Forum

PoP: Epilogue er SUPER.... ringe

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

PoP: Epilogue er SUPER.... ringe

Indlægaf Erroneus » søn 17 maj 2009 14:08

Jeg er så skuffet lige nu, jeg mangler ord for hvor ringe Epilogue til Prince of Persia er. Der er overhovedet ikke det samme morskab i banerne, det er bare ren frustation og banedesignet i prologue er kedeligt, ikke pudset af og dybt dybt skuffende.

Epilogue er et typisk eksempel på dårligt DLC, hvor firmaerne bare skal høste ekstra penge ind på materiale de ikke har brugt ret lang tid på.

Nogle hos Ubisoft har dummet sig voldsomt og har overhovedet ikke forstået hvorfor PoP var så godt et spil, fordi de har glemt alle de elementer i Epilogue.

SKUFFENDE! :evil:
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Erroneus » søn 17 maj 2009 14:39

Og oven i det, så er det fyldt med bugs. Den har liget fucket mit savegame op, så måtte hoppe tilbage, tilbage bag en boss jeg lige har brugt en del tid på.

FFS, det er jo Farcry 2 om igen. De latterlige frøædere til franskmænd fra Ubisoft, skal simpelthen fucke alt op.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Allanb » søn 17 maj 2009 15:46

Må sige jeg er glad for jeg ikke har købt Epilogue, hvis du mener den er så ringe.. Syntes POP var kanon fedt, og har egentlig bare gemt Epiloguen til jeg skulle spille det igennem igen...
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Scoring » søn 17 maj 2009 16:07

Allanb skrev:Må sige jeg er glad for jeg ikke har købt Epilogue, hvis du mener den er så ringe.. Syntes POP var kanon fedt, og har egentlig bare gemt Epiloguen til jeg skulle spille det igennem igen...


EJ.. Men det er sgu da en mening ud af en million, jeg syntes personligt det var fin underholdning, ikke det bedste, men et spil jeg syntes alle skal prøve til de få penge det nu koster (eller bytte et gammelt til det i game).. :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Erroneus » søn 17 maj 2009 16:11

Scoring skrev:EJ.. Men det er sgu da en mening ud af en million, jeg syntes personligt det var fin underholdning, ikke det bedste, men et spil jeg syntes alle skal prøve til de få penge det nu koster (eller bytte et gammelt til det i game).. :)


Jeg snakker om Epilogue, ikke om selve spillet. Epilogue er en DLC udvidelse til PoP og efter min mening i klasser under spillet, da det er dårlig designet, buggy og fyldt med kedeligt gameplay.

Eurogames anmeldelse af det, rammer efter min mening ret præcist: http://www.eurogamer.net/articles/princ ... gue-review

Selve Prince of Persia syntes jeg er super fedt, hvilket også gjorde skuffelsen med Epilogue så meget større.

Jeg mener ikke den er de 75 kr. værd som den koster pt., specielt ikke når den kan gennemføres på under 2 timer... Vent til den bliver sat ned i pris, hvis man gerne vil have den.

I øvrigt er Epilogue ikke ret vigtig for den videre historie, det er bare et mellemspil som ikke forklarer noget.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Scoring » søn 17 maj 2009 16:15

Jeg må have misforstået noget så.. Min fejl.. ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf andeo1707 » søn 17 maj 2009 18:19

skal man forresten have epilogue for at få platinum, nu vi er ved det
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Erroneus » søn 17 maj 2009 18:54

Nope :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 130 gæster