Forum

Bloodborne

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Bloodborne

Indlægaf iPwnd94 » tirs 24 mar 2015 09:42

Henter det i gamestop i dag! Håber ikke at det er udsolgt...
Billede
iPwnd94
Niveau 2
 
Indlæg: 142
By: Vejle


Re: Bloodborne

Indlægaf RadeonXRay » tirs 24 mar 2015 10:14

iPwnd94 skrev:Henter det i gamestop i dag! Håber ikke at det er udsolgt...



Mindes da at Sony spil traditionelt først udgives i DK om onsdagen? Synes ikke og have hørt at de laver World wide release /: Har bestilt mit fysisk hos collect@Elgiganten.
I'm No Hero
RadeonXRay
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Bloodborne

Indlægaf iPwnd94 » tirs 24 mar 2015 10:35

RadeonXRay skrev:
iPwnd94 skrev:Henter det i gamestop i dag! Håber ikke at det er udsolgt...



Mindes da at Sony spil traditionelt først udgives i DK om onsdagen? Synes ikke og have hørt at de laver World wide release /: Har bestilt mit fysisk hos collect@Elgiganten.


Spil plejer da altid at udkomme Tirsdag, men det nok bare mig? ØV! Havde lige glædet mig...
Billede
iPwnd94
Niveau 2
 
Indlæg: 142
By: Vejle


Re: Bloodborne

Indlægaf Da Senzai » tirs 24 mar 2015 11:33

Nu har jeg også givet efter for hypen og afgivet en forudbestilling. Jeg savner et spil, der er ligeså awesome som Dragons Dogma: Dark Arisen. Jeg er godt klar over, at det ikke helt er det samme, men nu giver vi det en chance ^_^.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Bloodborne

Indlægaf Hasani94 » tirs 24 mar 2015 12:24

Spillet er så fedt! Fik lige spillet cirka 2 timer idag, og jeg må nok sige at jeg har lyst til mere af det... Glæder mig til at komme hjem fra arbejde iaften, og så bare køre løst på det, nu hvor jeg har fridag imorgen! :P
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Bloodborne

Indlægaf TheisDanishPride » tirs 24 mar 2015 13:10

93 på metacritic vurderet på 35 reviews! WTF! :)
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Re: Bloodborne

Indlægaf anarchoi » tirs 24 mar 2015 13:29

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal købe det på US storen i dag, eller vente til den fysiske version kommer i butikkerne i morgen. Normalt køber jeg tingene fysisk så jeg kan sælge dem videre igen når jeg har gennemført spillet eller er blevet træt af det. Men omvendt så er der også spil jeg ved jeg ikke kommer til at skille mig af med igen, enten fordi de har uendelig replay value for mig, eller fordi der løbende kommer nyt DLC til dem. Og sådanne spil foretrækker jeg at købe over Storen. Det er f.eks. FIFA (Replay value), GTA og Far Cry (DLC). Lang historie kort: Kan man forvente DLC til BloodBorne, eller er det et spil man spiller igennem én gang, og så sælger man det videre?
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Bloodborne

Indlægaf Hasani94 » tirs 24 mar 2015 13:54

anarchoi skrev:Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal købe det på US storen i dag, eller vente til den fysiske version kommer i butikkerne i morgen. Normalt køber jeg tingene fysisk så jeg kan sælge dem videre igen når jeg har gennemført spillet eller er blevet træt af det. Men omvendt så er der også spil jeg ved jeg ikke kommer til at skille mig af med igen, enten fordi de har uendelig replay value for mig, eller fordi der løbende kommer nyt DLC til dem. Og sådanne spil foretrækker jeg at købe over Storen. Det er f.eks. FIFA (Replay value), GTA og Far Cry (DLC). Lang historie kort: Kan man forvente DLC til BloodBorne, eller er det et spil man spiller igennem én gang, og så sælger man det videre?

Hvis de kører samme stil som dark souls serien, så kan du godt. Det plejer endda at være store dlc pakker, som adder en masse nyt. Jeg købte det på us storen, fordi jeg har det på samme måde, som du selv beskrev. :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Bloodborne

Indlægaf WikDK » tirs 24 mar 2015 14:09

Gamestop tager 599 kr for spillet. I PSN shop koster det 499 kr :) men igen så kan det ikke sælges videre så, men det tror jeg nu heller ikke at det skal :D
WikDK
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Bloodborne

Indlægaf Andreas93 » tirs 24 mar 2015 14:35

Jeg køber det personligt i Fona i morgen, da jeg har et gavekort til samme center det ligger i. Tror helt sikkert vi skal regne med DLC, som på de andre Souls titler. Det er også værd at tænke på det er en vigtig titel for Sony, især nu hvor The Order ikke helt blev den store succes.
Som jeg så en anmelder sige:"This is the best game for the PS4" ;)
Andreas93
Niveau 2
 
Indlæg: 149


Re: Bloodborne

Indlægaf WikDK » tirs 24 mar 2015 14:41

Og d. 2 april kommer Dark Souls 2 :D det bliver lige så godt IMHO
WikDK
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Bloodborne

Indlægaf koopi » tirs 24 mar 2015 14:59

CoolShop har skrevet til mig, at min Collector's Edition er blevet udsat et par dage. Får det nok først fredag nu. :(
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Re: Bloodborne

Indlægaf Redman DK » tirs 24 mar 2015 18:09

koopi skrev:CoolShop har skrevet til mig, at min Collector's Edition er blevet udsat et par dage. Får det nok først fredag nu. :(


That sucks :(

Gamestop har ringet og sagt min Collectors Edition ligger klar til afhentning i morgen, og jeg har heldigvis hele dagen fri, så det er bare perfekt.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Bloodborne

Indlægaf Tjalde » tirs 24 mar 2015 18:55

Stod med det i dag men de ville ikke udlevere det i Elgiganten men de havde kun fået et kopi som jeg så "købte" til i morgen... og det er fuldt udsolgt på deres hjemmeside
Tjalde
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Re: Bloodborne

Indlægaf Cena » tirs 24 mar 2015 19:42

TheisDanishPride skrev:93 på metacritic vurderet på 35 reviews! WTF! :)


Satme lovende. 93 på 41 anmeldelser nu.
Jeg tror slet ikke det er noget for mig, fordi man dør konstant, men det lyder fandme godt nok til at være et fedt spil. Er nok nødt til at se en række reviews for at se om det er som jeg tror.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster