Forum

Fallout til ps3?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Fallout til ps3?

Indlægaf Zultan » man 13 apr 2009 12:55

Hej alle sammen. :)

Her i den sidste tid har jeg overvejet at invistere i Fallout 3, da jeg har hørt meget godt om spillet. :D Dog har jeg også hørt at man ikke får den samme oplevelse af at spille spillet til ps3 som man gør hvis man spiller det på pc.

Derfor beder jeg jer om at komme med jeres mening og evt. ris og ros om spillet :wink:
Zultan
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Indlægaf Erroneus » man 13 apr 2009 13:34

Jeg ved ikke lige hvad fordelen ved PC skulle være, ud over at man kan få DLC til PC og ikke til PS3.

Men Fallout 3 er et super fedt spil der kan anbefales på alle leder og kanter. Jeg har selv brugt rigtigt meget tid på det, langt over 75 timer, men har så også opdaget stort set alt hvad der var at opdage i det :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf BingoDK » man 13 apr 2009 13:35

Ved af gode grunde ikke hvordan det er at spille spillet på PC, men på PS3-versionen synes jeg der er meget indhold. Verdenen er så stor, og man kan praktisk talt gøre hvad der passer en. Historien er rigtig god, og man bliver lidt bidt af at få at vide hvad der sker efter hver mission. Det tog mig lidt tid om at sætte mig ind i spillet, men da det skete kunne jeg ikke slippe det igen.
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Talibanjan » man 13 apr 2009 21:18

Jeg har både spillet til PC og PS3 og jeg synes at det helt klart skal spilles til PS3 selvfølgelig er det et must at du kan spille det i HD ellers er det PC versionen du skal have.

som Erroneus siger kan man bruge uendelig af tid på spillet da det er så meget at opdage og utrolig mange "side missions" det skal dog siges at hvis du vælge kun at lave story missionerne er det et relativt kort spil. det fede er også at du fuldstændig kan vælge hvordan spillet udspiller sig.

Håber det var info nok :)
Talibanjan
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf Zultan » man 13 apr 2009 21:53

Tak for hjælpen :D

Jeg tror jeg vil investere i Fallout 3 til ps3 :wink:
Zultan
Niveau 1
 
Indlæg: 66



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 84 gæster