Forum

Race Driver: Grid

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Race Driver: Grid

Indlægaf motZ » man 27 apr 2009 19:15

Hej,

Tænker på at købe dette spil. Har i forvejen Colin McRae: DiRT og er derfor i tvivl om jeg også skal købe Grid.
Minder spillene for meget om hinanden?
Er det så godt som anmeldelserne siger eller mister man hurtigt lysten til det?
Hvordan fungerer karriere-delen?
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Martin1454 » man 27 apr 2009 19:19

- Dirt - Rally - Grind - Mere bane kørsel.... men ja de minder rimlig om hinanaden
Your Mom is rated "E" for Everyone - Billede
Martin1454
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf andr2999 » man 27 apr 2009 20:01

Har det selv synes det er kedeligt, men jeg kan heller ikke ret godt lide ralistiske bilspil. :!: fortrækker motorstorm og burnout. :)
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf andeo1707 » man 27 apr 2009 20:23

andr2999 skrev:Har det selv synes det er kedeligt, men jeg kan heller ikke ret godt lide ralistiske bilspil. :!: fortrækker motorstorm og burnout. :)


Det kan være at du bedre kan lide motorstorm og burnout men GRID er ikke realistisk. Det er stadig en arcade racer ;)
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf TuXX » man 27 apr 2009 20:27

Hehe ja Grid er da så urealistisk som noget kan være snart...

Synes faktisk det er ret elendigt, men jeg tror det er fordi spillet prøver at være noget det ikke er..
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf motZ » man 27 apr 2009 20:43

Okay, men så hvis det ikke lige skal være Grid, og det bare skal være et bilspil som er let at gå til, hvad vil i så anbefale?
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Abildtrup » man 27 apr 2009 23:37

Jeg syntes faktisk at GRID er ret fedt.
Men jeg er måske forblændet af, at der her er en god mulighed for at køre Le Mans banen ;o)

Rigtigt nok, at det måske er trættende efter et stykke tid.
Omvendt har det det i sig, at jeg stadig tager det frem igen og igen...
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Indlægaf xireuz » tirs 28 apr 2009 08:58

Jeg er enig med Abildtrup. Synes også spillet er fedt. Mange forskellige type biler, og synes generelt spillet er lavet godt.
Her kan du se hvad de forskellige anmeldere har givet i karakter til spillet:
http://www.metacritic.com/games/platfor ... rid?q=grid
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf andeo1707 » tirs 28 apr 2009 09:15

Jeg har kun spillet demoen og er positiv, endda meget, overfor GRID, overvejer at investere i det når jeg er færdig med Midnight Club, men jeg kunne bare ikke dy mig når nogen kalder det realistisk :)
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf crockett » tirs 28 apr 2009 09:44

Realistisk er det i hvert fald ikke, men der er god fart i, en masse forskellige bilmodeller, og så kan du lave nogle ret fede crashes og totalskade bilen, uden det dog af den grund betyder du er ude af løbet. Du har nemlig mulighed for at lave et "rewind" til kort før ulykken sker, og på den måde komme helskindet igennem.
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf motZ » fre 01 maj 2009 21:02

Hvorfor i alverden er det elendigt, som nogle af jer siger, bare fordi det er urealistisk og ikke ligesom Forza Motorsport 2 eller noget i den retning?
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf crockett » lør 02 maj 2009 14:40

Altså, nu er der kun én der synes det er direkte elendigt, men svaret må vel være at det afhænger af hvilke forventninger man har til Grid. Personligt havde jeg kun den forventning at det skulle være et racerspil, og det må det da siges at være. For mig er det ren underholdning og ræs. Realismen henter jeg i Gran Turismo. :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf TuXX » lør 02 maj 2009 15:34

motZ skrev:Hvorfor i alverden er det elendigt, som nogle af jer siger, bare fordi det er urealistisk og ikke ligesom Forza Motorsport 2 eller noget i den retning?


Personligt synes jeg det er elendigt fordi det ikke lever op til det som det prøver. Der er fede baner og masser af licenserede biler, proppet med fed grafik og lyd... og med alt det (oven i de fede anmeldelser) forventer man/jeg jo det ultimative.

Jeg har kun prøvet demoen så hvis den ikke lever op til det fulde spil er det en katastrofal demo så jeg vælger at tro den viser udemærket hvad spillet er. Ellers har den ihvertfald kostet salg.

Men styringen er IMHO hamrende elendig.. ren dårlige arcade synes jeg - ikke engang fed arcade som i andre spil men dårlig. Der er ikke en snert af realisme og hvorfor så bruge alle de penge på licenserede biler når de alligevel ikke gider gøre det ordentlig?

Som jeg ser spillet så prøver det at være noget det ikke formår og derfor fanger det ikke mig. Jeg elsker arcade lige så meget som jeg elsker realisme, men når det er lavet så, efter min smag, dårligt som GRID så synes jeg lige så godt de kunne have ladet være.

Jeg ser frem til efterfølgeren, men forventningerne er _ikke_ skruet i vejret som de var med det spil vi har nu.

Dette var grunden til jeg skrev som jeg gjorde og er selvfølgelig baseret på demo'en og mine forventninger.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 94 gæster