Forum

Thief PS4

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Thief PS4

Indlægaf vendictas » søn 09 mar 2014 23:18

He He,jeg synes kun ved min gennemspilning at jeg kunne få pilene til at sætte sig i halsen.
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: Thief PS4

Indlægaf TKOLDING » man 10 mar 2014 09:44

Også OK spil synes jeg. Men jeg kan godt forstå det ikke får meget højere karakterer end 6-7. Synes spillet virker 3-4 år (måske mere) gammelt i implementation sammenlignet med andre tilsvarende stealth spil (endda på PS3/Xbox 360). Eksempler (fra PS4, PC kan være bedre)

- Vagters audio sekvenser der gentager sig for hver 20-30 sekund (ikke godt for stealth spil hvor man jo netop bevæger sig langsomt gennem miljøet).
- Lidt klodsede cover mekanismer
- Til tider tåbelig AI
- Inkonsistent styring (når man hopper ned skal man nogle gange gå frem, nogle gange bruge L2 og andre gange bruge x). Ret kritisk når man gerne skal time sin fremfærd med vagters placering.
- Loading times. Suk. Meget små segmenter. Ud af kro (loaaaaaad), ned i båd 5 meter væk (loaaaaad). Ud af vindue (loaaaad). Absolut ikke next-gen.
- Vinduer til små rum, vents, ... skal man virkeligt gå igen åbne sekvens hver gang til et 6 m2 rum?
- Grafik generelt med for meget repetition og grove teksturer og reddet af at der er skruet meget ned for lyset. Flere steder hakkede grafikken ret voldsomt når der var "gang i den".

Men jeg synes det var værd at spille (for stealth fans) og synes for eksempel at "asylum" missionen var yderst vellykket. Så godt spil i underholdningsværdi men jeg synes slet ikke at implementationen på PS4 er mere end "bare basic". Til tider direkte irriterende så jeg følte mig hensat til 2006.

PS4 mangler stadig nogle store originale titler som kan bevise hvad man kan på platformen. Er så bange for at blive skuffet over Infamous men håber det vil nå "wow" højderne som jeg fik med for eksempel "The Last of Us" på last-gen.
TKOLDING
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Klarup


Re: Thief PS4

Indlægaf morfar » ons 16 apr 2014 10:48

Jeg har gennemført de første 6 missioner og 4 client missioner. Jeg er totalt solgt til spillet. Det er 100 gange bedre end Dishonored.

Specielt asylum banen er fed. Jeg egner mig simpelthen ikke til gyserspil. Måtte tænde lyset for at turde spille banen færdig - lol :-)

Jeg har gemt stealth til min nr. 2 gennemspilning, så jeg hygger mig med at skyde pile i fjæset på alle fjenderne. Det er ren Rambo.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Thief PS4

Indlægaf Krede1972 » ons 16 apr 2014 23:12

Tror ikke det gør den store forskel om det er på PS3 eller PS4.
Har det til PS4 og har nydt spillet og gameplayet, men det virker sgu ikke som et rigtigt next-gen spil i mine øjne.
Vil tro at forskellen mellem de to konsoller er absolut minimal.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Thief PS4

Indlægaf Mythokai » tors 17 apr 2014 17:11

Jeg må også tilslutte mig dem der synes godt om spillet. Synes det er rigtig fedt, specielt tidsalderen og miljøet. Jeg har aldrig spillet de gamle titler, men er positivt overrasket over dette udspil.
Mythokai
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 147 gæster