Forum

Bloodborne

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Bloodborne

Indlægaf Allanb » fre 03 okt 2014 21:49

Fik lige spillet lidt her i første Alpha test, game mekanik virke ganske godt. Dog er der lidt for meget lighed med Demon Souls syntes jeg.
Men helt sikkert et mørkt og dystert spil, som alle der elskede demon souls og dark souls vil elske.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Bloodborne

Indlægaf Jb » fre 03 okt 2014 22:53

Woho! Lyder godt. Hvordan er sværhedsgraden? Personligt ville jeg elske et "nemmere" Souls spil.
Demon's soul fik mit pis i kog mange gange. Så jeg har desværre stadig ikke kommet ret langt i det
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Bloodborne

Indlægaf Allanb » lør 04 okt 2014 07:18

Lige umiddelbart vil jeg mene at starten er af nogenlunde samme sværhedsgrad. Jeg kan ikke lige sige hvordan det tager sig ud senere, da jeg kun nåede ca. 1 time ind i spillet.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Bloodborne

Indlægaf Redman DK » lør 04 okt 2014 18:09

Allanb skrev:Fik lige spillet lidt her i første Alpha test, game mekanik virke ganske godt. Dog er der lidt for meget lighed med Demon Souls syntes jeg.
Men helt sikkert et mørkt og dystert spil, som alle der elskede demon souls og dark souls vil elske.


Tak for indblikket. At det har mange ligheder med Demons Souls tager jeg kun som positivt, da jeg elskede det spil :D
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Bloodborne

Indlægaf Stricker » søn 04 jan 2015 17:22

http://www.worldsfactory.net/2014/12/07 ... imitations

Next gen... :roll:

Hvor er det dog træls, at der ikke er mulighed for at nedgradere grafikken for at opnå bedre ydelse. Jeg mistænker dog Sony i at have en agenda der ikke gør dette muligt.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Bloodborne

Indlægaf Rytteren » søn 04 jan 2015 17:51

når nu demons souls, dark souls og dark souls 2 på alle de platforme de har været på hopper rundt i fps. så ville 30fps LÅST være at fortrække, før jeg begynder at håbe på 60.

føj jeg glæder mig
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Bloodborne

Indlægaf Stricker » søn 04 jan 2015 18:15

Aaarh, alle platforme alligevel? Jeg oplevede ingen framerate tab hverken i Dark Souls 1 eller 2 til PC.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Bloodborne

Indlægaf Rytteren » søn 04 jan 2015 18:32

Stricker skrev:Aaarh, alle platforme alligevel? Jeg oplevede ingen framerate tab hverken i Dark Souls 1 eller 2 til PC.


det gjorde jeg. specielt i blight town, og dette med DSfix.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Bloodborne

Indlægaf Stricker » søn 04 jan 2015 20:58

Rytteren skrev:
Stricker skrev:Aaarh, alle platforme alligevel? Jeg oplevede ingen framerate tab hverken i Dark Souls 1 eller 2 til PC.


det gjorde jeg. specielt i blight town, og dette med DSfix.


Okay, Blighttown må jeg give dig, men det var i det mindste spilbart, og for mit vedkommende, var det nok det eneste sted hvor mine framerates ofte var på et kedeligt niveau. Dog var det meget bedre end på PS3.
Jeg har dog ikke oplevet nogen som helst fps drops i Dark Souls 2 endnu, men det er godt nok ikke lige kønt alle steder. Måske har de lært af forrige spil og forsøgt at reducere mængden eller kvaliteten af textures og rendering distance i visse områder.
Men begge spil var altså for det meste en 60FPS oplevelse for mig, dog med få undtagelser i DS1, som From indrømmede var forskyldt af manglende erfaring med platformen og sandsynligvis et tids og managerielt pres ifht DS2.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Bloodborne

Indlægaf Oswaldo Carillo » søn 18 jan 2015 11:37

Så er der igen nyt fra Bloodborne. Denne gang en video der viser hvilke controls der er i spillet!
Oswaldo Carillo
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: København K


Re: Bloodborne

Indlægaf Stricker » man 19 jan 2015 17:54

Jeg mangler stadig at spille Lords of the Fallen, så jeg kan nemt vente lidt endnu på Bloodborne. :P Jeg ved i øvrigt ikke helt hvad jeg skal synes om spillet endnu, der ligner lidt at være en ret stor afvigelse fra Souls.

Jeg overvejer også at købe Demon's Souls igen, men jeg tror ikke, at det bliver noget jeg får gennemført.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Bloodborne

Indlægaf Erroneus » tirs 10 mar 2015 23:17

Gratis Bloodborne tema til PS4: PBGAHJNCLQ99
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Bloodborne

Indlægaf Redman DK » fre 13 mar 2015 19:24

Så er der ny (fantastisk) trailer til Bloodborne:

Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Bloodborne

Indlægaf Cena » fre 13 mar 2015 21:33

Jeg har været væk fra spilscenen et stykke tid, og det var først fordi mine elever snakkede om de skulle spille Bloodborne at det fik min opmærksomhed. Jeg har kort set en smule video, er der ser det fedt ud. Men bliver det sådan noget som Dark Souls hvor man skal dø 100 gange for at klare en boss, eller bliver det lidt mere casual?

For bliver det som DS, så er jeg allerede stået af. Mit blodtryk magter ikke sådan nogle spil mere :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Bloodborne

Indlægaf Jb » fre 13 mar 2015 22:09

Ifølge Preview fra Edge magazine er sværhedsgraden Ala DS :-)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 136 gæster