Forum

Street Fighter 4 vs. tekken

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Street Fighter 4 vs. tekken

Indlægaf qwarkqwark » fre 10 apr 2009 17:56

Har altid været en tekken fyr, fordi det er det eneste jeg har prøvet... Er der en stor forskel på spillene og i så fald hvad...?
i forvejen tak..
Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Indlægaf Da Senzai » fre 10 apr 2009 20:39

Street Fighter er en 2D, og mere meget mere Sten-Saks-Papir. Derudover har hver, figur 3-5 forskellige moves, hvor hver mand i tekken har 100. Dermed ikke sagt at SF ikker er dybt, men det er to vidt forskellige spil :)

Tekken er bare Juggle, Juggle, Juggle, Juggle, hvor SF er mere handler om special moves og sten-saks-papir :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Indlægaf qwarkqwark » fre 10 apr 2009 20:47

Har de seriøst kun 3 ting de kan..?
Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Indlægaf Anastacio » fre 10 apr 2009 22:32

Jeg har store problemer med at komme i gang med Street Fighter II Turbo HD Remix til PlayStation 3. Så Senzai, du må i hvert fald gerne sætte mig mere ind i tingene i Street Fighter, så jeg i det mindste kan finde ud af, at ramme min modstander. =)
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Da Senzai » lør 11 apr 2009 22:19

qwarkqwark skrev:Har de seriøst kun 3 ting de kan..?


De kan selvfølgelig allesammen slå og sparke normalt. Derudover, så ja. Så har de kun 3-5 specialangreb hver.

Tag f. eks hovedpersonen Ryu. Han kan kaste ildkugler ud af hænderne, lave en Drageuppercut, og et tornadospark. Flere triks har han ikke :0).

Det smukke ved 2D Fighters er den dybde spillene indeholder på trods af de få værktøjer, der bliver stillet til rådighed :)

Anastacio skrev:Jeg har store problemer med at komme i gang med Street Fighter II Turbo HD Remix til PlayStation 3. Så Senzai, du må i hvert fald gerne sætte mig mere ind i tingene i Street Fighter, så jeg i det mindste kan finde ud af, at ramme min modstander. =)


Jeg tror ikke, at jeg er den rigtige person, da jeg synes, at Street Fighter II er dødssygt :P . Slå istedet et smut forbi Xboxlife.dk´s fighting fora. Jeg er sikker på, at tosserne derovre kan hjælpe dig, hvis du blot skriver :).

Street Fighter II handler om at controllere "spacet" på skærmen. Du skal bestemme, hvor modstanderen må bevæge sig hen. Classisk eksempel er Sagat. Du bliver ved med at skyde, og når så modstanderen vil hoppe over dine skud, så laver du high kick og sparker til ham før han kommer ned på jorden :P

Modstanderen må ikke stå på jorden, og han må heller ikke hoppe hen til dig :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 75 gæster