Forum

InFamous, God eller Ond?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Hvilken Stil spiller du i InFamous?

Den gode
9
45%
Den Onde
9
45%
Varieret.. God og Ond
2
10%
 
Afgivne stemmer : 20

InFamous, God eller Ond?

Indlægaf Player_2 » ons 27 maj 2009 19:57

Har netop i dag fået spillet noget InFamous.. Og Nøj hvor er det et super fedt spil..

Føler at det er GTA IV, hvor man så bare har overnaturlige kræfter..

Elsker den måde at ens handlinger har betydning for ens evner og folks måder at reagere på, og synes generalt bare det er fedt at man hele tiden kan optjene og udvikle nye kræfter

Prototype har en del at skulle leve op til for at kunne konkurere med InFamous

Har selv valgt den onde stil :twisted: som "terrorist", Og regner egentligt at min anden gennemspilning bliver som en god Helt :-)

Hvad med dig?
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf ps2010 » ons 27 maj 2009 20:15

jeg har ikk køb det i nu
vent til kom til 271 på coolshop
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf Player_2 » ons 27 maj 2009 20:53

Tror du kommer til at vente noget tid før det lige koster 271 kr.. eller under :-D

Jeg har selv Special Edt. udgaven ..
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » ons 27 maj 2009 20:53

Har vundet spillet i en konkurrence.. Så glæder mig bare til det dukker op i postkassen.. ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf ps2010 » ons 27 maj 2009 20:58

Player_2 skrev:Tror du kommer til at vente noget tid før det lige koster 271 kr.. eller under :-D

Jeg har selv Special Edt. udgaven ..

ved er i den?
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf Erroneus » ons 27 maj 2009 21:17

Et lille hæft med nogle tegninger i, et lidt pænere cover og så et specielt "power".

Jeg tager den gode stil, men regner med at tage en gennemspilning igen af det, hvor jeg er oooooooooooond :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Player_2 » ons 27 maj 2009 23:26

Så godt du vandt på en anden side Scoring.. tillykke

Erroneus
Glæder mig også til at se hvordan det er at være god, Noget siger mig at det er lidt lettere, så den bliver på Hard

Havde i foresten mulighed for at vælge sværhedsgrad da spillet startede, eller gik den også bare igang?
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » tors 28 maj 2009 09:50

Den gik bare i gang, det skal rettes fra menuen. Jeg tager første gennemspilning på medium.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Rytteren » tors 28 maj 2009 21:15

må sku aben ret i at dette spil er virkelig fedt!!

har valgt den gode linje til at starte med, også skal anden tur gennem spillet være evil!

men fuck det er et godt spil
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Allanb » man 01 jun 2009 00:46

Kan ikke forstå folk går i svime over dette spil. Jeg er mega skuffet.. Det er jo gentagelse på gentagelse med de side missioner. Dark water dark water, follow the curler, follow the curler.osv. Ikke nok med det, når man så har gennemført Neon Distric og glæder sig til noget nyt, så er missionerne sku de samme, med at tænde for stømmen osv.. Jeg må indrømme jeg er blevet skuffet.. Selve gameplayet er fedt, men man mister interessen for dette spil i længden.

Er jeg den eneste der er skuffet over dette spil?
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Diz- » man 01 jun 2009 09:02

er det der xtra våben noget værd? har ikke brugt min kode endnu
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Allanb » man 01 jun 2009 10:25

Jeg har brugt det en gang, så i midt tilfælde nej. Men hvis du godt kan lide mele attack, så er det ok.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Ennkidu » man 01 jun 2009 14:31

jeg fik også special edition, men jeg fortryder meget at jeg valgte den istedet for den normale version idet at coveret er utrolig fimset (rent pap) iforhold til den normale som er i plastic som nok holder til en del mere, min SE udgave er allerede lidt bulet og revnet rundt omkring.

Spillet er dog utrolig nice og regner helt sikkert med at jeg skal have platinum trofæ'et. Der er dog en mission som jeg finder sindsyg svært og jeg spiller kun på "normal" det er den mission hvor man skal beskytte en bus mens man bare bliver beskudt med granader fra ALLE sider!!. Regner med jeg spiller igennem på HARD som ond da jeg vil gå ud fra det er lidt lettere :P
Ennkidu
Niveau 0
 
Indlæg: 5



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 181 gæster