Forum

Dark Souls *SPOILERS*

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Dark Souls *SPOILERS*

Indlægaf Hades » fre 07 okt 2011 23:55

Jeg tænkte, at jeg lige ville lægge ud med en tråd angående dette frustrerende tiltalende spil. Jeg selv anskaffede mig Limited Edition med en forhåbning om, at selvom der ikke ville følge en fysisk Guide Book med (den var downloadable som .pdf) ville jeg stadig have en Guide Book. Men ak, hvad så jeg andet end en Mini Guide - 43 siders uddrag af den kommende Hardback Guide Book på små 400 sider.. en freaking smagsprøve! LAD VÆRE med at smide penge efter en Limited Edition - det eneste I får med er en Art Book og et soundtrack, der nemt kan findes på nettet.. I får IKKE en fyldestgørende Guide Book med!


Nå, på trods af dette lille raserianfald, finder jeg spillet højst interessant (har allerede slagtet de to første Demons), selvom historien er lige så pudseløjerlig som i Demon's Souls. Dog savner jeg min Hub som i forgængeren (Nexus), hvor man var "safe". Dette er et mere åbent spil, og derfor også nemmere at gå til, men samtidig sværere at overskue.

Hvad synes I om det indtil videre?
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Dark Souls *SPOILERS*

Indlægaf Erroneus » lør 08 okt 2011 09:54

Ja de ændrede desværre på udgaverne. I US udgaven var det helt slemt, der blev det hele til DLC, hvor EU udgaven i det mindste fik lidt fysiske ting med.

Men i det mindste kan limited fås til samme penge som den almindelige.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Dark Souls *SPOILERS*

Indlægaf Stricker » lør 08 okt 2011 11:10

Glæder mig til det kommer på tilbud. :P
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Dark Souls *SPOILERS*

Indlægaf Jables » søn 09 okt 2011 19:26

Har spillet det non-stop hele weekenden! Er blevet lige så fanget, som jeg blev sidst!

Spiller som Wanderer og elsker virkelig min character! Nakkede 2 black phantoms i dag!
Er ikke så imponeret over den level cap der er, når man skal spille co-op. Syntes virkelig 10% af host level er for lidt.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Dark Souls *SPOILERS*

Indlægaf Jensvoigt » man 10 okt 2011 11:47

Enig Jables og det bekymrer mig, at der vidst ikke altid kan spilles med sine PSN friends fordi der er så mange servere/lobbyer
Billede
Jensvoigt
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Dark Souls *SPOILERS*

Indlægaf baunevej » man 10 okt 2011 13:18

Er røvdårlig til spillet, og dør rigtigt meget. Men der er bare noget der fanger for alvor, man bliver virkelig opslugt af stemningen, og det er en helt speciel føelse man får når man endelig kommer videre ud og opleve noget nyt efter en boss eller svær fjende. Og de fleste gange jeg dør af pga og falde ned eller miste tålmodigheden og storme frem.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Dark Souls *SPOILERS*

Indlægaf Allanb » man 10 okt 2011 19:30

baunevej skrev:Er røvdårlig til spillet, og dør rigtigt meget. Men der er bare noget der fanger for alvor, man bliver virkelig opslugt af stemningen, og det er en helt speciel føelse man får når man endelig kommer videre ud og opleve noget nyt efter en boss eller svær fjende. Og de fleste gange jeg dør af pga og falde ned eller miste tålmodigheden og storme frem.


Har det på samme måde. Er vildt fascineret af verdenen og stemningen i spillet, dog tror jeg at jeg mister tålmodigheden inden jeg kommer igennem det. Jeg er bare ikke tålmodig nok i kamp siturationerne og dør gang på gang...
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Dark Souls *SPOILERS*

