Forum

Demon Souls

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Excellon » tirs 13 okt 2009 11:12

takker for det hurtige svar.. så burde mit ankomme i denne uge da det blev sendt i lørdags :)...
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf Bateman » tirs 13 okt 2009 12:57

Har også lige bestilt fra coolshop og annulleret min Axelmusic (der kan jo gå lang tid). Deluxe edition blev det ikke til, da de åbenbart har mange preorders på denne. Glæder mig til i morgen :)
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf DeX » tirs 13 okt 2009 13:56

Bateman skrev:Har også lige bestilt fra coolshop og annulleret min Axelmusic (der kan jo gå lang tid). Deluxe edition blev det ikke til, da de åbenbart har mange preorders på denne. Glæder mig til i morgen :)


Jeg vil lige sige jeg bestilte Deluxe Edition på coolshop hvor jeg fik samme melding.. men det viser sig at det er sendt...

Produkter
1 x Demon's Souls Deluxe Edition (#) /PS3 - Status: Sendt 13/10/2009
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Erroneus » tirs 13 okt 2009 14:10

Excellon skrev:takker for det hurtige svar.. så burde mit ankomme i denne uge da det blev sendt i lørdags :)...

Hvilken version får du fra dem?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Bateman » tirs 13 okt 2009 14:15

Ok, men turde ikke tage chancen. Vil tro at der går et godt stykke tid inden de får Deluxe på lager igen. Men Uncharted 2 og Demons Souls samme dag, hvor bliver det vildt!
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf DeX » tirs 13 okt 2009 14:23

yepper jeg fik os besked om at uncharted 2 var sendt ! :) det er nu man ville ønske man havde ferie ! :D
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Excellon » tirs 13 okt 2009 14:28

Erroneus skrev:
Excellon skrev:takker for det hurtige svar.. så burde mit ankomme i denne uge da det blev sendt i lørdags :)...

Hvilken version får du fra dem?


Det er bare standard edition jeg har bestilt så jeg har ik oplevet samme problemer som jer der har bestilt Deluxe edition fra dem...
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf Ink129 » tirs 13 okt 2009 14:47

Bateman skrev:Ok, men turde ikke tage chancen. Vil tro at der går et godt stykke tid inden de får Deluxe på lager igen. Men Uncharted 2 og Demons Souls samme dag, hvor bliver det vildt!


Enig! Jeg står også til både at skulle modtage Demon's Souls og Uncharted 2 med posten i morgen. 2 eksemplarer af hvert spil har jeg bestilt, da brormand også ønsker et eksemplar af hver. Og så er der en coop funktion i begge udgivelser- nammenam :P
Ink129
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Erroneus » tirs 13 okt 2009 18:48

Item is unfortunately no longer available from the supplier. Order will be deleted within 1 weekday.

Credit card refund for USD 79.77 initiated. Please allow for up to 1-5 weekdays for the amount to appear back on your card.


... Jeg er målløs, aldrig har jeg oplevet så dårlig kundeservice.
Senest rettet af Erroneus tirs 13 okt 2009 19:07, rettet i alt 1 gang.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Ponduus » tirs 13 okt 2009 18:53

Enig. Det er simpelthen den dårligste service jeg nogensinde har oplevet..

Havde ellers kun gode erfaringer med Axelmusic. Lidt en skam de ikke får klaret dette ordenligt.

Hvor kan man så få fat i en Deluxe Edition henne? Vgp.ca?
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf lefunkay » tirs 13 okt 2009 19:18

Tja, jeg vil også gerne have andre bestillings muligheder, det var da både første og sidste gang Axel har fået min bestilling.

Begge udgaver er fint, til en nogenlunde pris, og så er jeg glad igen
lefunkay
Niveau 1
 
Indlæg: 92


Indlægaf Chaui » tirs 13 okt 2009 19:27

Vgp.ca

Ved dog ikke om de har dem på lager, men de levere super service, har brugt dem en del.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf DeX » tirs 13 okt 2009 20:14

coolshop slår aldrig fejl :) har aldrig fejlet for mig og har efter hånden haft 40 bestillinger hos dem uden nogen problemer. :)
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Rytteren » tirs 13 okt 2009 20:20

DeX skrev:coolshop slår aldrig fejl :) har aldrig fejlet for mig og har efter hånden haft 40 bestillinger hos dem uden nogen problemer. :)


men deres priser er jo syge i hovedet. hvem betaler 300-350kr for et ps3 spil idag? fandme ikke mig. 300 er for meget for mig, dog er 299 helt ok ;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf DeX » tirs 13 okt 2009 20:21

jeg gør glædligt :) service og pris hænger som regl sammen :)
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron