Maethiel skrev:Fik et trofæ i Gems of War, for at få 30,000 underworld renown![]()
Mangler nu kun 4 trofæer.. Fatter det slet ikke.. Det har været et MEGA grind :O
Jeg mangler 40,000 & 50,000 renown (et trofæ for hver, og der grindes), 5 kingdoms i power level 15 (Der grindes) og 100 troops medalled til guld niveau (Der grindes også).
Lige nu, er det bare et spørgsmål om RNG luck og grind, før jeg får 100%. Så jeg grinder videre
klatzen skrev:Maethiel skrev:Fik et trofæ i Gems of War, for at få 30,000 underworld renown![]()
Mangler nu kun 4 trofæer.. Fatter det slet ikke.. Det har været et MEGA grind :O
Jeg mangler 40,000 & 50,000 renown (et trofæ for hver, og der grindes), 5 kingdoms i power level 15 (Der grindes) og 100 troops medalled til guld niveau (Der grindes også).
Lige nu, er det bare et spørgsmål om RNG luck og grind, før jeg får 100%. Så jeg grinder videre
Jeg kan næsten læse mig til at det er et spil der er farligt at gå igang med hvis man er trophy hunter
HEADSTAR skrev:Jeg klarede at komme igennem Stray, et fint og flot spil men til en alt for høj pris. Spillet er en smule overvundet og sider på et par små fejl .
Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster