Forum

Dark Souls

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Dark Souls

Indlægaf Stricker » lør 04 jun 2011 20:36

Med fare for at Rytteren er den eneste der svarer, er der nogen der ser frem til dette spil? Jeg er meget spændt på hvor meget eller lidt de vil gøre ved den famøse sværhedsgrad nu hvor Sony nok har indset at konceptet har et langt større appeal end tidligere forventet.
Hvilke forbedringer/forandringer ser I frem til fra Demon's Souls?
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Dark Souls

Indlægaf Randløv » lør 04 jun 2011 20:42

Jeg sidder med et Playstation Magasin i hånden og læser om Dark Soul's, og det lyder til at det bliver ligeså svært som Demon's Souls! :)
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508


Re: Dark Souls

Indlægaf XeoZin » lør 04 jun 2011 20:48

Uh ja jeg ser frem til det :) Har gennemført demon souls nok 5 gange, og tænker stadig en gang imellem at spille det lidt igen hehe.
Jeg læste at man skal vælge mellem nogen factions det ser jeg frem til at se, men jeg vil heller ikke læse for meget om det så jeg selv kan blive godt overrasket nå jeg skal spille det.
XeoZin
 


Re: Dark Souls

Indlægaf BlodbadDK » lør 04 jun 2011 20:50

Jeg gør, og jeg synes ikke sværhedsgraden i DS er speciet høj. Straffen for at dø er harsk men det kan man jo så bare lade være med ;-) Fjernderne er jo ekstremt forudsigelige.
Jeg glæder mig specielt til en større mere åben verden at udforske.
BlodbadDK
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: Dark Souls

Indlægaf Rytteren » lør 04 jun 2011 21:38

alle aspekter bliver forbedret... på nær sværhedsgraden som jeg tror (uden at havde spillet det) bliver nemmere - blandt andet grundet fire beacon... sikke noget latterligt pis de smed ind her (igen, uden at havde prøvet det)

dog er jeg nervøs for om den følelse af "håbløshed" man havde i demon's souls - gennem musik/lyd og mangel på interaktion med NPCer osv må lade livet for noget mere historiedriven aspekt

og da denne "håbløshed" og sværhedsgraden for mig var 2 af de vigtigste elementer i demon's souls.. så tror jeg desværre jeg personligt bliver skuffet.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Dark Souls

Indlægaf Stricker » ons 08 jun 2011 00:35

Fedt at se noget gameplay fra Dark Souls af, men den præsentation ved Gametrailers var en lidt mangelfuld oplevelse. Er der nogen andre der har set flere spilvideoer fra E3 eller andre steder?
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Dark Souls

Indlægaf Randløv » ons 08 jun 2011 00:50

Stricker skrev:Fedt at se noget gameplay fra Dark Souls af, men den præsentation ved Gametrailers var en lidt mangelfuld oplevelse. Er der nogen andre der har set flere spilvideoer fra E3 eller andre steder?


Tror næsten ikke der er flere spil pt ud over hvad man har set til E3 der er værd at kigge på :). Men hvis di aldrig har spillet Demon's Souls, samt er en dårlig taber (like me)(!), så rust dig og dit joystick til en hård omgang :P . Som udviklerne selv siger det: "Prepare to die... Over and over again".
:)
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508


Re: Dark Souls

Indlægaf Stricker » ons 08 jun 2011 01:45

Nææh, jeg er blevet tævet ihjel mange gange i Demon's Souls, en sand fornøjelse!
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Dark Souls

Indlægaf Morten Rask » ons 08 jun 2011 08:32

Jeg vendter spændt på at modtage Demon Souls som jeg bestilte forleden. Derefter regner jeg også med at jeg skal have Dark Souls.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Dark Souls

Indlægaf Jensvoigt » lør 18 jun 2011 19:31

Glæder mig også, skal dog lige tage mig sammen og gennemføre Demon's Souls først :D
Billede
Jensvoigt
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Dark Souls

Indlægaf Hades » søn 19 jun 2011 09:30

Jeg skal så absolut have Dark Souls! Har gennemført Demon's Souls et utal af gange, og det er virkelig en oplevelse værd!
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 125 gæster