Forum

Skudt og smidt ud?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Skudt og smidt ud?

Indlægaf Dummiz » man 27 apr 2009 17:38

Ja så ville jeg lige tænde op i min PS3 og spille lidt Socom : Confrontation det er også fint nok. så går jeg ind på den nordiske server og finder det eneste rum der er folk i det er en 4 Vs. 4 match og der var 6 inde så jeg tænkte at den kunne jeg da lige hurtig smutte med i. men så let var det dog ikke :P jeg går ind i game lobbyén og strykker så "Start" så går spillet igang. jeg når liiige at spawn.. når ikke engang at røre analog pindene så sidder der en team made bag mig og skyder mig direkte i baghoved og jeg falder død om. med det samme han har gjort det starter han en stemmerunde med at smide mig ud og BANG ikke engang 1 minut efter jeg var hoppet ind i spillet så var jeg blevet kicked. men pga. af hvad ved jeg ikke :?

Der er nogle derude i Cyperspace der tager alt det her gaming for seriøst. :)

Har i prøvet noget ligne?
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf FunteXDK » man 27 apr 2009 17:47

Det kan så også være de er samlet 6 gutter og går efter trofæerne i spillet da de er svære/tager lang tid hvis man ikke har et par mates :)

- Kan det ikke være det der er sket?
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Dummiz » man 27 apr 2009 17:51

Det kan vel godt være men så ville det da være en del lettere at oprette en private match så de var sikker på ingen forstyrrede dem :)
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf FunteXDK » man 27 apr 2009 23:57

dummiz skrev:Det kan vel godt være men så ville det da være en del lettere at oprette en private match så de var sikker på ingen forstyrrede dem :)


Tror det skal være på en ranked server... aner ikke lige hvordan det fungere i SOCOM, men f.eks. i LOTR: Conquest, skal man få de online trophies på online puplic servers, så det kunne jo være en mulighed...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Dummiz » tirs 28 apr 2009 00:42

Ja det kan selvfølgelig også være det ved jeg ikke da jeg ikke normalt er en trophy hunter :P
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 118 gæster