Forum

GTA V?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: GTA V?

Indlægaf Mike JezZ » tirs 08 okt 2013 18:57

Bab skrev:Hvornår er det stabilt, hvis det ikke er stabilt nu? 2 dage, hvor jeg ikke har oplevet nogen fejl.

Bab


Hvis Rockstar sagde at det var sikkert at lave en figur nu, ville jeg gøre det, om end jeg ville være ked af de så ikke kunne erstatte ens karakter åbenbart, hvilket de har sagt at de ville kigge på.

Men jeg kan ikke se der er kommet nogen officiel udmelding ud om at man godt kan hoppe ind nu uden at miste den fremover.

Udover det kan jeg da se at folk stadig klager over tabte karaktere for nyligt.
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: GTA V?

Indlægaf Laffer » tirs 08 okt 2013 19:48

Rockstar har lagt nogle forbeholds regler ud, følger man dem skulle man ikke miste sin karakter.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: GTA V?

Indlægaf Mike JezZ » tirs 08 okt 2013 20:01

Laffer skrev:Rockstar har lagt nogle forbeholds regler ud, følger man dem skulle man ikke miste sin karakter.



I know. Men det er stadig ingen garanti for at du er sikret det ikke sker.
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: GTA V?

Indlægaf Bab » tirs 08 okt 2013 20:12

Du er heller ikke sikker, selvom de siger, at det er sikkert. Deres servere kan gå ned til enhver tid. Så nyd det mens du kan ;)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: GTA V?

Indlægaf Mike JezZ » tirs 08 okt 2013 20:27

Bab skrev:Du er heller ikke sikker, selvom de siger, at det er sikkert. Deres servere kan gå ned til enhver tid. Så nyd det mens du kan ;)

Bab


Der er forskel på at en server går ned og at du mister din figur HELT :P

Ved bare ikke om jeg skal droppe tanken om han kommer tilbage og bare starte en ny.

Omvendt er det bare nederen at man så spiller en op igen - og man mister den helt igen.

Tanken om at skulle starte forfra fra level 1 mange gange endnu dræber min lyst hvis jeg skal være ærlig.

Prøver hele tiden som de siger at logge ind fra singleplayer og gå online, men kan simpelthen ikke få min character tilbage
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: GTA V?

Indlægaf Mike JezZ » tirs 08 okt 2013 21:03

Fuck it starter forfra og prøver at undgå at fucke det op med de ting de har sagt...
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: GTA V?

Indlægaf morfar » tirs 08 okt 2013 22:56

Xainz skrev:
Seirup skrev:Er der et pslife crew udover morfars? :)

Ikke for at træde nogen over tæerne, jeg kan bare ikke lide tanken om at være på et hold med en panser som leder [-X


http://socialclub.rockstargames.com/crew/pslife_dk


Please lad vær at citer klovnen. Han er på min ignore list, men kan desværre se hans indlæg når de bliver citeret :(
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: GTA V?

Indlægaf Capperdude » ons 09 okt 2013 00:05

Jeg elsker at nogle herinde, må skrive nedladende om andre brugere, uden mods går ind og tager hånd om det.
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: GTA V?

Indlægaf Mike JezZ » ons 09 okt 2013 00:28

Capperdude skrev:Jeg elsker at nogle herinde, må skrive nedladende om andre brugere, uden mods går ind og tager hånd om det.


Du ville hjælpe mods hvis du rapportere tror jeg :P
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: GTA V?

Indlægaf EvilNinjaMoby » ons 09 okt 2013 00:29

Og det baserer du på hvilket grundlag, Capperdude...? :)

Jeg sidder ikke og scanner hver eneste tråd 24/7 for at se om der er nogen som ikke kan opføre sig ordentligt - til trods for det, så er jeg med på at visse brugere er lidt på kant med hinanden. Som regel afventer jeg og ser hvorledes tingene udvikler sig, det er jo klart at man ikke bare stiltiende skal lade alt passere...

Det betyder dog ikke nødvendigvis at du vil opdage at der tages action på tingene, da dette ofte kan/vil foregå via en PB.

Når det så er sagt, så er det lidt sørgeligt at voksne mennesker ikke kan være lidt mere tolerante overfor hinanden - ingen nævnt, ingen glemt...
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: GTA V?

Indlægaf Capperdude » ons 09 okt 2013 00:34

EvilNinjaMoby skrev:Og det baserer du på hvilket grundlag, Capperdude...? :)

Jeg sidder ikke og scanner hver eneste tråd 24/7 for at se om der er nogen som ikke kan opføre sig ordentligt - til trods for det, så er jeg med på at visse brugere er lidt på kant med hinanden. Som regel afventer jeg og ser hvorledes tingene udvikler sig, det er jo klart at man ikke bare stiltiende skal lade alt passere...

Det betyder dog ikke nødvendigvis at du vil opdage at der tages action på tingene, da dette ofte kan/vil foregå via en PB.

Når det så er sagt, så er det lidt sørgeligt at voksne mennesker ikke kan være lidt mere tolerante overfor hinanden - ingen nævnt, ingen glemt...


Jeg undskylder mit udfald. Jeg var ikke klar over man kunne rapportere indlæg, og tænkte ikke så langt, at i jo ikke nødvendigvis ser alle indlæg. My bad :)

Jeg har indrapporteret indlægget jeg hentydede til :)

Jeg giver kvajebajer hvis en mod skulle komme på sønder omme kanten en dag :mrgreen:
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: GTA V?

Indlægaf EvilNinjaMoby » ons 09 okt 2013 00:38

No worries - altid rart med væskedepoter rundt omkring i landet... :)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: GTA V?

Indlægaf Gulvskrubben » ons 09 okt 2013 01:43

Hvornår ved vi noget om GTA V udkommer til PS4?!?..
Gulvskrubben
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Kalundborg


Re: GTA V?

Indlægaf Capperdude » ons 09 okt 2013 02:11

Gulvskrubben skrev:Hvornår ved vi noget om GTA V udkommer til PS4?!?..


Når (hvis) Rockstar ytrer sig om emnet :)
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: GTA V?

Indlægaf morfar » ons 09 okt 2013 04:53

Gulvskrubben skrev:Hvornår ved vi noget om GTA V udkommer til PS4?!?..


Spillet er for godt til at vente uanset. Køb det til ps3, hvis du har sådan en :D
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 101 gæster