Forum

største irritationsmoment i et spil

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

største irritationsmoment i et spil

Indlægaf Rytteren » søn 10 maj 2009 20:23

ja, overskriften siger næsten det hele.

hvilke(t) spil har nogle ting, eller steder, hvor du er ved at kvæle katten, smadre bordet eller kaste med controlleren?

selv har jeg 3 spil jeg har været pist ofte.

Mirrers edge: et spil jeg ikke har spillet i et halvt års tid nu, hvilket gør det er et manglende platin, pga. man kan blive så irriteret over faiths manglende evne til at gribbe fat i et rør. ved ikke hvor mange gange jeg skulle lave et speedrun, vide at jeg havde gooooooood tid (ca 2 minutter) også kun lige mangle at hoppe lidt rundt blandt nogle rør, for herefter at gribbe ud efter lortet og falde i døden! flere gange!

udover dette, er spillet faktisk godt, og hvis du ikke har det, så kan man finde det til en 50'er rundt omkring på nettet.

ski doo snowmobile challenge: er faktisk et spil der kan gennemføres hurtigt, og er vel.. okay alt i alt. dog er den manglende realisme så træls! ved ikke hvor ofte man har kørt ligeud, også velter man sku!. var hurtig til at give mig selv skylden, indtil jeg fandt udaf at der sku var mange der var stødt ind i problemet. der er så den anden gruft, folk der aldrig er stødt på problemet.. så det er sku nok mig der var piv ringe til at styre min figur, men det pisede mig meget af. specielt når man manglede en bane fra at være igennem, og man måtte bruge en masse forsøg igen og igen :D

leisure suit larry box offes bust: er lige begyndt på spillet, og nøj hvor er jeg bare træt af det kamera!!!! man kan ikke styre det ordentligt, og der er tidspunkter hvor du faktisk ikke kan! ved ikke hvor mange der har spillet gode gamle platform spil i 3d, hvor man skal hoppe fra a til b? en simpel ting, men når man i larry skal dette, så skifter kameraet midt i hoppet og den retning man enlig hoppede ændre sig nu, og man ender et helt 3 sted. NØJ hvor er det træls!

jeg kan sikkert finde på masser af andre spil der kan pisse mig af. men det er jo så her DU kommer ind i billedet.
Hvilke irritationsmomenter har du oplevet i et spil, lille som stort?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Dummiz » søn 10 maj 2009 20:46

For mig er det en ting i Farcry 2 der gør at jeg ikke gider spille lortet. det er det auto aim eller hvad man vil kalde det. hvis man sigter i nærheden af fjenden så WUPTI så aimer den selv på fjenden og det irritere mig grænse løst. det er så nederen og sigte lidt ved siden af så når man "Zoomer" ind så hopper sigtet automatisk hen på fjenden det er skide urealistisk..ADDR..!
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Larsen » søn 10 maj 2009 21:11

det der har været træls for mig er godt nok 2 trofæer i killzone 2 og UT3
UT3: skyd 20 uden at dø på sværeste sværhedsgrad der har jeg lyst til at smadre bordet ;)
Killzone2: gennemfør alle baner på vilkårlig sværhedsgrad så døde jeg i slutningen af banen og det var på easy også skal jeg forfra arhhh :D
Billede
Larsen
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf the bifoman » søn 10 maj 2009 21:42

Når det går skidt i PES, så føles det lidt som om, at spillet med vilje destruerer mit spil. Jeg er nok mit eget største irritationsmoment i spil - jeg skyder skylden på ALLE andre. ;)
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf Scoring » søn 10 maj 2009 22:05

Må nok give dig ret med Mirrors edge.. Men altså, jeg fik da platin til sidst.. Hele 2 gange endda ;) - Derudover må jeg sige FIFA, men det er nok generalt manglede godhed.. Hehe - F.eks når man rammer stolpel 5 gange i træk, så får jeg virkelig lyst til at slå TV'et ned fra vægge ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Erroneus » søn 10 maj 2009 23:15

GTA 4 - Sidste mission. Hvis jeg kommer op i båden for hurtig, bliver den sprunget i luften af et missil og hvis jeg er for langsom så når jeg ikke helikopteren. Plus der er 16 mins gameplay i missionen op til det punkt, så det tager tid hver gang det skal prøves af.

