Forum

Infamous - Demo tanker

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Infamous - Demo tanker

Indlægaf lefunkay » fre 08 maj 2009 00:32

Nu har jeg i længere tid kigget langt efter det her spil, jeg har altid været en sucker for sandbox spil, hele den der gå hvor du vil gør hvad du vil spil stil har fundet sin niche i de nyere generationer af spil - men allerede helt tilbage fra de tidlige gta dage mindes jeg glædeligt mulighederne i denne spil type og har søgt den lige siden - Ind træder Infamous, det nyeste skyd på stammen, ekslusivt til ps3'en.

Og i min mening har spillet hvad der skal til, det tager lidt tilvænning, men efter at have spillet demoen igennem et par gange må jeg sige at bevægelserne er flydende og kampene glider i et stødt men også actionfyldt tempo.

Lige fra at klatre på den højeste bygning man kan se, i ægte creed style - til derefter at svæve fra toppen, eller glide på en el-ledning til den næste bygning - hurtigt rundt i spil området kan man komme på denne måde, eller hoppe fra tag til tag, eller tage sig en tur på togskinnerne.

Jeg vil også tilføje at spillet svinger lidt i sværhedsgrad, jeg havde min irritation nogle øjeblikke og andre gange var det legene nemt, jeg ved selvfølgelig ikke hvilke sværhedsgrader der bliver smidt ind endnu fra udviklerens side, men som efter det hurtige og sikre indblik demoen giver i spillet kan jeg kun give det mine varmeste anbefalinger - jeg tror på at dette kunne blive en af sommerens dejlige overraskelser.
lefunkay
Niveau 1
 
Indlæg: 92


Indlægaf Excellon » fre 08 maj 2009 09:53

du kan ændre sværhedsgraden inde i options i demoen... Den stod på easy hos mig som standard men jeg satte den op til medium...
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf JollyBuu » fre 08 maj 2009 10:11

Hvor kan i downloade demoen jeg kan ikk finde den på Ps Store?
Billede
JollyBuu
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Indlægaf andr2999 » fre 08 maj 2009 10:25

er det kun hos det er på fransk
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf Diz- » fre 08 maj 2009 11:04

JollyBuu skrev:Hvor kan i downloade demoen jeg kan ikk finde den på Ps Store?


du skal have en beta kode.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Scoring » fre 08 maj 2009 11:22

Spillede kun halvdelen af demoen igår da jeg simpelthen var for træt.. Men min første indtryk er da helt klar possitivt.. Yderst god historie lidt ligesom Mirrors edge med tegneserie historie osv.. Men helt sikkert et spil jeg vil kigge nærmere på :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf thomas-stribley » fre 08 maj 2009 13:52

hvordan får man det der Home costume. jeg har gennemført demo'en men jeg har ikke fået den endnu
thomas-stribley
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf Cyber-Frog » fre 08 maj 2009 14:50

Det var ikke et spil jeg havde tænkt mig at skulle ud og investere i.
Fik en key til demoen i går og hentede den tidligt i morges og kan da kun sige at den har fået mig for andre tanker, kunne sagtens finde på at investere i det her spil - Det er for fedt og god underholding.

Det er hurtigt at lære styringen og selvom det er sådan så er styringen ikke kedelig, følte mig godt udfordret. :)
Cyber-Frog
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Indlægaf Tiger-T » fre 08 maj 2009 17:06

Er det bare mig, eller har i også fået en fransk vesion af demoen..
Tiger-T
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Indlægaf andr2999 » fre 08 maj 2009 17:38

nej jeg har også fået en fransk version
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf Abcent » fre 08 maj 2009 17:39

Det virker faktisk ret fedt, det her spil.
Var ikke et, som jeg havde tænkt mig at købe, men det kan godt være, at jeg får skiftet mening nu.
Dog synes jeg, at det er lidt kedeligt med de samme "tricks" hele tiden. Håber, at der i den fulde version, kommer lidt afveksling.
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf butju » fre 08 maj 2009 18:43

Jer med franske versioner: Skift jeres sprog på PlayStation'en til engelsk.

Jeg har aldrig været i tvivl om at det bliver et fedt spil, men jeg har stadig aldrig været hyped på det :)
Med denne demo blev jeg heller ikke hyped, men det bekræftede min teori til fulde. Dejligt med en demo der ikke er overstået på ti minutter!
butju
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Indlægaf andr2999 » fre 08 maj 2009 23:25

Jer med franske versioner: Skift jeres sprog på PlayStation'en til engelsk



Problemet er bare at det allerede står på engelsk :o
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf Rechain » lør 09 maj 2009 11:10

Jeg fik desværre ik en kode, da jeg var syg da nyheden kom op! TAK!
Har på fornemmelsen at Prototype bliver bedre end det her :-k

Men ska nu have det prøvet alligevel :) for at danne min egen mening.
Må bare vente til der kommer en demo til os alle sidst på måneden :P

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Scoring » lør 09 maj 2009 13:24

Abcent skrev:Det virker faktisk ret fedt, det her spil.
Var ikke et, som jeg havde tænkt mig at købe, men det kan godt være, at jeg får skiftet mening nu.
Dog synes jeg, at det er lidt kedeligt med de samme "tricks" hele tiden. Håber, at der i den fulde version, kommer lidt afveksling.


Enig, det bliver lidt langtrukkent til sidst + er det bare mig eller kan Cole ikke tåle mange skud før han dør? ;) Selvfølgelig er det realistisk, men stadigvæk :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 155 gæster