Forum

Far Cry 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Far Cry 3

Indlægaf RZ82 » man 10 dec 2012 00:27

Hey, overvejer at anskaffe mig dette spil men først ville jeg gerne høre fra nogen som spiller dette spil, hovedsageligt vil jeg gerne vide noget om Multiplayer delen, hvordan er den, hvordan er det i forhold til balance,matchmaking,er det nemt/svært/dårligt at team op med vennerne, hvordan er mic systemet,lagger det? Er der få/mange bugs/glitches,køre netværket godt/dårligt, er der meget/lidt lag, osv.
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Far Cry 3

Indlægaf Nistelroy78 » man 10 dec 2012 08:55

Altså jeg spiller spillet, og eneste multiplayer jeg har spillet er Co-Op missionerne dem er der 6 stykker af i spillet men der har jeg ikke oplevet nogen fejl, ud over dem man selv laver :D , det er lidt som RDR Outlaw to the end i RDR hvor man skal kører nogen missioner med op til 4 personer. Men den almindelige Multiplayer del har jeg ikke spillet.

Og selve det multiplayer du snakker om er ikke eksisterende, det er næsten dødt ... tror det er primært co-op missionerne folk splller, f.eks har jeg 2 gange skulle tilslutte Quikmatch, og der er gået ihvertfald nogen minutter før der er nok spillere der er tilsluttet . Der skal være 6 spillere i feks team Deathmatch og efter 5 minutter i lobbyen først har jeg kunne starte et spil, og tit er det folk ikke har tålmodighed og derfor quitter og det er derfor vente tiden bliver lang

Men det er kun hvad jeg har erfaret kan være det har været det tidspunkt jeg har prøvet eller det bare er mig der har været "uheldig"
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Far Cry 3

Indlægaf Maias227 » man 10 dec 2012 10:53

Det er lidt samme oplevelse af multiplayer jeg har haft på xboxen, coopen kører fint mens den anden del af multiplayeren er ret begrænset og det tager lang tid at komme i gang med et spil. Det er dog lidt fedt man kan lave ens egne baner.
Maias227
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: Far Cry 3

Indlægaf Nistelroy78 » man 10 dec 2012 11:16

Farcry skal man ligesom i Farcry 2 ikke købe for multiplayer delen det er for kampagnen ... Vil næsten sige der sker mere i Farcry 2 multiplayer end der gør i Farcry 3 selv om det er ældre .. og tror primært det er trofæ jægerne der holder Farcry 2 i live.

Og da der ikke er nogen multiplayer trofæer ud over Co-op missionerne som du også kan kører splitscreen så skal man nok skynde sig at gå online hvis man godt vil spille sammen med andre mennesker.

Da der er 4 player co-op i online og kun 2 player i Offline
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Far Cry 3

Indlægaf The-Biggo » man 10 dec 2012 12:43

Nistelroy78 skrev:Farcry skal man ligesom i Farcry 2 ikke købe for multiplayer delen det er for kampagnen ... Vil næsten sige der sker mere i Farcry 2 multiplayer end der gør i Farcry 3 selv om det er ældre .. og tror primært det er trofæ jægerne der holder Farcry 2 i live.

Og da der ikke er nogen multiplayer trofæer ud over Co-op missionerne som du også kan kører splitscreen så skal man nok skynde sig at gå online hvis man godt vil spille sammen med andre mennesker.

Da der er 4 player co-op i online og kun 2 player i Offline


der er jeg slet ikke enig med det du skriver. MP i FarCry 3 kan slet ikke sammenlignes med FarCry 2 som var langsom og dårlig styring og kedelige små baner i forhold til FarCry 3. jeg spiller FarCry 2 i ca 6 timer i alt både MP og SP og det blev smidt i skraldespanden, og her er så en efterfølger i FarCry 3 med splinter ny historie som er så genial og morsom og fangene. Jeg har næsten gennemført FarCry 3 og spiller temmelig meget MP. og jeg synte det er alle pengene værd. (skal lige sige jeg er kæmpe MOH og BF fan.)
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: Far Cry 3

Indlægaf Nistelroy78 » man 10 dec 2012 18:21

Jeg snakker slet ikke om historien i Farcry 2 og jeg sammentligner ikke hvordan gameplay er jeg snakker om det er 10 gange hurtigere at starte et spil i Farcry 2 multiplayer og det er stadig forbi folk sidder og kæmper om at få platinum i det.

