Forum

Bedste PS4 spil pt?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Sv: Bedste PS4 spil pt?

Indlægaf Xainz » lør 12 apr 2014 22:09

Warframe er for mig det bedste spil so far. Bf 4 problemerne de første par måneder ødelagde desværre oplevelsen for mig
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Bedste PS4 spil pt?

Indlægaf michaelblicher » lør 12 apr 2014 22:39

Jeg har desværre ikke helt fundet det spil der får mig hooked. Har killzone, syntes sp var fint nok, men syntes det er en irriterende multiplayer, da folk for det meste bare camper ved spawn camps, så det ødelagde det for mig. AC IV BF, syntes jeg var et fantastisk og flot spil og har brugt mange timer på det. Men når man så har gennemført det, og lavet mange sidemissioner går man sku død i det. Da det bliver meget det samme igen og igen, og MP har jeg aldrig været fan af i det spil.
NBA 2K14, er et godt spil hvis man er basket interesseret, men karrieredelen er lang pga de mange kampe i en sæson. Det har jeg heller ikke spillet i et godt stykke tid.

Kunne godt tænke mig at prøve CoD: Ghost da den serie altid har haft et hurtigt MP der fangede mig, men pga lysten til at prøve noget nyt valgte jeg Killzone, som jeg så fortrød. Desværre har pengepungen ikke helt været dyb nok til at jeg har kunnet købe det :(

Det er lidt surt at de sidste par måneder har jeg kun brugt min PS4 til netflix, simpelthen fordi jeg har manglet et ordentlig spil.
Kan da være at jeg skal prøve Warframe af, når i snakker så godt om det :)
[img]http://g.bf3stats.com/ps3/8qvoeQVH/Blicher.png[/img]
michaelblicher
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Re: Bedste PS4 spil pt?

Indlægaf speedy5580DK » lør 12 apr 2014 22:48

Nu må i ikke glemme warthunder. Det er pt mit favorit. Der er rigtig mange timer det og det er stort og gratis. Der er dog en den man lige skal sætte sig ind i med opgraderinger af fly og Crew til hvert fly. Men jeg har nu været underholdt i rigtigt mange timer
speedy5580DK
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Re: Bedste PS4 spil pt?

Indlægaf kraftonia » søn 13 apr 2014 09:01

Jeg venter blot på mit Trials Fusion: Deluxe Edition skal komme snart. Som stor Trials fan på 360'eren, er det mig enormt glædeligt at det finder vej til PS nu!
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Re: Bedste PS4 spil pt?

Indlægaf lurifax » søn 13 apr 2014 09:49

kraftonia skrev:Jeg venter blot på mit Trials Fusion: Deluxe Edition skal komme snart. Som stor Trials fan på 360'eren, er det mig enormt glædeligt at det finder vej til PS nu!

Det skal jeg helt sikkert også have!
Kommer den ikke også på psn store? Og hvad får man ekstra ved at købe den fysiske version af spillet?
lurifax
Niveau 1
 
Indlæg: 89
By: Esbjerg


Re: Bedste PS4 spil pt?

Indlægaf Vreki » man 14 apr 2014 09:42

Det jeg har brugt mest tid på er nok:
*War Thunder
*The Pinball Arcade
*Rayman Legends

Det to første kan man spille gratis, da Pinball Arcade så vidt jeg husker kommer med een bane før man skal til at købe nogen.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Bedste PS4 spil pt?

Indlægaf UnrealPirate » man 14 apr 2014 09:44

PT. vil jeg sige at Assassins Creed 4: Black Flag er det bedste spil til PS4. Skarpt forfulgt af Infamous: Second Son :-)
Billede
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Re: Bedste PS4 spil pt?

Indlægaf D_Hofgaard » man 14 apr 2014 10:45

Har spillet allermest FIFA, så set bliver det herfra sammen med inFamous Second Som

Noget andet, maskinen har været ude i ca 5 måneder og der findes allerede 3 LEGO spil til PS4. Det bliver til mange hvis de fortsætter med det tempo :)
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Bedste PS4 spil pt?

Indlægaf FPSilhan » man 14 apr 2014 10:47

INGEN!!!!!!!!!!!!!!!
FPSilhan
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Re: Bedste PS4 spil pt?

Indlægaf Rytteren » man 14 apr 2014 12:18

FPSilhan skrev:INGEN!!!!!!!!!!!!!!!

#-o
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Bedste PS4 spil pt?

Indlægaf Unklemac » man 14 apr 2014 12:30

Personligt og i rækkefølge:

Final Fantasy XIV - (MMO - what's not to like)
BF4 - (Det spil jeg har brugt flest timer på, kæmpe underholdning)
AC4 - (Dejlig stemming)
Infamous (Flot grafik, og ok gameplay)
Resogun (Simpelt, men fantastisk gameplay og min første Platin)
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Bedste PS4 spil pt?

Indlægaf runni1399 » man 14 apr 2014 12:54

Jeg synes personligt, at der er mange gode spil allerede heriblandt:

- Knack (Et lækkert platform spil, med bl.a. collectibles osv. at finde i hver bane samt justering af sværhedsgrader som rent faktisk kan mærkes)
- Infamous second Son (Lækkert gameplay, hvor jeg hurtigt har fanget mig selv i bare at drøne rundt i byen uden de helt store mål, og dog en kort men ellers udmærket historie)
- Outlast (Det spil fangede mig faktisk, men fik godt nok også min puls højt op)
- AC4 (Lækkert spil, som leverer det som man forventer det skal levere, men det kan godt føles en smule repeterende til tider, men så længe der er en eller flere ting som man ikke har gennemført endnu i spillet, så er jeg i hvertfald stadig kørende!)

Og så er der også andre spil, som jeg har været godt tilfreds med, men selvfølgelig har der også været mangler i flere spil.
Glæder mig dog meget til at se flere af de kommende spil og hvad de har at byde på!
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 156 gæster