Forum

Anbefal et spil

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Anbefal et spil

Indlægaf Zultan » tirs 02 jun 2009 14:05

Hej alle gamere. Jeg står og længes efter et nyt spil jeg kan bruge min fritid på. :P Jeg har bare et lille problem. Hvad skal jeg vælge?? :o

Derfor vil jeg gerne høre hvad i kan anbefale. Det skal helst være et spil med gang i, god historie og realistisk. Helst skydespil/FPS :)

På forhånd tak :D
Zultan
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Indlægaf ps2010 » tirs 02 jun 2009 14:07

ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf andr2999 » tirs 02 jun 2009 14:12

killzone 2
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf Brofelde » tirs 02 jun 2009 15:10

Har spillet meget COD4, men det er mest online delen jeg har spillet, der er ikke en sindsyg fed historie i det.. men ellers Metal Gear Solid 4 et godt bud.
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf fengis » tirs 02 jun 2009 16:54

Hvis du mangler fps, kan jeg anbefale bioshock, og hvis vi evt. bevæger os over i det mere rpg-agtige så fallout 3. Men helt klart Bioshock, rigtigt fedt fps-spil, det bedste jeg har prøvet so far. Hvis du har begge spil, synes jeg at du skulle prøve F.E.A.R 2, multiplayer delen er lidt sløv, men det er en ret god singleplayer del. Og så til sidst kunne du jo forsøge dig med inFamous, ekstremt fedt spil, med mange muligheder og en fed historie, så nu har du jo lidt at vælge imellem
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf Zultan » tirs 02 jun 2009 17:15

Jeg vil helt klart tjekke jeres forslag ud :D Tak for hjælpen :P
Zultan
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Indlægaf Rytteren » tirs 02 jun 2009 19:55

der var sku en tråd om dette viewtopic.php?t=579
:D

men nu vi har gang i en tråd, så vil jeg da anbefalde valkyria chronicles! efter min mening det bedste spil til ps3en.
ellers er Demons souls også en sikker vinder.

begge nogle lidt "mindre" kendte spil. men der er fandme gems!

men af de andre lidt mere "mainstream" spil, så er fallout 3 faktisk et hæderligt spil (og nu kommer alt DLC også tol ps3 udgaven) bioshock er ,som andre har nævnt, sku nok et af de bedste FPS der er:
er ikke selv vild med genren, men skal af en eller anden grund prøve dem alle, bare lige for at se om der sker noget nyt i en kedelig genre.(min mening)

og her gør Bioshock det jeg søgte, og det samme gælder fallout 3. de er geniale! (killzone 2, COD og halo 3 fuck off!)

så bioshock når du nu gerne vil havde et spil der skal være gang i, god historie og realistisk(ved ikke lige hvad du mener her). Helst skydespil/FPS

men held og lykke med dit/dine nye spil
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Zultan » ons 03 jun 2009 13:21

Rytteren skrev:der var sku en tråd om dette viewtopic.php?t=579
:D

men nu vi har gang i en tråd, så vil jeg da anbefalde valkyria chronicles! efter min mening det bedste spil til ps3en.
ellers er Demons souls også en sikker vinder.

begge nogle lidt "mindre" kendte spil. men der er fandme gems!

men af de andre lidt mere "mainstream" spil, så er fallout 3 faktisk et hæderligt spil (og nu kommer alt DLC også tol ps3 udgaven) bioshock er ,som andre har nævnt, sku nok et af de bedste FPS der er:
er ikke selv vild med genren, men skal af en eller anden grund prøve dem alle, bare lige for at se om der sker noget nyt i en kedelig genre.(min mening)

og her gør Bioshock det jeg søgte, og det samme gælder fallout 3. de er geniale! (killzone 2, COD og halo 3 fuck off!)

så bioshock når du nu gerne vil havde et spil der skal være gang i, god historie og realistisk(ved ikke lige hvad du mener her). Helst skydespil/FPS

men held og lykke med dit/dine nye spil


Det jeg mente var at jeg søgte et spil som ikke var overnaturligt med monstre og sådan. For det er ikke det jeg synes er mest spændende.

Men efter at have tjekket Bioshok og Fallout 3 ud, læst anmeldelser af spillene og set film fra dem, så står jeg med en følelse af, at jeg må få fat i de to spil og prøve om det er noget for mig. Måske snyder jeg mig selv ved ikke at købe dem?? Ihvertfald lyder Bioshok og Fallout 3 som to rigtig fede spil :D
Zultan
Niveau 1
 
Indlæg: 66



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 149 gæster