At du så vælger at spille 6 timer i Farcry 2 viser så også om du ikke har spillet det .. du når dårlig nok at komme i gang med spillet så ...
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Far Cry 3

Indlægaf RZ82 » tirs 11 dec 2012 00:38

Nistelroy78 skrev:Farcry skal man ligesom i Farcry 2 ikke købe for multiplayer delen det er for kampagnen ... Vil næsten sige der sker mere i Farcry 2 multiplayer end der gør i Farcry 3 selv om det er ældre .. og tror primært det er trofæ jægerne der holder Farcry 2 i live.

Og da der ikke er nogen multiplayer trofæer ud over Co-op missionerne som du også kan kører splitscreen så skal man nok skynde sig at gå online hvis man godt vil spille sammen med andre mennesker.

Da der er 4 player co-op i online og kun 2 player i Offline


Hehe ved godt at med et spil som FarCry er det ikke MP delen man skal købe det for, men da jeg har hørt masser af positiv feedback på sp delen, ville jeg gerne lige have lidt feedback på mp delen, om det bare var noget komplet høg, eller om den del var ok, trods det at spillet lægger mest vægt på SP delen...
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Far Cry 3

Indlægaf Rytteren » tirs 11 dec 2012 00:57

co-op er nu meget godt. dlcen glæder jeg mig til. (som er gratis og kun til ps3)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Far Cry 3

Indlægaf glyr » tors 20 dec 2012 01:53

Ok underholdende ind til videre.
Nogen der kan fortælle mig hvordan man åbner op så man kan medbringe flere våben ?
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Far Cry 3

Indlægaf Eskildzen » tors 20 dec 2012 02:17

Det sker inde under fremstilling Glyr..
Du kan lave større medicintasker, større tasker til ammo og våben osv..
Under hver "taske" står der hvad man skal bruge for at fremstille den.. Det kan være 2x Vildsvineskind som et eksempel.
Herefter kommer der endnu en opgradering som kræver noget nyt skind.. Hver ting kan opgraderes 3 gange, så du altså til sidst kan gå med hele 4 våben... Det samme gælder medicin og ammo, kan ikke lige huske de andre ting..
Håber min forklaring var god nok! :-D
Først med Platin i: Fifa Street - Dead Rising 2: Off The Record - Madden NFL 2012
Eskildzen
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Far Cry 3

Indlægaf NielsenDk » tors 20 dec 2012 09:27

Eskildzen skrev:Det sker inde under fremstilling Glyr..
Du kan lave større medicintasker, større tasker til ammo og våben osv..
Under hver "taske" står der hvad man skal bruge for at fremstille den.. Det kan være 2x Vildsvineskind som et eksempel.
Herefter kommer der endnu en opgradering som kræver noget nyt skind.. Hver ting kan opgraderes 3 gange...

Og til den sidste opgradering skal du bruge noget specielt skind, som du får ved, at tage jagtmissionerne på opslagstavlerne i de forskellige camps :)
NielsenDk
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Re: Far Cry 3

Indlægaf glyr » tors 20 dec 2012 09:56

Eskildzen skrev:Det sker inde under fremstilling Glyr..
Du kan lave større medicintasker, større tasker til ammo og våben osv..
Under hver "taske" står der hvad man skal bruge for at fremstille den.. Det kan være 2x Vildsvineskind som et eksempel.
Herefter kommer der endnu en opgradering som kræver noget nyt skind.. Hver ting kan opgraderes 3 gange, så du altså til sidst kan gå med hele 4 våben... Det samme gælder medicin og ammo, kan ikke lige huske de andre ting..
Håber min forklaring var god nok! :-D



Ja det tænkte jeg nok, men kunne kun se "forbedringer til håndgranater, miner mm og ikke alm våben.....
Kikker med friske øjne i dag.
Tak for svar
:)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Far Cry 3

Indlægaf glyr » tors 20 dec 2012 10:35

Got it.......
Dans khan vær en majet svajr sprov........
God dag derude
:)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Far Cry 3

Indlægaf Svennis57 » ons 26 dec 2012 08:31

Hey folkens og god baghjul ;)
Jeg har brug for hjælp.
Er lige begyndt på Far Cry, har gennemført den første mission "oplev junglen", og skal returnere til Dennis. Hvordan gør jeg det...?
Uanset hvilken retning jeg går eller kører i, så får jeg at vide, at jeg er ved at afbryde missionen...?
Der står hurtig står hurtig rejse ? Jeg markerer Dennis, men kan ikke komme nogen vegne...?
Hjælp -
Svennis57
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Re: Far Cry 3

Indlægaf Bab » ons 26 dec 2012 09:23

Du skal bruge kortet og marker et sted, hvor du kan udføre hurtig rejse. Det er gule ikoner med 2 pile. Men er din mission udført, der hvor du er nu?

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 125 gæster