Forum

Must-haves til PS3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Must-haves til PS3

Indlægaf SaaN » tirs 31 mar 2009 19:08

Ja, sagen er den at jeg har godt med penge på kontoen, og samtidig har jeg lyst til at spille nogle virkelig gode spil.
Derfor; Hvad mener DU er must-haves af spil til Playstation 3? Selvfølgelig gerne med en begrundelse ;)


Mine must-haves:

METAL GEAR SOLID 4: GUNS OF THE PATRIOTS
Måske den ultimative serie! MGS spillene er og bliver fantastiske og fireren er ingen undtagelse. Grafikken er sublim, som altid, og gameplayet er historien er lige så. Når man først har spillet MGS vil det bare altid være i ens hjerte - elsker den serie. GOTP er måske ikke helt på højde med de foregående (treeren var min favorit), men spillet er stadig en fænomenal afslutning på serien.

GTA: IV
Jeg kan faktisk citere mig selv:
''Måske den ultimative serie! GTA spillene er og bliver fantastiske og fireren er ingen undtagelse. Grafikken er sublim, som altid, og gameplayet er historien er lige så. Når man først har spillet GTA vil det bare altid være i ens hjerte - elsker den serie. GTA er måske ikke helt på højde med de foregående (San Andreas var min favorit).''
Hehe. Sjovt, men det er faktisk min mening om GTA. Det er et super spil, og også et must-have!


Regner med at bestille Uncharted i dag, til £15.00. Det skulle vist også være et ganske udmærket spil ;-)

Kom med jeres! Tror det her kunne blive en god tråd.
SaaN
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Indlægaf Excellon » ons 01 apr 2009 10:28

Er enig i de to du nævner... Specielt MGS4 - det er efter min mening det bedste spil der nogensinde er lavet...

Derudover vil jeg sige Valkyria Chronicles er et must have hvis man er til RPGs... Spillet har en god historie og nice gameplay som kombinerer 3. person shooter med turbaseret combat...

Killzone 2 er også et must have hvis man er til shooters... Historien er ikke fantastisk, men udemærket.. Grafikken og gameplay er dog helt i top... Og multiplayer delen er rigtig god...
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf DeX » ons 01 apr 2009 10:36

Jeg vil ikke lige frem sige at GTA kan gå ind under MUST HAVE til ps3. da det jo mere eller mindre er multiplatforms spil og at alt DLC kommer til xbox versionen :?
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf armorking » ons 01 apr 2009 10:47

GTA . næh :) efter min mening

MGS. et super spil , har gennemført det 6 gange .

jeg synes COD4 er et fedt spil, hvis man er til FPS og Online spil. selvom det er et gammelt spil, men stadig fortjener at prøve det :D
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Indlægaf Abcent » ons 01 apr 2009 19:09

Uncharted er helt klart et af de største must-haves til PS3!
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf Christian » ons 01 apr 2009 19:12

Har faktisk lige fået MGS4 ind af døren, og jeg glæder mig helt vildt!
Christian
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf heroes » ons 01 apr 2009 19:28

De 4 bedste spil til ps3 efter min mening er:
Uncharted
Dead Space
Resident Evil 5
Fifa 09
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf SaaN » ons 01 apr 2009 19:39

DeX skrev:Jeg vil ikke lige frem sige at GTA kan gå ind under MUST HAVE til ps3. da det jo mere eller mindre er multiplatforms spil og at alt DLC kommer til xbox versionen :?

Jeg har måske formuleret det lidt forkert. Det jeg søger er spil man bare SKAL HAVE i sin samling. Når vi nu er på en playstation side, var det oplagt at det var playstationspil :wink:

Mht. GTA så synes jeg stadig at det er et topspil - også selvom alt DLC kommer til xbox.
SaaN
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Indlægaf Scoring » tors 02 apr 2009 18:30

Uncharted, uncharted og atter uncharted.. :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf SaaN » tors 02 apr 2009 18:55

Scoring skrev:Uncharted, uncharted og atter uncharted.. :)

Er lige blevet sendt fra gameseek til mig idag :lol:
SaaN
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Indlægaf Rytteren » tors 02 apr 2009 19:50

den er blevet nævnt, men Valkyria Chronicles er og bliver det BEDSTE spil lavet til ps3'en. MGS4 og uncharted kommer tæt på, men Valkyria Chronicles er det bedste.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Gamemakerman » tors 02 apr 2009 22:05

Vil være lidt anderledes og sige SingStar.

Metal Gear Solid 4, Uncharted og andre hardcore titler er skam fine, men det er faktisk SingStar der bryder barrieren mellem spil og almen underholdning, en ting meget få "spil" formår at gøre.

Modsat Guitar Hero og Rock Band, så kan alle være med til SingStar, det kræver ingen motorik med at spille på en plastic spade eller lege robot på et trommesæt. SingStar er nok det spil der har haft mest spilletid i min PS3, simpelthen fordi at man kan sidde samlet om det med sine venner på en lørdag aften.

Spillet er efter min mening også det spil der står stærkest når det kommer til DLC, da systemet er perfekt og prisen er god, samt udbuddet er enormt og har endda danske sange som alle kan relatere til.

Den sociale faktor i SingStar er netop det der gør at titlen for mig er et must have for alle der har en PS3, medmindre de sidder fastlås i en mørk kælder og ikke har nogle venner :wink:
Skribent | PSlife.dk
Billede
Gamemakerman
Niveau 1
 
Indlæg: 83



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 80 gæster