Forum

Demon Souls

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf c-storm » tirs 20 okt 2009 18:10

I Demon Souls er det kun starten som er forskellige, for alle kan lære alt, og til sidst vil du ha maxet alle stats alligevel - så de ender med at være ens.

Men, TK starter ud med en heal, det gør Paladin ikke så vidt jeg husker.
c-storm
Niveau 4
 
Indlæg: 411

Brugeravatar

Indlægaf sebQbe » tirs 20 okt 2009 21:39

Excellon skrev:Hmm stadig intet Demon's Souls... Det er ik ligefrem fordi levering fra AxelMusic går hurtigt :(...

Hvilken class vil i anbefale man starter med? Umiddelbart har jeg overvejet knight eller temple knight? men hvad er forskellen på de to? ud over starting stats selvfølgelig...

er temple knight mere ala en paladin eller noget i den stil?


Står i samme situation... Spillet blev åbenbart sendt fra dem d. 10. men har stadig intet modtaget... Må siges at stå i stærk kontrast til deres 4-7 dage vurderet leveringstid :?

Men jeg vil forslå at du læser et par begynder guides på nettet hvis du ikke ønsker at kaste dig hovedløst ind i spillet. Dét har jeg i hvert fald klare intentioner om at få gjort snarest :)
sebQbe
Niveau 2
 
Indlæg: 172


Indlægaf Excellon » ons 21 okt 2009 08:14

sebQbe skrev:
Excellon skrev:Hmm stadig intet Demon's Souls... Det er ik ligefrem fordi levering fra AxelMusic går hurtigt :(...

Hvilken class vil i anbefale man starter med? Umiddelbart har jeg overvejet knight eller temple knight? men hvad er forskellen på de to? ud over starting stats selvfølgelig...

er temple knight mere ala en paladin eller noget i den stil?


Står i samme situation... Spillet blev åbenbart sendt fra dem d. 10. men har stadig intet modtaget... Må siges at stå i stærk kontrast til deres 4-7 dage vurderet leveringstid :?

Men jeg vil forslå at du læser et par begynder guides på nettet hvis du ikke ønsker at kaste dig hovedløst ind i spillet. Dét har jeg i hvert fald klare intentioner om at få gjort snarest :)


Jep... har kigget lidt på den der Demon's Souls wiki :)... mit eksemplar blev også afsendt d. 10... Så vidt jeg kan forstå sender de dem fra USA til en af deres afdelinger i EU hvorfra det så bliver sendt videre til modtager... Ved om det er UK det skal sendes videre fra men der er vist nok en strejke igang hos postvæsnet så måske har det noget med det at gøre...
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf Excellon » ons 21 okt 2009 21:07

Så ankom mit eksemplar af Demon's Souls... Har lige gamet et par timer... Nåede helt til 1-2 før jeg døde første gang, den første rigtige boss (ik ham i tutorial) var ikke så svær...

Har lige et spørgsmål... Det gear man samler op kan man ikke sælge det?
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf Maurozarate7 » ons 21 okt 2009 21:54

Hvormange baner er der i spillet? Det kan da ikk passe at der kun er 4-5?
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf sebQbe » ons 21 okt 2009 23:25

Sådan, modtog også mit eksemplar i dag :)

Så skal jeg snart slagte dæmoner! :D
sebQbe
Niveau 2
 
Indlæg: 172


Indlægaf Erroneus » tors 22 okt 2009 00:21

Maurozarate7 skrev:Hvormange baner er der i spillet? Det kan da ikk passe at der kun er 4-5?


Seriøst.... skal du have svar på det samme spørgsmål 2 gange? :roll:
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf DeX » tors 22 okt 2009 08:44

jaaa der har vidst været svaret på dette tidligere :P
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Excellon » tors 22 okt 2009 09:24

Er det muligt at sælge det gear og de våben man samler op som man ikke skal bruge? eller bliver man bare nød til at smide det væk?
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf c-storm » tors 22 okt 2009 09:28

Excellon skrev:Er det muligt at sælge det gear og de våben man samler op som man ikke skal bruge? eller bliver man bare nød til at smide det væk?


Du kan stashe det, eller smide det væk. Der er ingen mulighed for at sælge.
c-storm
Niveau 4
 
Indlæg: 411

Brugeravatar

Indlægaf DeX » tors 22 okt 2009 10:13

os lidt logisk :P for det du samler op fra monster og demoner gir jo souls... skulle en mand give dig en håndfuld souls for dit træ skjold som du lige har fundet ? :P virker ikke særlig logisk :)
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Excellon » tors 22 okt 2009 10:19

har heller ikke fundet noget sted det var muligt så gik ud fra det ikke kunne lade sig gøre men ville lige være sikker før jeg smed noget gear væk jo...
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf c-storm » tors 22 okt 2009 10:33

Excellon skrev:har heller ikke fundet noget sted det var muligt så gik ud fra det ikke kunne lade sig gøre men ville lige være sikker før jeg smed noget gear væk jo...

Så stash det i stedet? Der er intet limit hvor meget du kan stashe.
c-storm
Niveau 4
 
Indlæg: 411

Brugeravatar

Indlægaf Excellon » tors 22 okt 2009 11:11

ja men hvorfor stash det hvis det er ringere end det jeg har/startede med? så får jeg det jo aldrig brugt alligevel...
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf Rytteren » tors 22 okt 2009 11:16

Excellon skrev:ja men hvorfor stash det hvis det er ringere end det jeg har/startede med? så får jeg det jo aldrig brugt alligevel...


tja. man kan jo altid bruge nogle af sine "sten" til at lave nogle af de svage våben vildere :)

men nu har jeg så smidt demons souls us udgaven i skraldespanen (har jeg ikke, det er jo en vens). det er simpelthen blevet for nemt, damn you atlus.
men så må man hygge sig med nogle japanere, på den "orginale" udgave. :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 140 gæster