Forum

Ghostbusters Tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf fengis » ons 17 jun 2009 18:53

waspunk skrev:
fengis skrev:nej, du bytter 2 spil ind+100 kr, så får du ghostbusters spillet + ghostbuster filmen på BLD


Dette er først fra D.24 Juni set på deres hjemmeside.


nej, der står der er release 24. juni, men hvis alle andre hjemmesider har ret osv, så kan man sagtens få det den 19. juni, ligesom med infamous, der stod det til at ankomme et par dage efter den egentlige release (:
Yndlingsspil: Uncharted 1 og 2
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf fengis » ons 17 jun 2009 18:55

release datoen for det andet tilbud er også 24. juni, se selv her : http://www.ebgames.dk/pdf/Trade-Banner.pdf
Yndlingsspil: Uncharted 1 og 2
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf UnrealPirate » tirs 30 jun 2009 09:00

Er lige løbet ind i noget mærkeligt.

SPOILER: Bane 3: Library

Jeg er idag begyndt på denne bane og det skrider stille og roligt frem ad, men efter man har besejret den der "bog" boss og skal ned i kælderen efter "bibliotekar spøgelset" så efter at de reoler man ser først er væltet, så fryser spillet. Det er sådan at selve billedet fryser, men man kan høre at man stadig bevæger sig, hvor så efter et par sek. så går helt i stå. Jeg har prøvet at genstarte banen gentagne gange, har hentet den nye 2.80 update, men intet hjælper... :-(

Går ud fra at det skal patches før man kan komme videre... er der nogen der har været ude for det samme?
Billede
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Indlægaf Dummiz » tors 02 jul 2009 15:37

UnrealPirate skrev:Er lige løbet ind i noget mærkeligt.

SPOILER: Bane 3: Library

Jeg er idag begyndt på denne bane og det skrider stille og roligt frem ad, men efter man har besejret den der "bog" boss og skal ned i kælderen efter "bibliotekar spøgelset" så efter at de reoler man ser først er væltet, så fryser spillet. Det er sådan at selve billedet fryser, men man kan høre at man stadig bevæger sig, hvor så efter et par sek. så går helt i stå. Jeg har prøvet at genstarte banen gentagne gange, har hentet den nye 2.80 update, men intet hjælper... :-(

Går ud fra at det skal patches før man kan komme videre... er der nogen der har været ude for det samme?


Det lyder mærkeligt. jeg er ved samme bane dog sidste boss men jeg har ingen problemer haft what so ever. jeg syntes du skal prøve at ringe til forhandleren og spørge om du kan få en ny kopi :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Paddy-NX » tors 02 jul 2009 16:53

UnrealPirate skrev:Er lige løbet ind i noget mærkeligt.

SPOILER: Bane 3: Library

Jeg er idag begyndt på denne bane og det skrider stille og roligt frem ad, men efter man har besejret den der "bog" boss og skal ned i kælderen efter "bibliotekar spøgelset" så efter at de reoler man ser først er væltet, så fryser spillet. Det er sådan at selve billedet fryser, men man kan høre at man stadig bevæger sig, hvor så efter et par sek. så går helt i stå. Jeg har prøvet at genstarte banen gentagne gange, har hentet den nye 2.80 update, men intet hjælper... :-(

Går ud fra at det skal patches før man kan komme videre... er der nogen der har været ude for det samme?


Hey makker! Måske kan du få lidt hjælp her:
Link
:)
Paddy-NX
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: Horsens


Indlægaf UnrealPirate » fre 03 jul 2009 07:22

Paddy-NX skrev:
UnrealPirate skrev:Er lige løbet ind i noget mærkeligt.

SPOILER: Bane 3: Library

Jeg er idag begyndt på denne bane og det skrider stille og roligt frem ad, men efter man har besejret den der "bog" boss og skal ned i kælderen efter "bibliotekar spøgelset" så efter at de reoler man ser først er væltet, så fryser spillet. Det er sådan at selve billedet fryser, men man kan høre at man stadig bevæger sig, hvor så efter et par sek. så går helt i stå. Jeg har prøvet at genstarte banen gentagne gange, har hentet den nye 2.80 update, men intet hjælper... :-(

Går ud fra at det skal patches før man kan komme videre... er der nogen der har været ude for det samme?


Hey makker! Måske kan du få lidt hjælp her:
Link
:)


Hey Champ!

Nice! Jeg er dog imidlertidigt kommet videre. Jeg brugte også de metoder som de skrev om i den tråd. Det er dog rart lige at få bekræftet at det altså ikke er ens disc den er galt med, men et generelt problem med spillet. Håber dog de får det rettet med en patch :D

Tak for tippet! 8)
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 124 gæster