Forum

Ratchet and Clank Future: A Crack in Time

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Ratchet and Clank Future: A Crack in Time

Indlægaf FreakyFellini » lør 28 mar 2009 10:52

Billede

Så kommer der sku et nyt Ratchet And Clank til efteråret, ved navn Ratchet and Clank Future: A Crack in Time.

The next Ratchet & Clank title has been officially revealed: Ratchet & Clank Future: A Crack in Time will appear on the PlayStation 3 in Fall 2009.
"Ratchet & Clank Future: A Crack in Time will conclude the story arc that started in Tools of Destruction and continued in Quest for Booty," writes James Stevenson, community manager for developer Insomniac Games, on Sony's PlayStation.Blog.
Unfortunately that sentence and the above, poorly cropped image of the game's logo is the extent of solid information Stevenson offers on the game, though he does urge fans to watch Spike TV's "Gametrailers TV" this week to catch the game's first official trailer.


Og her er den første trailer/teaser:

http://www.gametrailers.com/player/47274.html
Jeg udfordrer dig!!!! --> http://hanniste.mybrute.com<--Jeg udfordrer dig!!!!
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf FreakyFellini » tirs 14 apr 2009 15:12

Come on. Er der overhovedet ingen interesse? :)
Senest rettet af FreakyFellini tirs 14 apr 2009 15:45, rettet i alt 1 gang.
Jeg udfordrer dig!!!! --> http://hanniste.mybrute.com<--Jeg udfordrer dig!!!!
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf SnoobyFly » tirs 14 apr 2009 15:34

Ikke lige min smag :P
Har mistet interessen for disse spil..
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf pauzen » tirs 14 apr 2009 15:56

Jo glæder mig da, har dem alle også de tidligere PS2 udgaver. Men er det ikke en blot en forsættelse til Tools of Destruction lige som Quest For Booty er?.
Altså et halv spil til 250kr.
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf SnoobyFly » tirs 14 apr 2009 16:02

pauzen skrev:Jo glæder mig da, har dem alle også de tidligere PS2 udgaver. Men er det ikke en blot en forsættelse til Tools of Destruction lige som Quest For Booty er?.
Altså et halv spil til 250kr.


Tror jeg ikke :?
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf FreakyFellini » tirs 14 apr 2009 16:05

Jeg tror også at det bliver et helt spil, og ikke bare en slags udvidelse. Men som der står i mit første indlæg, kommer det til at fortsætte, hvor det forrige slap, så jeg kan godt følge din bekymring.
Jeg udfordrer dig!!!! --> http://hanniste.mybrute.com<--Jeg udfordrer dig!!!!
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Abcent » tirs 14 apr 2009 16:54

Har klaret både ToD og QfB, så det er helt sikkert et spil jeg ser frem til.
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf Pixelsvin » tirs 14 apr 2009 20:51

Må også sige at det heller ikke lige er min smag :)[/code]
Billede
Pixelsvin
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf Anastacio » tirs 14 apr 2009 21:03

Mener allerede det var på dagen det blev annonceret, at man fik detaljerne om, at det vil være endnu en udvidelse ala 'Quest for Booty'. Altså ikke et fuldt spil, men da jeg ikke kan finde link, vil jeg heller ikke sige, at jeg er sikker.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf kammien » tirs 14 apr 2009 21:04

elsker Ratchet & clank spillene og har dem Alle i serien eller har haft dem , og jo det ÉR En fortsættelse af
ToD og QfB der kommer men det blir et full version spil
ikk kun et mini spil ;o)

Har læst det i en US News group for et par uger siden
hvor en af dem der skrev hun arbejdede på
Insomnia som er dem der laver spillene og hun fortalte det derinde/skrev det derinde ....

glæder mig MEGET Til efteråret , så er der noget at lave på de "kølige" efterårs aftner ;)
kammien
Niveau 2
 
Indlæg: 180


Indlægaf TuXX » tirs 14 apr 2009 22:22

Glæder mig også rigtig meget - det er et must-have som jeg ikke vil vente på det rette tilbud på - det skal bare forudbestilles!

Mangler bare liiige at gennemfære QfB først så historien hænger sammen for mig :-)
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Luske » lør 18 apr 2009 16:15

Det bliver også en af de titler jeg skal have fat i, ToD har jeg spillet ekstremt meget de dage jeg har været ramt af tømmermænd.

Og så er det et af de eneste spil jeg kan få kæresten med på :P
Luske
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf Dummiz » lør 18 apr 2009 16:19

Jeg var ellers IKKE til det spil men så blev jeg overtalt til at købe ToD og det gik jeg igennem og s¨å skulle jeg også liiige prøve QfB og jeg må sige jeg er sku blevet hooked så jeg hopper på tuxx´s vogn med det skal forudbestilles :D
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Badfarmer » søn 19 apr 2009 09:12

det bliver dejligt med endnu et spil i serien.. :O) mangler lige at få gennemfør QFB helt.. men har gennemført alle de tidligere spil i serien.. Så det er da en god nyhed at de kan blive ved med at udvikle det.. :O)
Badfarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf qwarkqwark » lør 30 maj 2009 12:41

Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 149 gæster