Forum

GTA V?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: GTA V?

Indlægaf Bucaneer » ons 18 sep 2013 08:33

Hades skrev:For resten - er jeg den eneste, der bliver voldsomt fustreret over de andre bilister i Los Santos? Det er selvfølgelig rigtig fedt, at der er så meget liv i byen omkring en, men de kører som en brækket arm, og hvis jeg pløjer ind i en modkørende, er det MIG, der stopper op og bliver presset væk af galningen, og ikke omvendt. Nu kan det godt være, at jeg er blevet forvent fra Saints Row 3/4, hvor man kan feje bilerne væk som savsmuld, men helt ærligt, op til flere af mine missioner er mislykkedes udelukkende pga. andre bilister


Syntes nu ikke det har været så galt endnu mere end man er vant til med GTA ;-) men se det på den måde, når du er på en mission køre du vel ikke super pænt selv og hold færselsregler ? :-P

Hvis det er et problem så i stedet for at køre imod dem så hold dig mellem 2 vejbaner eller søg mod lygtepæle for køre man ind i sådan en pløjer man den jo bare ned og køre videre med ok fart ;-)
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: GTA V?

Indlægaf Hades » ons 18 sep 2013 08:35

Bucaneer skrev:
Hades skrev:For resten - er jeg den eneste, der bliver voldsomt fustreret over de andre bilister i Los Santos? Det er selvfølgelig rigtig fedt, at der er så meget liv i byen omkring en, men de kører som en brækket arm, og hvis jeg pløjer ind i en modkørende, er det MIG, der stopper op og bliver presset væk af galningen, og ikke omvendt. Nu kan det godt være, at jeg er blevet forvent fra Saints Row 3/4, hvor man kan feje bilerne væk som savsmuld, men helt ærligt, op til flere af mine missioner er mislykkedes udelukkende pga. andre bilister


Syntes nu ikke det har været så galt endnu mere end man er vant til med GTA ;-) men se det på den måde, når du er på en mission køre du vel ikke super pænt selv og hold færselsregler ? :-P

Hvis det er et problem så i stedet for at køre imod dem så hold dig mellem 2 vejbaner eller søg mod lygtepæle for køre man ind i sådan en pløjer man den jo bare ned og køre videre med ok fart ;-)

Nej, jeg har aldrig været en hensynsfuld bilist i den virtuelle verden, men *SPOILERS*! i missionen med Michael og Franklin, hvor man bliver jagtet efter at have revet *SPOILERS*! det flotte hus ned, og man går fra at styre bilen som Michael og til Franklin, der skal skyde bad-guys, selv DÉR kørte vi galt 4 gange, grundet modkørende bilister - og da var det ikke engang mig, der var bag rattet
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: GTA V?

Indlægaf Bucaneer » ons 18 sep 2013 08:38

Hades skrev:
Bucaneer skrev:
Hades skrev:For resten - er jeg den eneste, der bliver voldsomt fustreret over de andre bilister i Los Santos? Det er selvfølgelig rigtig fedt, at der er så meget liv i byen omkring en, men de kører som en brækket arm, og hvis jeg pløjer ind i en modkørende, er det MIG, der stopper op og bliver presset væk af galningen, og ikke omvendt. Nu kan det godt være, at jeg er blevet forvent fra Saints Row 3/4, hvor man kan feje bilerne væk som savsmuld, men helt ærligt, op til flere af mine missioner er mislykkedes udelukkende pga. andre bilister


Syntes nu ikke det har været så galt endnu mere end man er vant til med GTA ;-) men se det på den måde, når du er på en mission køre du vel ikke super pænt selv og hold færselsregler ? :-P

Hvis det er et problem så i stedet for at køre imod dem så hold dig mellem 2 vejbaner eller søg mod lygtepæle for køre man ind i sådan en pløjer man den jo bare ned og køre videre med ok fart ;-)

Nej, jeg har aldrig været en hensynsfuld bilist i den virtuelle verden, men *SPOILERS*! i missionen med Michael og Franklin, hvor man bliver jagtet efter at have revet *SPOILERS*! det flotte hus ned, og man går fra at styre bilen som Michael og til Franklin, der skal skyde bad-guys, selv DÉR kørte vi galt 4 gange, grundet modkørende bilister - og da var det ikke engang mig, der var bag rattet


Ja så kan jeg godt se hvad du mener når ikke engang spillet selv kan køre så man ikke køre galt :-P
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: GTA V?

Indlægaf Blade dk » ons 18 sep 2013 10:57

Hvis jeg personligt skal sætte en finger på noget så må det være skade modellen på bilerne sys godt nok de kan holde til ekstemt meget , smasker man frontalt ind i en væg er det iun lyset der går i stykker hvor er den samkrøllige hood, har endnu ikke oplrvet at en bil bryder i brand fordi man kører som en brækket arm
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: GTA V?

