Forum

Danske Destiny spillere

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Deezoned » lør 30 maj 2015 16:02

Også her, er lvl 30 warlock og netop kommet igang med HoW ... add mig gerne og inviter online!
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Dummiz » lør 30 maj 2015 16:18

Som skrevet før så er jeg lever 26 og søger folk der gider spille. Dem jeg har på min venneliste svarer næsten aldrig hvis jeg har brug for hjælp. Så søger både folk der kan hjælpe og vil selvfølgelig gerne selv hjælpe andre også. :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Dropdat » lør 30 maj 2015 19:44

Dummiz skrev:Som skrevet før så er jeg lever 26 og søger folk der gider spille. Dem jeg har på min venneliste svarer næsten aldrig hvis jeg har brug for hjælp. Så søger både folk der kan hjælpe og vil selvfølgelig gerne selv hjælpe andre også. :)


Send en venneanmodning til mig: Dropdat_DK

Spiller spillet meget, og skal nok gi dig en hånd, så du kan komme op i level. Har du begge udvidelsespakker?
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf poppirat » lør 30 maj 2015 20:40

Nogle der er friske på en raid ?
poppirat
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Hunter » tors 11 jun 2015 22:16

Lige blevet færdig med hovedhistorien og er lvl 26, ansøg gerne.

mrdonkeykong69
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf x8BiTw0LFx » søn 14 jun 2015 11:47

Dummiz skrev:...

Vi kører VoG nu her :) Har skrevet til dig på PSN.
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf FoxHounddk » søn 14 jun 2015 15:19

Har lige en lille forspørgelse omkring Destiny. Nu har jeg jo spillet lidt af demo'en, og spillet virker ganske lovende, selvom det minder lidt om halo serien, som jeg ikke var så vild med .. har læst lidt at Destiny har sine timer sammen med andre online, og ville høre hvordan spillet er online ? går ud fra at der er de sædvanlige game modes, såsom team death match osv. Men er der nogle andre spændende game modes, som man måske ikke er så vandt til ?
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Dummiz » søn 14 jun 2015 18:31

Jeg siger tak for hjælpen med mit første run igennem vault of glass. :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf x8BiTw0LFx » man 15 jun 2015 00:33

FoxHounddk skrev:Har lige en lille forspørgelse omkring Destiny. Nu har jeg jo spillet lidt af demo'en, og spillet virker ganske lovende, selvom det minder lidt om halo serien, som jeg ikke var så vild med .. har læst lidt at Destiny har sine timer sammen med andre online, og ville høre hvordan spillet er online ? går ud fra at der er de sædvanlige game modes, såsom team death match osv. Men er der nogle andre spændende game modes, som man måske ikke er så vandt til ?

Elimination/Trials of Osiris er kommet med den nye expansion. Noget af det sjoveste PvP jeg har prøvet!



Hvis du søger mere efter PvE har du 2 stk Raids, et hav af Strikes og Prison of Elders du kan gå igang med.

Har brugt over 1000 timer i spillet og min venneliste boomer med folk der gir den gas hver dag i Destiny.

Til september kommer den største expansion (Comet) The Taken King og der går rygter om nye subclasses, custom PvP matches og nye fjender, derudover kommer der 2 expansions mere inden Destiny 2 udkommer i september 2016 - men mønstret fortsætter og det er uden tvivl de bedste penge jeg har givet ud til et spil nogensinde. Hold evt. øje med E3 fra imorgen hvor Bungie løfter sløret for deres planer.

Dummiz skrev:Jeg siger tak for hjælpen med mit første run igennem vault of glass. :)


Det var så lidt! Sig til når du er kommet i level 30, så må du en tur med ned til Crota :D
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Dummiz » man 15 jun 2015 10:05

Det skal jeg nok. Nu fik jeg jo vex'en så nu ryger der hoveder kan du tro så er lvl. 30 på no time :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf MikeTheDane327 » man 15 jun 2015 13:18

undskyld for at låne denne tråd til et muligt simpelt spørgsmål. jeg har, som så mange andre fået mig House of Wolves og i går aftes fik jeg lavet alle de bounties hende Petra har at byde på.. men så her i dag kl. 12 hvor Bounty missionerne plejer at blive "fornyet" for mangel af et bedre ord, kunne jeg se at Petra´s menu var tom, kun div item var at finde, så er disse bounties kun tilgængelige ved visse tider lidt som Iron Banner eller bliver de bare fornyet på et senere tidspunkt.
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Dropdat » man 15 jun 2015 13:30

MikeTheDane327 skrev:undskyld for at låne denne tråd til et muligt simpelt spørgsmål. jeg har, som så mange andre fået mig House of Wolves og i går aftes fik jeg lavet alle de bounties hende Petra har at byde på.. men så her i dag kl. 12 hvor Bounty missionerne plejer at blive "fornyet" for mangel af et bedre ord, kunne jeg se at Petra´s menu var tom, kun div item var at finde, så er disse bounties kun tilgængelige ved visse tider lidt som Iron Banner eller bliver de bare fornyet på et senere tidspunkt.


Petras bounties resetter ved den ugentlige reset, tirsdage kl. 11.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf MikeTheDane327 » man 15 jun 2015 13:54

Aha, ok takker. jeg troede at de var daglige ligesom de andre men der blev jeg så den smule klogere :)
Tak igen
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Hunter » man 15 jun 2015 22:18

Har lige et spørgsmål til jer Destiny spillere. Jeg har lige startet en ny character op og når jeg spiller story missionene ville jeg gerne co op med fremmede. Problemet er at det svært lige at finde nogen, der meget få spillere i samme lvl som mig i starten af spillet. Hvis jeg prøver at se efter potentielle makkere på månen, kan jeg vente en evighed på en med samme lvl. Og i selve missionerne er der næsten ingen at kunne anmode om co op..
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Dummiz » ons 17 jun 2015 14:17

Nogle der skal i vault of glass i aften måske? (har kun været igennem 1 gang) som har plads til en lvl. 30 titan? Eller måske crotas end (den har jeg endnu til gode.)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 110 gæster