Forum

GTAIV: Lost & Damned

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

GTAIV: Lost & Damned

Indlægaf benja323 » fre 03 apr 2009 18:11

kikkede lige lidt på nettet, og faldt og en udvidelse. Den skulle være ekslusiv til xbox 360, men håber lidt at den kommer til ps3 engang.

Hva tror i, gør den eller ikke ?
benja323
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf Bab » fre 03 apr 2009 19:25

Det gør den ikke. Det er Microsoft som har betalt for den til Xbox, og de sælger ikke til konkurrenten.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Rechain » fre 03 apr 2009 19:25

Microsoft har betalt meget for det eksklusive indhold og der kommer stadig 1 til pakke. Der er dog vist ingen der ved om hvor lang tid de har betalt for det til. Du ska dog ik regne med at det kommer inden for de næste 1 til 2 år :) har selv Lost & The Damned og det er virkelig fedt. MS har penge nok til at undgå at Sony får det extra indhold...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf benja323 » fre 03 apr 2009 19:53

ja det er surt. er mest til ps 3, men vil os gerne prøve den udvidelse. ka godt blive lidt sur på sony, at de ikke har gjordt mere. :)
Billede
benja323
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf Erroneus » lør 04 apr 2009 01:25

Hvad skulle de gøre? Gå ind og byde over? Eksklusiv DLC skulle forbydes.

Jeg kan godt forstå at der findes eksklusive spil, det er en naturlig del af branchen, men eksklusiv DLC er ømt og begge parter skal holde sig fra det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf pandekage » lør 04 apr 2009 11:27

jeg synes at det er voldsomt åndsvagt at det originale spil stadig er påkrævet. jeg havde selv downoladet hvis det kunne kører uden GTA4 i maskinen- på denne måde mister MS/Rockstar jo et salg.
Billede
pandekage
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf benja323 » lør 04 apr 2009 11:33

Erroneus skrev:Hvad skulle de gøre? Gå ind og byde over? Eksklusiv DLC skulle forbydes.

Jeg kan godt forstå at der findes eksklusive spil, det er en naturlig del af branchen, men eksklusiv DLC er ømt og begge parter skal holde sig fra det.


Sådan som jeg har læst det, har rockstar givet tilbud om ekslusiv DLC, til både sony og microsoft. men kun microsoft ville betale, for at få det udviklet. og der mener jeg at sony har været lidt bagefter.
benja323
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf Rytteren » lør 04 apr 2009 15:31

benja323 skrev:
Erroneus skrev:Hvad skulle de gøre? Gå ind og byde over? Eksklusiv DLC skulle forbydes.

Jeg kan godt forstå at der findes eksklusive spil, det er en naturlig del af branchen, men eksklusiv DLC er ømt og begge parter skal holde sig fra det.


Sådan som jeg har læst det, har rockstar givet tilbud om ekslusiv DLC, til både sony og microsoft. men kun microsoft ville betale, for at få det udviklet. og der mener jeg at sony har været lidt bagefter.


det kan der være noget om... sony fik også tilbudet om at få final fantasy kun til ps3en.. den takkede de også nej til. blev fandme nervøs for at det bare skulle blive en port (og dermed ikke optimalt grafik) her gik Koshio eller hvad der er han hedder, og sagde, at for at lave mindst et flot spil, så laver de også Final fantasy versus KUN til ps3en. og når man kigger på de to spil, så ser Versus jo meget bedre ud. så nu er jeg snot forviret over hvilket spil jeg glæder mig mest til. den "orginale" historie med "skod" grafik, eller en af de to spin off's, med super grafik.. hmm
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf FreakyFellini » søn 05 apr 2009 18:05

Udvidelsen Lost and Damned er allerede på vej til PS3. Den kommer indenfor et halvt år:

http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
Jeg udfordrer dig!!!! --> http://hanniste.mybrute.com<--Jeg udfordrer dig!!!!
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Asgerkhan » søn 05 apr 2009 18:25

FreakyFellini hvad er meningen med det indlæg?


PS. Vis det stod til mig burde alle der uploder rick rolled videoer have fjerne deres kønsorganer med en loddekolbe
Billede

Få ting her i livet er gratis, stavefejl er en af dem, så brug det!
Asgerkhan
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf FreakyFellini » søn 05 apr 2009 18:33

Det er sku da det fedeste fænomen på internettet siden google...jeg prøver bare at lave lidt sjov, vi ved jo alle godt at det ikke kommer til at ske, som det er blevet konstateret så mange gange før.

Men jeg er da ked af at jeg har ødelagt din dag. ;)
Jeg udfordrer dig!!!! --> http://hanniste.mybrute.com<--Jeg udfordrer dig!!!!
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Asgerkhan » søn 05 apr 2009 18:59

FreakyFellini kan du forklare hvad er der så fedt ved at se en tosse fra slutingen af 80ne der står og danser som en bøsse? (intet ondt mod bøsser)

Kald mig humorforladt vis i vil, jeg kan bare ikke se det sjove i det fænomen
Billede

Få ting her i livet er gratis, stavefejl er en af dem, så brug det!
Asgerkhan
Niveau 4
 
Indlæg: 361



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 82 gæster