Indlægaf p1co9210 » ons 18 sep 2013 11:07

Hades skrev:
Bucaneer skrev:
Hades skrev:For resten - er jeg den eneste, der bliver voldsomt fustreret over de andre bilister i Los Santos? Det er selvfølgelig rigtig fedt, at der er så meget liv i byen omkring en, men de kører som en brækket arm, og hvis jeg pløjer ind i en modkørende, er det MIG, der stopper op og bliver presset væk af galningen, og ikke omvendt. Nu kan det godt være, at jeg er blevet forvent fra Saints Row 3/4, hvor man kan feje bilerne væk som savsmuld, men helt ærligt, op til flere af mine missioner er mislykkedes udelukkende pga. andre bilister


Syntes nu ikke det har været så galt endnu mere end man er vant til med GTA ;-) men se det på den måde, når du er på en mission køre du vel ikke super pænt selv og hold færselsregler ? :-P

Hvis det er et problem så i stedet for at køre imod dem så hold dig mellem 2 vejbaner eller søg mod lygtepæle for køre man ind i sådan en pløjer man den jo bare ned og køre videre med ok fart ;-)

Nej, jeg har aldrig været en hensynsfuld bilist i den virtuelle verden, men *SPOILERS*! i missionen med Michael og Franklin, hvor man bliver jagtet efter at have revet *SPOILERS*! det flotte hus ned, og man går fra at styre bilen som Michael og til Franklin, der skal skyde bad-guys, selv DÉR kørte vi galt 4 gange, grundet modkørende bilister - og da var det ikke engang mig, der var bag rattet



Har lagt mærke til i diverse missioner, at AI'en svinger ind foran en, men det er meningen, for at gøre spillet mere udfordrende :D . Men pisse irriterende ja!
p1co9210
Niveau 3
 
Indlæg: 293
By: Aalborg


Re: GTA V?

Indlægaf st.rams » ons 18 sep 2013 14:33

Blade dk skrev:Hvis jeg personligt skal sætte en finger på noget så må det være skade modellen på bilerne sys godt nok de kan holde til ekstemt meget , smasker man frontalt ind i en væg er det iun lyset der går i stykker hvor er den samkrøllige hood, har endnu ikke oplrvet at en bil bryder i brand fordi man kører som en brækket arm


Enig! Der så jeg også gerne, at de ikke kunne tåle til helt så meget. Virkelig lige overdrevent nok, især når jeg har kørt frontalt sammen med en anden bil, og bare har kunne køre videre med samme speed efterfølgende.
st.rams
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Re: GTA V?

Indlægaf Bab » ons 18 sep 2013 14:39

st.rams skrev:
Blade dk skrev:Hvis jeg personligt skal sætte en finger på noget så må det være skade modellen på bilerne sys godt nok de kan holde til ekstemt meget , smasker man frontalt ind i en væg er det iun lyset der går i stykker hvor er den samkrøllige hood, har endnu ikke oplrvet at en bil bryder i brand fordi man kører som en brækket arm


Enig! Der så jeg også gerne, at de ikke kunne tåle til helt så meget. Virkelig lige overdrevent nok, især når jeg har kørt frontalt sammen med en anden bil, og bare har kunne køre videre med samme speed efterfølgende.


I skulle vist have købt jer en bil simulator i stedet for ;)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: GTA V?

Indlægaf Blade dk » ons 18 sep 2013 15:16

Gta 4 havede bedre skade modelering
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: GTA V?

Indlægaf p1co9210 » ons 18 sep 2013 15:25

Der skal ikke ret meget til, før hele karosseri samt stel bliver skæv, og du ingen vegne kan køre :D.
p1co9210
Niveau 3
 
Indlæg: 293
By: Aalborg


Re: GTA V?

Indlægaf Matiass » ons 18 sep 2013 15:27

Nogle der ved om man kan slå den Mission passed boks fra. Hvor den fortæller dig hvordan du klaret det?

Var noget af det jeg hadet allermest fra TBOGT.
Matiass
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: GTA V?

Indlægaf Capperdude » ons 18 sep 2013 17:24

Skadesmodellen kan ikke please alle ;)

Hvis de lavede super realistisk skadesmodel, så stod bilen stille indenfor 30 sekunder af en mission, hvor fedt ville det være?.

Er det ikke også noget med at når man spiller som Franklin, så kan bilerne holde til mere? Det er vist en af hans stærke sider. Da det er ham der er lavet til at køre.
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: GTA V?

Indlægaf Erroneus » ons 18 sep 2013 17:31

Franklin har en super-power som man kan aktivere og så har man slowmotion styring, det virker voldsomt godt.

Styringen er klart bedre end i GTA IV, men ja bilerne er mere ømme på nogle punkter, specielt hvis man rammer skråt ind med fronten, så hjulet ikke kan dreje ordenligt, men det syntes jeg man vender sig hurtigt fra.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: GTA V?

Indlægaf Blade dk » ons 18 sep 2013 17:39

Capperdude skrev:Skadesmodellen kan ikke please alle ;)

Hvis de lavede super realistisk skadesmodel, så stod bilen stille indenfor 30 sekunder af en mission, hvor fedt ville det være?.

Er det ikke også noget med at når man spiller som Franklin, så kan bilerne holde til mere? Det er vist en af hans stærke sider. Da det er ham der er lavet til at køre.



Bestemt men at gøre den dårligere end gta Iv er da tumpet
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: GTA V?

Indlægaf Capperdude » ons 18 sep 2013 17:43

Blade dk skrev:
Capperdude skrev:Skadesmodellen kan ikke please alle ;)

Hvis de lavede super realistisk skadesmodel, så stod bilen stille indenfor 30 sekunder af en mission, hvor fedt ville det være?.

Er det ikke også noget med at når man spiller som Franklin, så kan bilerne holde til mere? Det er vist en af hans stærke sider. Da det er ham der er lavet til at køre.



Bestemt men at gøre den dårligere end gta Iv er da tumpet


Det er som alt andet, en smagssag :)

Jeg kan nu godt lide skadesmodellen i gta v, og kunne også godt lide den i gta iv :)
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: GTA V?

Indlægaf Bab » ons 18 sep 2013 18:00

Erroneus skrev:Styringen er klart bedre end i GTA IV


Styringen i GTA IV var fast. Her er det jo et skill, som bliver bedre og bedre. Så først når man er i max, kan man vurdere om der er forskel.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 145 gæster