Forum

Infamous fra shopto.net

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Infamous fra shopto.net

Indlægaf Allanb » søn 24 maj 2009 18:15

Så er infamous på vej fra shopto.net :-) Har lige modtaget kvitt og forsendelse advis. Har bestilt CE udgaven, ville høre om der er andre der har bestil hos dem og modtaget besked om det er afsendt. For det betyder jo det er her tirsdag eller onsdag, altså min. 2 dage før release datoen. Kan sku næsten ikke vente nu.
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf xireuz » søn 24 maj 2009 18:33

Jeg har bestilt normaludgaven inkl. Uncharted 2 beta key. Jeg fik en mail fredag om at de ville afsende alle spil senest onsdag i næste uge. Så nej mit er ikke afsendt endnu.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Re: Infamous fra shopto.net

Indlægaf Diz- » søn 24 maj 2009 19:30

Allanb skrev:Så er infamous på vej fra shopto.net :-) Har lige modtaget kvitt og forsendelse advis. Har bestilt CE udgaven, ville høre om der er andre der har bestil hos dem og modtaget besked om det er afsendt. For det betyder jo det er her tirsdag eller onsdag, altså min. 2 dage før release datoen. Kan sku næsten ikke vente nu.


release er nu onsdag så hvis du er heldig så har du det max 1 dag før.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Allanb » søn 24 maj 2009 19:33

Det forklare jo det hele ;-) ved ikke hvorfor jeg har fået ind i hovedet at det var på fredag.. Så er man jo ik så heldig som jeg troede:-(
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Allanb » søn 24 maj 2009 19:35

Det forklare jo det hele ;-) ved ikke hvorfor jeg har fået ind i hovedet at det var på fredag.. Så er man jo ik så heldig som jeg troede:-(
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Infamous fra shopto.net

Indlægaf xireuz » søn 24 maj 2009 22:17

Diz- skrev:
Allanb skrev:Så er infamous på vej fra shopto.net :-) Har lige modtaget kvitt og forsendelse advis. Har bestilt CE udgaven, ville høre om der er andre der har bestil hos dem og modtaget besked om det er afsendt. For det betyder jo det er her tirsdag eller onsdag, altså min. 2 dage før release datoen. Kan sku næsten ikke vente nu.


release er nu onsdag så hvis du er heldig så har du det max 1 dag før.

Shopto skriver at der er release om 5 dage, dvs d. 29.? Det samme gælder coolshop.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Chaui » søn 24 maj 2009 22:23

Infamous skulle gerne udkomme den 27. det har jeg ihvert fald læst/hørt flere steder. kan da ske det er udsat de 2 dage der. Fredag er jo som regel os release day.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf sekspac » man 25 maj 2009 08:06

Sony´s egne udgivelser bliver udgivet om onsdagen i norden, men om fredagen i UK. Så derfor er begge datoer rigtige. Grunden til Coolshop skriver fredag er nok deres paralelimport. De har jo også begge udgaver på deres hjemmeside, en nordic version der kommer onsdag til 599, eller en version der kommer fredag til 449........ Tja....... Det kan man jo tænke om hvad man vil.......
sekspac
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Indlægaf JollyBuu » fre 05 jun 2009 12:53

Hvor lang tid efter release datoen fik i spillet ? Via shopto? Jeg har nemlig os lige forudbestilt et spil og så vil jeg høre hvor lang tid der gik for jer ? :)
Billede
JollyBuu
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Indlægaf Allanb » fre 05 jun 2009 16:17

Infamous fik jeg dagen før uk release. Andre har jeg modtaget på dagen eller dagen efter release.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 143 gæster