Forum

GTA V?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: GTA V?

Indlægaf Mike JezZ » søn 06 okt 2013 19:49

morfar skrev:Man steg også hurtigt i gta 4, indtil de sidste par levels som tog 1000 år.

Erroneus, start online fra offline tilstand og vælg crew only mode. Så er du alene og kan udforske og prøve af som du lyster.


Der var ikke levels i gta 4?

Så hvis alle mine slots er frie så får jeg han tilbage ?
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: GTA V?

Indlægaf Erroneus » søn 06 okt 2013 19:52

morfar skrev:Erroneus, start online fra offline tilstand og vælg crew only mode. Så er du alene og kan udforske og prøve af som du lyster.

Takker! Det vil jeg gøre, når det er oppe igen, kan se alle har problemer nu og ens chars kommer ikke frem.

Mike JezZ: Ja det burde den.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: GTA V?

Indlægaf FDNY-SQ1 » søn 06 okt 2013 20:43

Lige et spørgsmål. Jeg har besluttet mig for at stjæle et kampfly. 8) men for at dette lille projekt skal lykkes, har jeg bare liige et lille problem. Hvor kan jeg placere dyret når jeg engang får den i hænderne...? Jeg har jo Mckenzie Field, men syntes sådan, uden selvfølgelig at være expert på kampfly området, at denne grus bane ikke ligefrem er bygget til et kampfly...! Så er der Sandy Shores... hvis jeg placere flyet der,aka i hangaren, bliver det så der eller forsvinder det igen..
?
Billede

Min Forza 3 flickr fotoside.:
http://www.flickr.com/photos/kmracing/
FDNY-SQ1
Niveau 2
 
Indlæg: 114


Re: GTA V?

Indlægaf Blade dk » søn 06 okt 2013 21:13

Mit er landet på mckenzie field intet problem med at få den landet på grus
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: GTA V?

Indlægaf FDNY-SQ1 » søn 06 okt 2013 21:21

Okey takker.
Billede

Min Forza 3 flickr fotoside.:
http://www.flickr.com/photos/kmracing/
FDNY-SQ1
Niveau 2
 
Indlæg: 114


GTA V?

Indlægaf speedy5580DK » søn 06 okt 2013 22:21

Har lige prøvet at spille med en kammerat. Hans figur forsvandt og jeg havde stadig min
Billede
speedy5580DK
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Re: GTA V?

Indlægaf Mike JezZ » man 07 okt 2013 00:30

speedy5580DK skrev:Har lige prøvet at spille med en kammerat. Hans figur forsvandt og jeg havde stadig min


Nogle kloge hoveder har sagt at hvis man giver den tid sku ens figur komme igen

Hvis man ikke laver en ny i samme slot
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: GTA V?

Indlægaf Jables » man 07 okt 2013 00:34

Rygterne siger at du slet ikke skal lave en ny, udanset om du vælger et nyt slot.
Har dog også læst at det skulle være muligt at tjekke ens character inde på Socialclub. Folk siger at hvis man stadig kan se den derinde, så skulle den gerne komme igen, når Cloud serveren er oppe og kører.
- Hvis alt til gengæld er væk inde på Socialclub, så er den nok tabt.

Husk også altid at exite online-delen på den korrekte måde. Jeg skifter altid til offline-delen inden at jeg går ud af spillet.



På trods af alt dette, kan det dog stadig gå galt. Mistede selv lige en bil til 200k her til aften. :/
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: GTA V?

Indlægaf Capperdude » man 07 okt 2013 00:53

Okay, nogle kloge hoveder som kan hjælpe mig? :)

Den der ubåd man finder det der nuclear waste med, hvis man nu får den lagt på land ved et uheld, kommer den så tilbage oppe ved stedet, eller er man så bare afskåret fra at få 100% ? :)
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: GTA V?

Indlægaf Morten Rask » man 07 okt 2013 01:06

Capperdude skrev:Okay, nogle kloge hoveder som kan hjælpe mig? :)

Den der ubåd man finder det der nuclear waste med, hvis man nu får den lagt på land ved et uheld, kommer den så tilbage oppe ved stedet, eller er man så bare afskåret fra at få 100% ? :)


Den kommer tilbage.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: GTA V?

Indlægaf Capperdude » man 07 okt 2013 01:24

Zejfur skrev:
Capperdude skrev:Okay, nogle kloge hoveder som kan hjælpe mig? :)

Den der ubåd man finder det der nuclear waste med, hvis man nu får den lagt på land ved et uheld, kommer den så tilbage oppe ved stedet, eller er man så bare afskåret fra at få 100% ? :)


Den kommer tilbage.


Hvor lang tid går der ca? :)

Jeg var nemlig hjemme og sove, og der gik en del tid, men den er ikke kommet tilbage endnu? :oops:
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: GTA V?

Indlægaf MarkAall » man 07 okt 2013 05:41

Hjælp...
Før den første opdatering kom til spillet, var jeg nået til the big one. Men nu kan jeg ikke komme videre? Michael er ikke til stede(kan ik få lov at styre ham) har spillet nogle dage nu med bare side missioner, men kan jeg ik starte det heist på en elleranden måde?
!!!sspoiler!!!! Det sidste jeg lavet var at flyve en helikopter med trevor og lester!!!! Spoiler slut
Billede
MarkAall
Niveau 4
 
Indlæg: 350


Re: GTA V?

Indlægaf Bab » man 07 okt 2013 08:19

Hvis du ikke kan vælge en karakter, så er det fordi, du skal lave noget med de andre. Før eller siden kan du vælge Michael igen.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: GTA V?

Indlægaf Blade dk » man 07 okt 2013 15:32

Tak for den formidable runde golf bab kæft jeg morede mig bekosteligt
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: GTA V?

Indlægaf Dopey74 » man 07 okt 2013 15:34

ja jeg fik invite og ville have været med, men fik trykket forkert :)... ville ønske man kunne vælge kun og modtage invitationer fra venner og crew
Dopey74
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Odense SV


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 153 gæster