Forum

The Last of Us Remastered

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Muppetmilker » tirs 29 jul 2014 16:28

Sethos skrev:
Cena skrev:
Sethos skrev:Super, så prøver jeg igen i morgen. Jeg er helt pjattet med booster-gøgl.


Koden giver dig Jesper Binzers underhyler Sethos!!


Livs status; fuldendt.

Muppetmilker skrev:Nogen af jer der har spillet det lidt nu, som stadig også syntes at AA er rimlig skidt i spillet?
Bevares, alt andet ser satme pænt ud, men savner nu stadig noget ordenlig AA, selvom jeg godt ved at der er at spørge efter det umulige, når det er konsoller vi snakker om.


Vil ikke sige det er slemt, overhovedet men der er stadig lidt shimmering hist og her.


Enig, men sammenlignet med et spil som Tomb Raider, hvor AA virkelig skinnede, er det mere tydeligt i TLOU at AA ikke er helt i top.
Men ja, slemt er det nu heller ikke.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf wMikkel » tirs 29 jul 2014 22:57

Jeg kunne godt lide mp delen i TLOU på PS3, så naturligvis kan jeg også godt lide den på PS4.

Hvis nogle er friske på at game online, så tilføj mig endelig :)
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf ShutterDK » tirs 29 jul 2014 23:57

runni1399 skrev:
ShutterDK skrev:Øv, Cd.on har annulleret en Per.order jeg lagde for et par måneder siden grundet prisændring så nu må man jo vente til torsdag.... Daymn


Træls... Men så har du da tid til at få klaret nogle flere trophies i Dead Nation haha :lol:


Yes! Regner faktisk med at gå igang når engang ved 05:30-tiden, efter en hvis fodboldkamp er færdig ;)
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf JimmyN-Slagelse » ons 30 jul 2014 07:32

Hmm, man kan ikke købe det på Store endnu....ævvvvv :-)
Billede
JimmyN-Slagelse
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Muppetmilker » ons 30 jul 2014 08:47

wMikkel skrev:Jeg kunne godt lide mp delen i TLOU på PS3, så naturligvis kan jeg også godt lide den på PS4.

Hvis nogle er friske på at game online, så tilføj mig endelig :)


Er da frisk på noget MP, så længe du ikke har joinet Fireflies :P

Edit: Kan bekræfte at koden fra elgiganten aktiverer det der pre order booster-gøgl.
Så skulle de samtidig også være muligt at genhente at det dlc man købte til spillet på ps3 gratis, hvis man nu eks. have season pass til spillet. Så det er jo fint.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Cena » ons 30 jul 2014 10:29

Jeg elsker virkelig karakterne i det her spil. Dialogerne er fantastiske :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Bucaneer » ons 30 jul 2014 10:34

Cena skrev:Jeg elsker virkelig karakterne i det her spil. Dialogerne er fantastiske :)


Uden tvivl :D

Syntes også det er så vildt fed en historie, normalt har jeg når jeg har spillet et spil lidt, så skipper jeg normalt cutscenes hvis det er muligt, men ikke med The Last Of Us (og Remastered), for der er man fanget i historien fra starten af, og man glæder sig nærmest til næste video :D
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Morteno » ons 30 jul 2014 11:01

Nogle der har samme problem at man ikke kan download spillet på store.
Ligesom den ikke er lagt ud til download?
[url=http://ps3trophycard.com/profile/Moonie_DK][img]http://ps3trophycard.com/cards/Moonie_DK/card.png[/img][/url]
Morteno
Niveau 1
 
Indlæg: 99
By: Struer


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf tue69 » ons 30 jul 2014 11:07

Bucaneer skrev:
Cena skrev:Jeg elsker virkelig karakterne i det her spil. Dialogerne er fantastiske :)


Uden tvivl :D

Syntes også det er så vildt fed en historie, normalt har jeg når jeg har spillet et spil lidt, så skipper jeg normalt cutscenes hvis det er muligt, men ikke med The Last Of Us (og Remastered), for der er man fanget i historien fra starten af, og man glæder sig nærmest til næste video :D


Det er også helt sindssygt troværdigt. Scenerne med Sam og Henry er virkeligt godt sat sammen!
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Bucaneer » ons 30 jul 2014 11:09

tue69 skrev:
Bucaneer skrev:
Cena skrev:Jeg elsker virkelig karakterne i det her spil. Dialogerne er fantastiske :)


Uden tvivl :D

Syntes også det er så vildt fed en historie, normalt har jeg når jeg har spillet et spil lidt, så skipper jeg normalt cutscenes hvis det er muligt, men ikke med The Last Of Us (og Remastered), for der er man fanget i historien fra starten af, og man glæder sig nærmest til næste video :D


Det er også helt sindssygt troværdigt. Scenerne med Sam og Henry er virkeligt godt sat sammen!


Det kan jeg kun give dig ret i :)
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf ShutterDK » ons 30 jul 2014 11:50

Wuhuu, min kopi er landet. Det bliver noget med en 12-24timers session i aften :D er der nogen der kan fortælle om sværhedsgraden i spillet (evt på sværeste setting) - hvis sådan en findes?
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Muppetmilker » ons 30 jul 2014 12:40

ShutterDK skrev:Wuhuu, min kopi er landet. Det bliver noget med en 12-24timers session i aften :D er der nogen der kan fortælle om sværhedsgraden i spillet (evt på sværeste setting) - hvis sådan en findes?


Medium/Hard er rigtig fin hvis det er første gang du skal løbe igennem spillet.
Survivor og op, er der hvor spillet virkelig skinner mest og man virkelig mærker at det er et "survival" horror spil.
Dog er det måske lidt vildt at starte med sidstnævnte sværhedsgrad hvis det er første gang du spiller spillet :)
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Abildtrup » ons 30 jul 2014 15:46

Morteno skrev:Nogle der har samme problem at man ikke kan download spillet på store.
Ligesom den ikke er lagt ud til download?


Det ser ud til at linket på front ikke virker.
Prøv inde fra vis alle spil delen.
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf ShutterDK » ons 30 jul 2014 22:09

Muppetmilker skrev:
ShutterDK skrev:Wuhuu, min kopi er landet. Det bliver noget med en 12-24timers session i aften :D er der nogen der kan fortælle om sværhedsgraden i spillet (evt på sværeste setting) - hvis sådan en findes?


Medium/Hard er rigtig fin hvis det er første gang du skal løbe igennem spillet.
Survivor og op, er der hvor spillet virkelig skinner mest og man virkelig mærker at det er et "survival" horror spil.
Dog er det måske lidt vildt at starte med sidstnævnte sværhedsgrad hvis det er første gang du spiller spillet :)


Tak, lyder godt, det ligger op til et par gennemspilninger. :)
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf mrlenniboy » ons 30 jul 2014 23:28

Er jeg den eneste der oplever at det hakker lidt . Spiller fra disk
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 147 gæster