Forum

Rage eller Dark souls?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Rage eller Dark souls?

Indlægaf Dummiz » søn 09 okt 2011 17:23

Hvis nu det stod mellem Rage og Dark souls og du kun måtte vælge et af dem hvilke ville du så vælge og hvorfor? jeg er lidt i tvivl hvilke af dem jeg skal bytte mine spil til nemlig :P

Rage har jeg ikke rigtig hørt noget om.

Dark Souls har jeg hørt skulle mine meget om Demon Souls og at det skulle være lige så svært?

Kan ikke hitte ud af hvad jeg skal vælge så hjælp søges ;)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rage eller Dark souls?

Indlægaf Ponduus » søn 09 okt 2011 18:28

Jeg er igang med Rage og jeg er virkelig godt underholdt. Det virker til at være en vellavet FPS-titel.

Dark Souls ville jeg aldrig købe. Jeg blev rykket i stykker gang på gang i Demon Souls, hvilket min tålmodighed slet ikke kunne klare. Jeg kunne ikke forestille mig, at Dark Souls på nogen måde er anderledes.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: Rage eller Dark souls?

Indlægaf Allanb » søn 09 okt 2011 18:31

Dummiz, du skal tage RAGE.. Tror ikke din tålmodighed er til Dark Souls ;-)

RAGE er super fedt, lidt ligesom Borderlands.. Dog er historien noget bedre...
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Rage eller Dark souls?

Indlægaf Krisp » søn 09 okt 2011 21:10

Jeg ville vælge Rage, fordi det ser fedt ud, John Carmack er genial og trods alt kongen af FPS.

Men hvis du gerne vil rive håret ud af hovedet på dig selv, så vælg Dark Souls. :P
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Rage eller Dark souls?

Indlægaf Mogwai » søn 09 okt 2011 22:08

Hvis du har en god tålmodighed så er Dark Souls sikkert fint. Selv synes jeg ikke det ser særligt sjovt ud. Det med at dø hele tiden virker ret old school, på den kedelige måde.

Jeg spiller selv RAGE på Xboxen i øjeblikket, og nyder hvert et sekund. Det er utroligt lækkert at se på, og så er det er shooter hvor shooting-delen faktisk er underholdende. Coop delen er faktisk utroligt underholdende også.
Mogwai
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: Rage eller Dark souls?

Indlægaf weissmuller » man 10 okt 2011 08:03

Ærgeligt du ikke har råd til begge. Det er en perfekt combo af en mere casual shooter i Rage, og så det hardcore men ekstremt rewarding gameplay i Dark Souls. Rage vanvittig lækre grafik og sjove shooting er et godt afbræk når nerverne skal have lidt ro fra DarkS.

Men DS nye openworld har sine dæmonklør solidt plantet i ryggen på een og flår dig hurtigt tilbage. Der er en kæmpe verden at udforske hvor døden venter omkring hvert et hjørne, men hvor triumf og følelsen af at have overvundet noget stort aldrig har været større i et spil.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Rage eller Dark souls?

Indlægaf Jensvoigt » man 10 okt 2011 11:45

Har allerede valgt Dark Souls, det er virkelig fedt, men det er sværere end Demon Souls - hvis du ikke har tålmodighed til at dø og starte forfra på en area om og om igen, så bare lad vær.
Billede
Jensvoigt
Niveau 0
 
Indlæg: 42



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 137 gæster