Forum

største irritationsmoment i et spil

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Rytteren » man 11 maj 2009 22:55

det var da en masse underholdende situationer der gør jer alle sådan lidt frustreret over et spil.

disse syntes jeg er irriterende, hvis man da ikke kan finde dem: find x af x. f.eks de skide mange duer i gta, pist når man kun mangler 1, eller når man mangler 1 larry award. så skal man jo lede godt og grundigt. de er lidt trælse :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf motZ » søn 17 maj 2009 01:34

Et af mine irritationsmomenter er helt klart i Far Cry 2, at der er de der Guard posts overalt, og bare du nærmer dig dem, eller en af de der by-områder, bliver du skudt efter.. For i de der byer, ved de sgu da ikke hvem ham hovedpersonen er. Hvorfor så skyde ham? :P
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Marcceren » søn 17 maj 2009 09:00

Jeg er blevet pissed off i GTA IV, den mission hvor man skal være snigskytte og overvåge en handel i Bohan. Det er mega frusterende for de skrider bare med ham man skal hjælpe uden jeg når at skyde særlig mange. ](*,)
Billede
PS3 Trophies
PSN ID: Marccer
Spil: Dragon Age: Origins, FIFA 10 WC, LittleBigPlanet, Ratchet & Clank: A Crack In Time, ModNation Racers, Lego Harry Potter Years 1-4.
Marcceren
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf motZ » søn 17 maj 2009 11:56

De tager ham jo med ind i et hus, hvor du så skal gå ind og befri ham. ;)
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Zultan » søn 17 maj 2009 12:10

I CoD WaW i banen "Vendetta" da man skal skyde den tyske sniperskytte. Jeg forsøger at gennemføre spillet på sværeste sværhedsgrad så jeg kan få nogle trophies. Men lige det sted er umuligt at klare. Uanset hvad jeg gør så bliver jeg snipet. Om jeg så skyder ham lige i hjelmen så får jeg at vide at jeg kun skadede ham, og i sekundet efter bliver jeg skudt. Her må jeg sige, der havde jeg virkelig lyst til at smadre noget!!
Zultan
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Indlægaf Mothy » søn 17 maj 2009 19:51

I Fifa når der bliver udskiftet spillere, pisser mig totalt af
Billede
Mothy
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf MarkAall » man 18 maj 2009 05:12

Guitar hero :) hehe, ved ik hvorfor, men nogle sange skal spillet bare f**k up. Så kommer der ingen lyd ud. Senest med Queen - fat bottom girls.
Der bliver sunget, og så skal jeg spille nogle toner. Men der kommer ingen lyd.
Nogle der også har haft det problem?
Billede
MarkAall
Niveau 4
 
Indlæg: 350


Indlægaf Rytteren » ons 22 jul 2009 17:27

en ny ting der har pisset mig af her den sidste månedes tid. drop rates..

Demon's souls har "pralet med" at de har det mest ondskabsfulde drop rate.. og jeg må sku give dem ret. 3000 runs senere har jeg stadig ikke fået en "Pure Bladestone". tror jeg har brugt lidt over 115 timer på bare at lave runs her den sidste månedes tid (overdrivelse fremmer forståelsen).

en god ting er dog at jeg er steget en del soul levels, er oppe på level 592 ...

andre der kender nogle pist drop rates?? for det kan fandme gøre mig lidt "vred"
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 120 gæster