Forum

Uncharted 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Uncharted 3

Indlægaf Redman DK » fre 28 okt 2011 19:32

Morathi skrev:
Erroneus skrev:Desværre indeholder Explorer Edition ikke en steelbook :/, men den er ellers fed nok med den store kasse og meget DLC til.

689 kr inkl. levering hvis den ikke bliver nakket i tolden og ca. 1020 hvis den gør :)


Hvis den ikke bliver taget i toldet, så skal man vel selv oplyse Skat om beløbet? Så det bliver vel de 1020 uanset hvad?


Jeg mener slet ikke man kan oplyse det til skat. Men hvis man nu kan så ville det stadig være billigere da han så ville slippe for Postdanmarks sindssyge toldgebyr.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Uncharted 3

Indlægaf Gavin » fre 28 okt 2011 20:16

Hvordan vil du slippe for PostDK gebyer? Det er jo dem der laver papirarbejdet ved importen, og det er det de tager gebyer for.
All men dream, but not equally!
Gavin
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Re: Uncharted 3

Indlægaf Krede1972 » lør 29 okt 2011 10:27

Når man kører over den dansk/tyske grænse ind i DK, så står der en fin lille postkasse hvor man kan oplyse om de købte varer man har med, som skal fortoldes. Jeg har på fornemmelsen at det ikke er fordi postkassen er overfyldt. Men man skal altså "selvangive" sine varer.

Det gælder også varer købt i og sendt fra udlandet.

Men som sagt så kan man jo glemme det i sin iver når man pakker lækkerierne ud og falder ned af stolen af ren glæde og lykke over at have modtaget sin hedeste drøm..
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Uncharted 3

Indlægaf MatHan1990 » lør 29 okt 2011 11:46

Er der virkelig nogle her der, med hånden på hjertet, ærligt kan sige at de opgiver/vil opgive alt som skal opgives som toldpligtigt til skat?
MatHan1990
Niveau 3
 
Indlæg: 209


Re: Uncharted 3

Indlægaf Erroneus » lør 29 okt 2011 12:24

Haha nej. Så lang tid de ikke giver en muligheden for at kunne betale told + moms på forhånd og undgå Post DK's udnyttelse af sin position, så får de ikke en krone, hvis man er så heldig pakken slipper igennem.
Jeg har intet imod at betale moms + told, jeg kan sagtens forstå hvorfor, men Post DK's gebyr er fuldstændig opskruet i pris.

Gamestop.com bruger både USPS (deres post DK) og UPS, så er lidt spændt på hvem de sender med. Hvis det er UPS, så bliver det lidt billigere, da de "kun" tager 110 kr. i toldgebyr, altså en 50'er sparet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10990
By: Nyborg


Re: Uncharted 3

Indlægaf pandekage » søn 30 okt 2011 15:20

Toys R Us kører med 25% rabat i dag og gæt hvad butikken i Røødovre havde stående fremme... :D
Billede
pandekage
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Uncharted 3

Indlægaf Dummiz » søn 30 okt 2011 15:56

pandekage skrev:Toys R Us kører med 25% rabat i dag og gæt hvad butikken i Røødovre havde stående fremme... :D


NO WAAY :O ejg dribler sku lige ordi den lokale toys r us i morgen for at se om jeg også er heldig :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Uncharted 3

Indlægaf pandekage » søn 30 okt 2011 17:23

Det er kun I dag de kører med de 25%. Kostede mig små 375,- :)
Billede
pandekage
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Uncharted 3

Indlægaf Morathi » søn 30 okt 2011 23:12

Erroneus skrev:Haha nej. Så lang tid de ikke giver en muligheden for at kunne betale told + moms på forhånd og undgå Post DK's udnyttelse af sin position, så får de ikke en krone, hvis man er så heldig pakken slipper igennem.
Jeg har intet imod at betale moms + told, jeg kan sagtens forstå hvorfor, men Post DK's gebyr er fuldstændig opskruet i pris.


