Forum

Bloodborne

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Bloodborne

Indlægaf BlodbadDK » tors 21 maj 2015 17:55

Hunter skrev:Er det bare mig eller er det umuligt at coop med fremmede? Har søgt efter hjælp til chalice dungeon med den der klokke, ingenting sker..

Læs mit indlæg lidt længere oppe på siden. Det kan godt lade sig gøre.

viewtopic.php?f=13&t=19383&start=270#p237948
BlodbadDK
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: Bloodborne

Indlægaf Hunter » tors 21 maj 2015 20:14

BlodbadDK skrev:
Hunter skrev:Er det bare mig eller er det umuligt at coop med fremmede? Har søgt efter hjælp til chalice dungeon med den der klokke, ingenting sker..

Læs mit indlæg lidt længere oppe på siden. Det kan godt lade sig gøre.

viewtopic.php?f=13&t=19383&start=270#p237948


Hehe fatter stadig ikke ret meget :lol:

Kan jeg spille med fremmede hvis jeg deler den dungeon jeg ville have hjælp i?
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: Bloodborne

Indlægaf BlodbadDK » tors 21 maj 2015 20:37

Hunter skrev:
BlodbadDK skrev:
Hunter skrev:Er det bare mig eller er det umuligt at coop med fremmede? Har søgt efter hjælp til chalice dungeon med den der klokke, ingenting sker..

Læs mit indlæg lidt længere oppe på siden. Det kan godt lade sig gøre.

viewtopic.php?f=13&t=19383&start=270#p237948


Hehe fatter stadig ikke ret meget :lol:

Kan jeg spille med fremmede hvis jeg deler den dungeon jeg ville have hjælp i?

Ja, hvis der er andre der bruger den. Som jeg skrev er dine chancer nok bedre hvis du selv åbner en af dem der allerede er populære.
BlodbadDK
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: Bloodborne

Indlægaf m1chelsen » tors 21 maj 2015 21:04

Har leget lidt snedker, og lavet mig en vægdekoration :D

Billede

Billede
m1chelsen
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: Sønderborg


Re: Bloodborne

Indlægaf too nizzle » man 01 jun 2015 11:56

er det bare mig eller er Yharnam utroligt nem? Fik hende i første forsøg uden nogen viden om hende - havde regnet med mere efter defiled.

Generelt synes jeg defiled var meeeeget mere svær end Ihyll

Hvad er jeres opfattelse af sværhedsgraden i forhold til DS-spillene?
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Bloodborne

Indlægaf Krede1972 » man 01 jun 2015 12:20

Det er lettere end DS-spillene.
Synes sværhedsgraden er fint afbalanceret.
Ja, enkelte bosser er lette, men det kommer jo også hvor højt oppe level man er eller hvilke veje man vælger. Der er jo enkelte steder hvor man kan gå forskellige veje og måske møder end boss som enten kommer til at virke meget let eller omvendt som er helt umulig.

Alt i alt synes jeg som sagt at spillet som helhed er fint afbalanceret med hensyn til sværhedsgrad.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Bloodborne

Indlægaf too nizzle » tirs 02 jun 2015 12:09

er der nogle måder man kan øge sandsynligheden for at pvpe andet end at bruge klokken?

På 2 timer har jeg været i 3 kampe - 2 af gangene kom jeg ind hvor hhv. 2 og 3 var i færd med at dræbe mig allerede før jeg har kommet ind i deres spil.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Bloodborne

Indlægaf Unklemac » ons 03 jun 2015 16:04

Hejsa!

Jeg har igen fået mig en PS4 og Bloodborne (som er ved at hente en kæmpe update med super langsom hastighed).

Har klaret Demon Souls, Dark Souls 1+2... er der noget jeg skal/eller som er godt at vide inden jeg går igang ? :-)
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Bloodborne

Indlægaf BlodbadDK » ons 03 jun 2015 16:26

Så lidt som muligt. Det er sjovest ;-)
BlodbadDK
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: Bloodborne

Indlægaf Unklemac » ons 03 jun 2015 16:35

BlodbadDK skrev:Så lidt som muligt. Det er sjovest ;-)


Det sandt! :D Læste for meget om Dark Souls og det tog meget af overraskelserne. Så derfor havde jeg det sjovere i Demons og Dark Souls 2, uden hjælp og tips/spoilers.

Dog lige en ting, jeg har kigget på "class guide" bare lige så jeg har et godt overblik over stats/skills og "Violent Past" virker som en god en hvis man går "blade + gun" ? Arcane har ingen interesse i første playthrough :-)

PS: Stadig 1 GB download på updaten... kom nuuu! (79 minutter)
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Bloodborne

Indlægaf Blade dk » fre 05 jun 2015 15:11

Er der overhovedet en historie i spillet, Sys demon souls havde en rodet historie, mere eller mindre ikke eksisterende.
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Bloodborne

Indlægaf Megajohn » fre 05 jun 2015 15:25

Det er på tilbud i storen til 319. Jer der har spillet det en god del. Er det pengene værd?
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Bloodborne

Indlægaf BlodbadDK » fre 05 jun 2015 16:24

Hver en øre. Og ja, det har en historie, men du får den ikke proppet ned i halsen. Ganske som i andre souls spil.
BlodbadDK
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: Bloodborne

Indlægaf RadeonXRay » ons 10 jun 2015 01:56

Aldrig spillet nogen af Soul's spillene (kun Dark Souls i max. 1 time og jeg gav op) og selvom der har været nogen... Flere... Okay, mange frusterende stunder og uoverskuelige udfordringer, så har jeg virkelig nydt hver en stund med Bloodborne! Det er en udfordring på evner og tålmodighed! Jeg har i skrivende stund gennemført det 3 gange med den samme karakter (level 213 og står foran den næst-sidste boss på NG+++ pt.) og har lige fået mit Platinum-throphy efter og slagtet den sidste boss i 'The Pthumery Ihyll'-Chalice!

F*ck jeg er glad for at jeg gav Bloodborne en chance! Kan ikke anbefale det nok!
Jeg havde virkelig troet at MGS5 uden problemer skulle blive mit Game of The Year, men så kommer Bloodborne listene ud fra skyggerne, kridter banen ordentlig op og står klar med sit bloddryppende sawcleaver til at slå til! Kojima og Co. Skal satme overgå mine tårnhøje forventninger til MGS5 hvis ikke 2015 skal stå i Bloodborne's tegn for mig.
Det vil ikke være et spil for alle, men for dem der søger en udfordring, giv eet en chance også selvom de andre Soul's spil måske har skræmt dig! Det var bestemt ikke et nemt Platinum (ALDRIG mere 'Defiled'-chalice! Om jeg så bliver truet på livet, jeg skal ikke derned igen!), men oooohhhh hvor var det så sweet at opnå det!


Nu bliver spillet lagt på hylden indtil DLC kommer...

...Og nej, jeg har ikke smadret nogen Controllers undervejs på mit eventyr i Yharnam (: !

Umbasa!
I'm No Hero
RadeonXRay
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Bloodborne

Indlægaf FoxHounddk » søn 14 jun 2015 15:14

Kunne godt bruge nogen, at game dette spil med, tager jo en uendelighed at finde en makker inde i spillet, og er jo nok også sjovere at spille med en dansker .. Mener jeg er lvl 45, og har lige klaret Forbidden forest bossen :)
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 97 gæster