Det værste er at første gang jeg spillede det, klarede jeg den i første forsøg, men nu her hvor jeg skal have det trofæ, så driller det max >_>
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Gamemakerman » søn 10 maj 2009 23:16

Resident Evil 5:

(SPOILERS! SPOILERS!)

Når man skal kæmpe imod Wesker og Jill på den højeste sværhedsgrad, så bliver det næsten uspillelig hvis man ikke spiller co-op. Sheva dør KONSTANT og man kan ikke redde hende fra det, medmindre at man er heldig nok til at Wesker ikke ser hende.

Wesker er pisse nem, men at Sheva har en hjerne som en kylling er så irriterende i den situation.

(/spoilers)
Skribent | PSlife.dk
Billede
Gamemakerman
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf Muqqe » man 11 maj 2009 00:29

larsen1995 skrev:UT3: skyd 20 uden at dø på sværeste sværhedsgrad der har jeg lyst til at smadre bordet ;)


Et lille sidespring i tråden, men ikke desto mindre et tip, der kan hjælpe dig. Jeg fik selv trofæet en af de første gange, efter jeg havde fulgt denne video:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nzuaH6ft96E&fmt=18[/youtube]
Vær dog forberedt på, at det tager noget tid, men det er billigere end et nyt sofabord :wink:
Muqqe
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Indlægaf Badfarmer » man 11 maj 2009 05:49

Det spil der irriterer mig mest.. er bornout paradise.. det er jo snot forvirrende online.. så efterhånden opgivet at få de sidste trofæer til en platinum..

Killzone2: gennemfør alle baner på vilkårlig sværhedsgrad så døde jeg i slutningen af banen og det var på easy også skal jeg forfra arhhh

Larsen.. tag en kiks.. :wink: har gennemført Kz2 i denne weekend på medium og er lige gået i gang på eliten.. så det er bare på med arbejdshandskerne.. :D
[url][url=http://www.yourgamercards.net/profile/badfarmer]Billede[/url][/url]
Badfarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf SoulDecapitate » man 11 maj 2009 06:44

Når man spiller med en i FIFA har haft 88% af spillet , 7-8 stolpe skud , og lige så mange ved siden af mål. Den anden har en halv chance i kampen og vinder 1-0. Så skal man også læse bagefter at han synes han var bedst i denne kamp.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Larsen » man 11 maj 2009 09:56

Muqqe skrev:
larsen1995 skrev:UT3: skyd 20 uden at dø på sværeste sværhedsgrad der har jeg lyst til at smadre bordet ;)


Et lille sidespring i tråden, men ikke desto mindre et tip, der kan hjælpe dig. Jeg fik selv trofæet en af de første gange, efter jeg havde fulgt denne video:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nzuaH6ft96E&fmt=18[/youtube]
Vær dog forberedt på, at det tager noget tid, men det er billigere end et nyt sofabord :wink:

tak ;)
Billede
Larsen
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Larsen » man 11 maj 2009 10:59

fik den sq i første hug fedt tak muqqe
Billede
Larsen
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Scoring » man 11 maj 2009 17:25

SoulDecapitate skrev:Når man spiller med en i FIFA har haft 88% af spillet , 7-8 stolpe skud , og lige så mange ved siden af mål. Den anden har en halv chance i kampen og vinder 1-0. Så skal man også læse bagefter at han synes han var bedst i denne kamp.


That's my point ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf jodlekongen » man 11 maj 2009 18:03

resident evil 5 chapter 2-3 på pro bossen, har prøvet med både sheva og chris kan simplet hen ikke klare den og det er selvfølgelig det eneste jeg mangler for at få platin i det spil .
Billede
jodlekongen
Niveau 2
 
Indlæg: 135


Indlægaf NeRwe » man 11 maj 2009 22:40

Jeg kastede flere gange en mp3 afspiller ned i gulvet af frustrationer, over at jeg ikke kunne slå zico i WipEout. Men det lykkedes dog til sidst, og nu er jeg godt på vej mod plantium trofæet :D
Senest rettet af NeRwe man 11 maj 2009 23:00, rettet i alt 1 gang.
NeRwe
 


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 115 gæster