Forum

Modern Warfare 3 ™ info

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Modern Warfare 3 ™ info

Indlægaf darkandel » tirs 06 dec 2011 16:44

dk_dusty_82 har du prøvet type 95? lyder lige som et våben for din spille stil :) bruger næsten selv kun type 95 :P
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Modern Warfare 3 ™ info

Indlægaf KB82 » tirs 06 dec 2011 18:10

darkandel skrev:dk_dusty_82 har du prøvet type 95? lyder lige som et våben for din spille stil :) bruger næsten selv kun type 95 :P


Yes yes har spillet med T-95 og det gik osse fint nok i starten, osse selvom jeg brugte rapid fire så den skyder vildt hurtigt, Jeg ved ikk hvad det er men for mig virker det som om den bliver svagere når man bruger lyddæmper selvom det ikke skulle ændre på damage, og ha nu heller ikke været specielt glad for 3 burst våben, det eneste jeg har kunne lide rigtig meget var AN-94 tror jeg nok, fra BC2. Jeg er sku mere til ACR/fuld auto våben, så jeg kan bruge lyddæmper og bare kan holde knappen i bund og ikke tænke på at skulle tap.
KB82
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Sv: Modern Warfare 3 ™ info

Indlægaf Blancos01 » man 12 dec 2011 15:17

Er der nogen der kan fortælle hvad de forskellige iconer betyder, som sidder lige under ens oversigt .. Altså hvor man kan se ens online id, title, emblem, hvilke level man er på.. Der er fire prikker og jeg har iconer på to af dem... Hvad betyder de?

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
Billede
Blancos01
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Re: Sv: Modern Warfare 3 ™ info

Indlægaf Hyggen76 » man 12 dec 2011 15:21

Blancos01 skrev:Er der nogen der kan fortælle hvad de forskellige iconer betyder, som sidder lige under ens oversigt .. Altså hvor man kan se ens online id, title, emblem, hvilke level man er på.. Der er fire prikker og jeg har iconer på to af dem... Hvad betyder de?

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk


Det er de spil de Cod du har spillet siden MW1 :-D
Billede
Hyggen76
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Sv: Re: Sv: Modern Warfare 3 ™ info

Indlægaf Blancos01 » man 12 dec 2011 20:08

Hyggen76 skrev:
Blancos01 skrev:Er der nogen der kan fortælle hvad de forskellige iconer betyder, som sidder lige under ens oversigt .. Altså hvor man kan se ens online id, title, emblem, hvilke level man er på.. Der er fire prikker og jeg har iconer på to af dem... Hvad betyder de?

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk


Det er de spil de Cod du har spillet siden MW1 :-D


Jeg takker.. :-)

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
Billede
Blancos01
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Re: Modern Warfare 3 ™ info

Indlægaf Joerli » lør 03 mar 2012 23:00

Ved ikke om I har diskuteret dette i en tråd andetsteds, men nu vælger jeg altså bare lige at spørge her.

Kan folk der ikke er en del af Premium Elite, købe Map Packs??
Joerli
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Modern Warfare 3 ™ info

Indlægaf Jetsonboy » søn 04 mar 2012 01:39

Joerli skrev:Ved ikke om I har diskuteret dette i en tråd andetsteds, men nu vælger jeg altså bare lige at spørge her.

Kan folk der ikke er en del af Premium Elite, købe Map Packs??

Ja da bare senere end os elite kunder :-)
Billede
Kill or be killed.
Ready for PlayStation 4 and Xbox One.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 493
By: Aalborg


Re: Modern Warfare 3 ™ info

Indlægaf Joerli » søn 04 mar 2012 01:42

Ved man hvornår disse er tilgængelige? :-)
Joerli
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 156 gæster