Forum

Hvor er min lyst?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Hvor er min lyst?

Indlægaf Volpi » tors 08 dec 2011 19:59

Hej..

Syntes gt er røget lidt i glemmebogen for mig.. Prøver af flere omgange at sætte hele setup´et igang..

På med 3d brillerne. TJEK
Fuld skrue på surrounden. TJEK
I usb porten med rattet. TJEK
Få sat game seat op. TJEK

Men ak, alligevel slukker jeg spillet når jeg har kørt 2-3 omgange på hvilken som helst bane.

Jeg mangler hele endurane serien, men den er så uinspirende syntes jeg..

Har endnu ikke givet mig i kast med seasonal events. Er de værd at køre igennem?
Eller hvad holder jeg andre ved GT ilden?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Hvor er min lyst?

Indlægaf Hyggen76 » tors 08 dec 2011 21:02

Det jeg gjorde var jeg solgte spillet og så efter nogle måneder købte jeg igen ( købte det igår ), og så er det kommet det at man kan se standard biler indefra, dog er det sort i kabinen, men man kan se den inde fra, og så de der seasonal event, er ret fede når man starter forfra, da de giver mange Cr og XP.

Men ellers kan GT5 kede en ret hurtigt.

Men det fede ved Gran Turismo, er at man kan starte forfra rigtig mange gange, uden at starte med den samme bil:-D
Billede
Hyggen76
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Re: Hvor er min lyst?

Indlægaf andeo1707 » fre 09 dec 2011 14:50

Volpi skrev:Hej..

Syntes gt er røget lidt i glemmebogen for mig.. Prøver af flere omgange at sætte hele setup´et igang..

På med 3d brillerne. TJEK
Fuld skrue på surrounden. TJEK
I usb porten med rattet. TJEK
Få sat game seat op. TJEK

Men ak, alligevel slukker jeg spillet når jeg har kørt 2-3 omgange på hvilken som helst bane.

Jeg mangler hele endurane serien, men den er så uinspirende syntes jeg..

Har endnu ikke givet mig i kast med seasonal events. Er de værd at køre igennem?
Eller hvad holder jeg andre ved GT ilden?


Jeg har det desværre på samme måde. Det jeg foreslår du gør, som jeg vil begynde på engang i det nye år (håber jeg) er at du melder dig ind i et seriøst GT forum på nettet, hvor du møder nogle folk der ofte holder turneringer med afvekslende løb og regler. På denne måde får du prøvet kræfter med flere forskellige biler og møder nogle folk der faktisk gider snakke om biler hele dagen :)

Mit problem er dog ikke at selve spillet keder mig, tværtimod, det er en af de fedeste oplevelser, men jeg har bare ikke så meget tid til at spille på det seneste. Når jeg endelig har tid til at spille så gider jeg ikke spilde den tid det tager for at sætte rat og pedaler op (og tilbage igen). Siden jeg begyndte at spille med rat så har jeg nægtet at spille med controller.
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 157 gæster