Indlægaf weissmuller » tirs 11 okt 2011 09:02

Denne spilverden er bare så stor en forbedring i forhold til Demons Souls. Visuelt og stemningsmæssigt fantastiske koncepter, og følelsen af at gå på opdagelse i denne kæmpe verden er uovertruffen. Hvis man kan undgå at læse walkthroughs er der virkelig mange områder at opdage i Dark Souls. Kampsystemet er genialt i dets enkelhed og man føler sig virkelig god når man overvinder en svær fjende. Rettelse - man ER god :-) . Demons Souls og Dark Souls er spil der som ingen andre kan vække følelser af gaming lykke og til tider knusende undergang. Og det er lang tid siden denne veteran gamer har oplevet det ;-)

Fandt igår døren til Darkroot Bassin... Wauuw!
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Dark Souls *SPOILERS*

Indlægaf Stricker » tirs 11 okt 2011 14:07

Er der nogen der har set spillet på tilbud endnu? Jeg giver ikke 325 kroner for et computerspil.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Dark Souls *SPOILERS*

Indlægaf Hades » tirs 11 okt 2011 14:14

Stricker skrev:Er der nogen der har set spillet på tilbud endnu? Jeg giver ikke 325 kroner for et computerspil.


Så er det godt, det er til konsol ;)
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Dark Souls *SPOILERS*

Indlægaf Stricker » tirs 11 okt 2011 15:02

Hades skrev:
Stricker skrev:Er der nogen der har set spillet på tilbud endnu? Jeg giver ikke 325 kroner for et computerspil.


Så er det godt, det er til konsol ;)


Det får sgu ikke særstatus af at blive afviklet ved 30 FPS og uden mulighed for modificering. :P
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Dark Souls *SPOILERS*

Indlægaf Jables » tirs 11 okt 2011 16:27

Fik endelig fat i Lightning Spear! Det sparker noget seriøst røv!
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Dark Souls *SPOILERS*

Indlægaf Allanb » tirs 11 okt 2011 20:28

Arggg, fuck det her spil... Jeg bliver ved med at vågne efter jeg er død, ved ham man møder efter første boss( bliver sat af, af fuglen). Han er gået fuldstændig agurk og bliver ved med at slagte mig.. Er der nogen måde man kan komme et save tilbage eller skal jeg starte forfra...
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Dark Souls *SPOILERS*

Indlægaf Hades » tirs 11 okt 2011 21:30

Ham Taurus Boss? Kravl op på "tårnet" af stigen til højre for, når du kommer ud på "broen". Deroppe står to tosser der skyder efter dig. Så snart Taurus Boss kommer frem, løber du tilbage, kravler op og træder ud over kanten når han står nede under dig, og du laver et "drop attack". Det tager 3-4 slag men det er langt den nemmeste metode. Hvis du ikke kan løbe direkte hen til stigen igen, kan du løbe om hjørner med ham indtil han er væk fra stigen. BEMÆRK!! Hvis du er for længe oppe på toppen, kan han springe derop til di, så det skal gå stærkt!
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Dark Souls *SPOILERS*

Indlægaf Allanb » tirs 11 okt 2011 21:48

Hades skrev:Ham Taurus Boss? Kravl op på "tårnet" af stigen til højre for, når du kommer ud på "broen". Deroppe står to tosser der skyder efter dig. Så snart Taurus Boss kommer frem, løber du tilbage, kravler op og træder ud over kanten når han står nede under dig, og du laver et "drop attack". Det tager 3-4 slag men det er langt den nemmeste metode. Hvis du ikke kan løbe direkte hen til stigen igen, kan du løbe om hjørner med ham indtil han er væk fra stigen. BEMÆRK!! Hvis du er for længe oppe på toppen, kan han springe derop til di, så det skal gå stærkt!


Nej det er efter der, hvor man ligesom går ud og op mod kanten og kan kigge ud over landskabet. Der bliver man taget af en kæmpe ørn... Når man bliver sat af sidder der en mand, der fortæller en lille historie.. Det er denne mand der er gået fuldstændig amok og dræber mig hver gang jeg liver op ved camp fire...

Håber du forstår hvor jeg er nu.. Men det var også mere om man kan komme et save tilbage... Hvis ikke er jeg jo heldig jeg ved hvad jeg skal og ikke er kommet længere...
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 127 gæster