du får det til at lyde interesant, er det et godt single player spil? Jeg mener holder AI'en på ens buddy?
/underdog dk
Nu har jeg ikke spillet det i særligt lang tid, eller jeg er i hvert fald ikke kommet langt. Men indtil nu har AI'en på min bitch (min buddy), været helt fin. Hun rammer fjenderne, og hun redder en ud af problemer. Det som jeg har hørt anmeldere brokke sig mest over, er måden hvorpå man ordner sin inventory. Man skal nemlig også gøre det for hende. Men jeg ser det ikke som noget problem indtil videre. Det føles bare som én inventory man skal holde styr på, fordi det er så godt lavet. Jeg skal dog ikke udelukke at det kan blive stressende længere hen i spillet.
Jeg kan lige bakke min overbevisning om at der ikke er noget galt med AI'en med lidt statestik jeg lige var inde og tjekke. 6 gange har hun reddet mig fra at dø, jeg har reddet hende 0 gange. Jeg har reddet hende fra at blive såret 4 gange mens hun har reddet mig 5.
Jeg syntes spillet er kanon fedt indtil videre. De to boss fights jeg har haft, har været for fede, den ene kom man op og toppes med en person med et insekt stikkende ud af hovedet på den mest horrible måde, hvor cutscenen og måden hvorpå hele den boss-fight gik ned på, gjorde at jeg fik kuldegysninger. Den anden boss var sammensat af mange iler, og krævede at man brugte sine omgivelser på en rigtig fed måde.
Hele spillet føles godt, og det er noget af det flotteste jeg har set. Både in-game, cutscenes, scenografisk og effekter. Og bare de få før-omtalte boss'er er fantastisk fantasi-fulde og uhyggeligt detaljerede, på en måde som jeg ikke har set magen til i noget andet spil. Disse boss-fights er virkelig noget alle andre spil-udviklere kan lære noget af.
Selve historien indtil videre virker også som interessant at følge med i, det fanger en rigtig god klaustrofobisk stemning, imens kullisserne virker troværdige og meget flotte. Skuespillet er som man kan forvente, af en AAA titel. Det er ikke Ingrid Bergman og Heath Ledger, men det er en klasse over KILLZONE 2.
Jeg kan også lige nævne at jeg har spillet i lidt over 3 timer, og har gennemført 5 procent kun. Så noget siger mig at jeg personligt vil få meget tid ud af dette spil
Jeg syntes at det føles som en af GOTY-mulighederne indtil videre, men min holdning kan selvfølgelig ændre sig hen af vejen. Enten til det bedre eller modsat..
Jeg undskylder at det blev lidt langt, men det kunne være blevet længere endnu.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 133 gæster