Nu må man jo ikke stjæle eller bedrage, men hvis du endelig skal gøre det, hvorfor så ikke gøre det for hele spillets beløb. Det giver jo ingen mening at stjæle "kun lidt". Så kan man ligeså godt lade være med at opgive 500 kr. til skat for sine indtægter, så er der til et helt spil!

Man skal selvfølgelig betale, det som man skal betale! Hvis man er utilfreds med taksterne så må man undvære eller købe inde for landets grænser!
Morathi
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Re: Uncharted 3

Indlægaf Erroneus » søn 30 okt 2011 23:47

Morathi skrev:Nu må man jo ikke stjæle eller bedrage, men hvis du endelig skal gøre det, hvorfor så ikke gøre det for hele spillets beløb. Det giver jo ingen mening at stjæle "kun lidt". Så kan man ligeså godt lade være med at opgive 500 kr. til skat for sine indtægter, så er der til et helt spil!

Man skal selvfølgelig betale, det som man skal betale! Hvis man er utilfreds med taksterne så må man undvære eller købe inde for landets grænser!


Jeg forstår ikke dit indlæg....

Først siger du at man ikke skal "bedrage" lidt, men lige så godt kan gøre det helt. Bagefter spiller du hellig og siger man skal betale, det som skal betales. Du har lige brudt skalaen for hvor dobbelt moralsk man kan være, medmindre du prøvede på noget sarkasme, men så skal du godt nok lære at bruge smileys eller skrive det mere plat.

Jeg betaler topskat, så jeg betaler sq rigeligt til skattefar. Men hvis nogle vil få ondt i røven over jeg ikke vil indberette en pakke, HVIS jeg fik en pakke der slap igennem uden at blive udnyttet af post danmarks monopol virksomhed, så må de få ondt i røven over det, jeg kunne ikke være mere ligeglade med så ynkelige mennesker.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10990
By: Nyborg


Re: Uncharted 3

Indlægaf morfar » man 31 okt 2011 10:21

Jeg har spillet frem til Chapter 12 i Uncharted 3 og kan hermed oplyse jer om at man lige så godt kan spille 2'eren igen. Det er samme vin på nye flasker. Stadig et ok sjovt spil.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Uncharted 3

Indlægaf Rena » man 31 okt 2011 10:29

Morathi skrev:
Erroneus skrev:Haha nej. Så lang tid de ikke giver en muligheden for at kunne betale told + moms på forhånd og undgå Post DK's udnyttelse af sin position, så får de ikke en krone, hvis man er så heldig pakken slipper igennem.
Jeg har intet imod at betale moms + told, jeg kan sagtens forstå hvorfor, men Post DK's gebyr er fuldstændig opskruet i pris.


Nu må man jo ikke stjæle eller bedrage, men hvis du endelig skal gøre det, hvorfor så ikke gøre det for hele spillets beløb. Det giver jo ingen mening at stjæle "kun lidt". Så kan man ligeså godt lade være med at opgive 500 kr. til skat for sine indtægter, så er der til et helt spil!

Man skal selvfølgelig betale, det som man skal betale! Hvis man er utilfreds med taksterne så må man undvære eller købe inde for landets grænser!

EU får aldrig special edition af NIS America spil, så der bliver man nød til at, import.
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1425


Re: Uncharted 3

Indlægaf Krisp » man 31 okt 2011 11:33

morfar skrev:Jeg har spillet frem til Chapter 12 i Uncharted 3 og kan hermed oplyse jer om at man lige så godt kan spille 2'eren igen. Det er samme vin på nye flasker. Stadig et ok sjovt spil.


Sikke noget fusk at nogle folk allerede har det. :P
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Uncharted 3

Indlægaf sekspac » man 31 okt 2011 11:45

#Pandekage: Kan du uploade bon?
sekspac
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Re: Uncharted 3

Indlægaf pandekage » man 31 okt 2011 13:42

sekspac skrev:#Pandekage: Kan du uploade bon?


Er det til en evt prisgaranti? Det er en bon med ungernes gaver på og så Uncharted klemt inde midt i det hele. Prisen ud for spillet er 499 og så først nederst på Bonen er den samlede rabat trukket fra.
Billede
pandekage
Niveau 4
 
Indlæg: 357


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 30 gæster