Forum

PS3 imod Xbox

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

PS3 imod Xbox

Indlægaf Bab » ons 18 mar 2009 21:52

Ja, nu tænkte I lige, at i kunne få lov til at svine en stakkels Xbox til. Men det jeg vil vide er, om man kan spille online imod Xbox brugere. F.eks i Midnight Club, som jo er lavet til begge konsoller.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf FreakyFellini » ons 18 mar 2009 22:00

Det kan man ikke. Jeg kender kun et spil som kan spilles på tværs formater. Shadowrun, og det er Xbox - PC.
Jeg udfordrer dig!!!! --> http://hanniste.mybrute.com<--Jeg udfordrer dig!!!!
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf SnoobyFly » ons 18 mar 2009 22:10

Det kan man ikke, nej. Du kan jo heller ikke spille GTA IV - PS3 mod Xbox360 bare fordi spillet er kommet på begge formater...

Unreal Tournament skulle også understøtte funktionen online, hvor PC, Xbox360 og PS3 kunne spille mod hinanden.. Det blev dog ikke til noget alligevel.. :( Kunne ellers være fedt..
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Gamemakerman » tors 19 mar 2009 01:27

Der findes faktisk et spil hvor man kan spille online med Xbox 360 ejere over en Playstation. Spillet er Final Fantasy XI, men det kræver en PS2 med harddisk eller en PS3 der kan afspille PS2 spil.

Udover at Playstation og Xbox ejere kan spille sammen, så kan PC ejere også være med i legen :)
Skribent | PSlife.dk
Billede
Gamemakerman
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf Underdog dk » tors 19 mar 2009 19:13

FreakyFellini skrev:Det kan man ikke. Jeg kender kun et spil som kan spilles på tværs formater. Shadowrun, og det er Xbox - PC.

Two Worlds.. kan spilles på xbox 360 og pc...

/underdog dk
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf FreakyFellini » tors 19 mar 2009 19:32

Gamemakerman skrev:Der findes faktisk et spil hvor man kan spille online med Xbox 360 ejere over en Playstation. Spillet er Final Fantasy XI, men det kræver en PS2 med harddisk eller en PS3 der kan afspille PS2 spil.

Udover at Playstation og Xbox ejere kan spille sammen, så kan PC ejere også være med i legen :)


Fedt, jeg troede ikke det var muligt på tværs af de to konsoller. Det skaber et håb for fremtiden om dueller mellem ps3 og x360.


Underdog dk skrev:
FreakyFellini skrev:Det kan man ikke. Jeg kender kun et spil som kan spilles på tværs formater. Shadowrun, og det er Xbox - PC.

Two Worlds.. kan spilles på xbox 360 og pc...

/underdog dk


Ahh, okay. Det kender jeg ikke.
Jeg udfordrer dig!!!! --> http://hanniste.mybrute.com<--Jeg udfordrer dig!!!!
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 76 gæster