Forum

Final fantasy XIV

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Final fantasy XIV

Indlægaf Rytteren » tors 04 jun 2009 09:40

nu er teamet der skal arbejde på FFXIV blevet offentliggjort, og der er RIGTIG gode nyheder til fans af serien!

FFXII og FFXIII har haft gode nye folk til at arbejde på tingene.

men XIV går squere(enix) tilbage til de gode gamle dage!

Nobuaki Komoto fra FFIX og XI
Hiromichi Tanaka!! manden der var med til at startede lortet!(ff I, II og III er med som producer

Akihiko Yoshida skal lave art direction. (XII) dog ingen Tetsuya Nomura.

men nok den bedste nyhed overhovedet

Nobuo Uematsu is back (okay han lavede en smule musik til XII, som dog blev maltrakteret af Masashi Hamauzu) manden der bragte det gode musik til final fantasy og som man jo har haft mulighed for at opleve med bandet The black mages, skal stå for alt musik på FFXIV.

om han laver en ny klassiker som One-Winged Angel eller the road to zanderkind må tiden vise.

det er sku et super lineup, så kan sku godt mærke at de bedste folk bliver smidt ind på dette projekt. og når squere(enix) nu har sagt at det har været igang i 4-5 år, så forstår man pludselig at Motomu Toriyama, stod med nogle "ukendte" folk til at skabe FFXIII
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Dummiz » tors 04 jun 2009 09:46

Det Bliver for fedt jeg glæder mig helt vildt det spil er BARE et MUST have for mit vedkomne :D
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf KongKurs » man 22 jun 2009 21:03

Er FFXIV ikke kun onlinespil?
KongKurs
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Indlægaf Mendori » man 22 jun 2009 22:59

KongKurs skrev:Er FFXIV ikke kun onlinespil?


Jo det er det.
Mendori
 


Indlægaf Mendori » man 22 jun 2009 22:59

Jeg har fået mig en demo, af FF XIII sammen med FF VII blu-ray film fra Japan. Og det er super flot og ser kanon godt ud :D
Mendori
 


Indlægaf UnrealPirate » tirs 23 jun 2009 05:58

Mendori skrev:Jeg har fået mig en demo, af FF XIII sammen med FF VII blu-ray film fra Japan. Og det er super flot og ser kanon godt ud :D


Nice! :D

Men jeg ser også rigtig meget frem til FFXIV. Ville ikke købe FF XI fordi at da jeg var interesseret i det, kom det til 360. Jeg ville gerne have spillet, men var ikke så glad for at skulle betale til LIVE PLUS til Square, dvs. 100 kr om måneden for bare at spille det spil. Synes det var lidt dyrt...
Men eftersom at PSN er gratis, kunne det være jeg kunne overtales, men er generelt ikke meget til at skulle betale for at spille ét spil online...
Men nu må vi se, vil rigtig gerne spille FFXIV, men koster det for meget skal det nok lige tænkes igennem fra min side af... :)
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Indlægaf Mendori » tirs 23 jun 2009 07:43

UnrealPirate skrev:
Mendori skrev:Jeg har fået mig en demo, af FF XIII sammen med FF VII blu-ray film fra Japan. Og det er super flot og ser kanon godt ud :D


Nice! :D

Men jeg ser også rigtig meget frem til FFXIV. Ville ikke købe FF XI fordi at da jeg var interesseret i det, kom det til 360. Jeg ville gerne have spillet, men var ikke så glad for at skulle betale til LIVE PLUS til Square, dvs. 100 kr om måneden for bare at spille det spil. Synes det var lidt dyrt...
Men eftersom at PSN er gratis, kunne det være jeg kunne overtales, men er generelt ikke meget til at skulle betale for at spille ét spil online...
Men nu må vi se, vil rigtig gerne spille FFXIV, men koster det for meget skal det nok lige tænkes igennem fra min side af... :)


mht til FF XIV så ved man ikke om det kommer, til at koste penge ved siden af. Men jeg tror det nu heller ikke det gør. :wink:
Mendori
 


Indlægaf Rytteren » lør 27 jun 2009 21:14

tja, har det sku enlig på samme måde med at jeg ikke gider betale yderliger for et produkt. derfor jeg ikke har spillet WoW (eller WOW.. eller var det World of WOW.. fuck it). det samme gælder med det pis på xboxen.. når man nu for det hele "for freeeeee" på ps3en, så kan jeg ikke se hvorfor man kan få sig selv til at betale for det på boxen.. (nogen der fabler om in game cross over rocket powert battel chat.. but who cares)

men tilbage til topic. vi for nok rimelig hurtigt at vide om man skal betale eller ej. squere blev jo for nyligt sagsøgt af nogle vrede (sign-up/forudbestilt?.. ca 100.000 mennesker) bruger, som havde købt spillet, og fået det, startet skidtet, og fandt så udaf efter en update, at man da vist skule betale for at spille det. men lad os nu se hvad der sker :)

mendori, så du kan japansk?? hvis ja. kan du så ikke fortælle mig hvad masta (tror det staves sådan) betyder?? kan huske det blev sagt fucker mange gange da jeg så den japanske udgave af FFVII:AC ("lånt" fra nettet). os der så den blev enige om at det måtte betyde energi..
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 139 gæster