Forum

Demon Souls

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Demon Souls

Indlægaf Allanb » tirs 19 maj 2009 16:16

Hej, er der nogen der har fået købt dette spil, der kan give en hands on vurdering om det er alle pengene værd. Det er jo skruet helt op i pris lige pt. og der hvor det er billigt, er det ikke på lager :-(

Evt. også lige skrive hvor i så har købt det..
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Rytteren » tirs 02 jun 2009 19:47

det er næsten klart det ikke er på lager, hvis du kigger på sider fra usa og eu. det er nemlig kun kommet i asien pt.

bestilte det fra youasia eller noget (der er i en anden tråd)

om spillet er pengene vær?!?!?!

det kan man sku godt sige. det er vildt fedt (dog kun spillet det i 3 timer, fik det idag, så dette er ikke en fuld helhedsvudering)

det fåes kun til ps3en og det er sku synd det ikke er blevet markedsført lidt mere.

men hva fanden, det så vi jo også med valkyria chronicles.

de to er sku nok nogle af de bedste spil til ps3en.
farvel killzone og MGS4 (dog nogle andre genre, så kan jo ikke helt samlignes, og er jo selvfølgelig min egen mening)

men til sidst.

KØB DET!!! den asiatiske udgave er på engelsk, så no prob there!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Allanb » tirs 02 jun 2009 20:22

Tror jeg bestiller med det samme. Hvor lang tid tog det for det at blive leveret?
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Rytteren » tirs 02 jun 2009 20:31

tog faktisk lang tid, dog ikke så lang tid som jeg frygtede.

Estimated Delivery Time:
Order:May 01
Ship Out:May 30
Arrival:Jun 12

men fik det jo så idag, så fik det "før" tid.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf hazzwar » ons 03 jun 2009 10:33

Jeg skal helt sikkert også have spillet, men jeg venter til det bliver udgivet i Nordamerika, og så bestiller jeg det fra Axelmusic, så jeg ikke skal risikere at få et vip over snuden af den onde tolder.
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 386
By: Herning


Indlægaf Allanb » lør 06 jun 2009 20:29

Så fik jeg det bestilt :-) fandt det på ebay til 40 pund.

Så er det bare at vente.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Rytteren » søn 07 jun 2009 12:42

tik tak tik tak... ventetiden kan være en virkelig pain in the ass
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Allanb » søn 07 jun 2009 15:17

Ja, specielt efter alle de reviews jeg har læst som roser det til skyerne. Godt jeg har betalt for luftpost:-)
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Stavut » tors 16 jul 2009 09:53

Bestilte spillet fra Renchi (importeret fra Japan), fik den asiatiske udgave (Kinesisk manual, men al tale og tekst i spillet er på engelsk). !

Og damn spillet er vanedannende hehe... virkelig et genialt spil med en masse muligheder for ens karakter udvikling, rigtig god og spændende action, hvor jeg nogen gange har øjeblikke som knægten her på videoen hehe http://www.gametrailers.com/user-movie/ ... uls/320072

Grafikken er rigtig nice men det er nu mere gameplayet der virkelig trykker afsted, spillet er sindsyg svært i starten, man vænner sig til det men det er så utilgivende for enhver form for fejl, hvilket er kanon fedt da det er en mere oldschool agtig gameplay fremfor et spil der holder en i hånden hele tiden.

Man vælger selv hvor man vil hen i de forskellige 5 verdener efter man er kommet "ind" i spillet, der skulle også være nogen ret gode og sjove online muligheder i forbindelse med Co-op men det har jeg ikke tjekket ud endnu ! Min lille mage skal lige geares lidt op først.

Kan klart anbefale det, min PS3 har ikke lavet andet end at samle støv det sidste år, udover at spille Tekken 5 DR:O og Wipeout HD med vennerne, men nu har den endelig fået et værdigt spil.

God fornøjelse til dem der har bestilt, og til dem der endnu ikke har, så god fornøjelse når i får det gjort, ikke noget man fortryder.
Stavut
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf Erroneus » tors 16 jul 2009 10:57

Jeg regner med det kommer til EU på et eller andet tidspunkt og så snupper jeg det nok, det ser nemlig rigtigt godt ud.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Rytteren » tors 16 jul 2009 13:49

du skal nok ikke regne med det kommer til Eu. sony har prøvet på at finde en udgiver her i Eu, da dem der skal udgive det i US (atlus) vil/kan ikke stå for udgivelsen i EU.

så... som det står pt. så kommer det nok ikke til EU. kæft hvor er jeg glad for at ps3en er regionsfri ;)

Erroneus. syntes, hvis du har toldmodighed nok, skal vente på den bliver udgivet i US engang i october, også bestille den fra canada (billigt). det er simpelthen et must for en ps3 ejer.

Stavut, kan kun give dig ret i alt hvad du siger. (dog ikke det med ps3en samler støv ;)).
det er dejligt med et spil der ikke holder dig i hånden gennem spillet.
tog mig som lidt af en trofæluder. men siden jeg fik demons souls, har jeg sku ikke haft tid til at spille alle de "middelmådige spil".
tror jeg har brugt lidt omkring 100timer på det spil. igang med mit new game +++ med en wandere soul level 521 (hvis jeg ikke tager fejl).

det er simpelthen et fantastisk spil!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » tors 16 jul 2009 15:31

Rytteren.. Hvis jeg ikke tager meget fejl, du er du meget til rollespil-genren? :lol:
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » tors 16 jul 2009 15:43

Scoring skrev:Rytteren.. Hvis jeg ikke tager meget fejl, du er du meget til rollespil-genren? :lol:


det ved jeg ikke om jeg er. men er vild med diablo. og dette minder RIGTIG meget om diablo. dog meget sværre (som at starte i hell fra starten af)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » tors 16 jul 2009 15:45

Nå da, men så må jeg jo få fat i US udgivelsen, når den kommer ud der :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Ponduus » ons 22 jul 2009 11:26

Faldt lige over dette på et andet forum: http://pixelverdict.com/2009/07/06/demo ... und-dated/

Det ser virkelig lovende ud og prisen taget i betragtning, så snupper jeg personligt en deluxe edition.

Nu kommer spørgsmålet bare: hvor skal man købe det henne?

Jeg har ingen erfaringer med køb fra US overhovedet. Hvem sender til DK? Hos hvem er der mindst chance for at blive snuppet i tolden(hvis den chance overhovedet er der..)? Og er der nogen man skal holde sig fra?

Prøvede lige Amazon.com men de ville ikke sende Deluxe Edition til DK.
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 135 gæster