Forum

The Witcher 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Witcher 3

Indlægaf Krede1972 » tors 21 maj 2015 22:10

1. Jeg har Thunderbolt og Swallow som faste potions. De giver henholdsvis mere Attack Power og regenererer energi/vitality.
Finder opskrifter ved at følge mainquests, loote diverse kister og skatte man falder over og nogle kan også købes hos forskellige traders.
2. Jeg har kun failed en enkelt, men nogle quests er jo historiebaseret, så vil tro at det er fordi du tager nogle bestemte valg eller ikke fuldfører før du går videre til en ny quest hvor udfaldet styrer historien. Har ikke noget klart svar på spørgsmålet.
3. Du kan gøre dem bedre hvis de har en eller flere hvide cirkler hvor der kan indsættes en eller flere runer.
Hvis du finder våben med bedre stats, så skal du selvfølgelig skifte. Jeg har også crafted et par enkelte sværd, men bruger ikke så meget tid på det eller på at finde eller købe de rigtige ingridienser da man aldrig ved om man finder/looter et nyt våben 5 minutter efter at man lige har brugt tid, penge og ingredienser på at crafed et nyt våben.
EDIT: Du kan også midlertidig forbedre dine våben og armor ved at bruge en slibesten og det bord der oftest er i nærheden af en smed. Denne forbedring/enhancement varer i 15 minutter
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Witcher 3

Indlægaf BizzyVaping » fre 22 maj 2015 05:17

Sethos skrev:Jeg er helt lamslået over hvad de har formået med dette spil. Spillet drypper af ren, rå atmosfære. Lyset, detaljerne, den meget distinktiv instrumentale musik, det hele sidder lige i skabet. Får endda Red Dead Redemption vibes til tider. En skam mange folk ikke kommer til at opleve det med en stabil framerate og detaljerne skruet nogenlunde i vejret, det gør en verden til forskel.

Har brugt så mange timer på at bare rende rundt, finde små camps, nyde effekterne og loote alt på min vej. Tør slet ikke tænke på hvor mange timer jeg kommer til at ligge i dette spil.

PC brugerene fik også patch 1.03 her for et par timer siden, som kom med en masse godter.


Jeg ville ønske jeg havde en gaming pc stående lige nu.

Spillet er da fint nok på ps4, men 30fps vil altid irritere mig. Spillet ser meget godt ud i mange situationer med specielt lys på ps4, men desværre synes jeg alt med undtagelse af Geralt ligner noget fra sidste generation når man render rundt i landskabet i størstedelen af dagtimerne.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: The Witcher 3

Indlægaf Cena » fre 22 maj 2015 05:46

Sethos skrev:Jeg er helt lamslået over hvad de har formået med dette spil. Spillet drypper af ren, rå atmosfære. Lyset, detaljerne, den meget distinktiv instrumentale musik, det hele sidder lige i skabet. Får endda Red Dead Redemption vibes til tider. En skam mange folk ikke kommer til at opleve det med en stabil framerate og detaljerne skruet nogenlunde i vejret, det gør en verden til forskel.

Har brugt så mange timer på at bare rende rundt, finde små camps, nyde effekterne og loote alt på min vej. Tør slet ikke tænke på hvor mange timer jeg kommer til at ligge i dette spil.

PC brugerene fik også patch 1.03 her for et par timer siden, som kom med en masse godter.


Jeg er også meget betaget af spillet. Noget som ikke er sket ret mange gange de sidste par år. Stemningen, musikken, grafikken, ja det hele :) Jeg er fint tilfreds med grafikken på PS4 udover det lagger en smule ind i mellem. Må se om jeg kan finde video fra PC og se hvor flot det ser ud hos "jer" :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Witcher 3

Indlægaf weissmuller » fre 22 maj 2015 07:32

Krede1972 skrev:1. Jeg har Thunderbolt og Swallow som faste potions. De giver henholdsvis mere Attack Power og regenererer energi/vitality.
Finder opskrifter ved at følge mainquests, loote diverse kister og skatte man falder over og nogle kan også købes hos forskellige traders.
2. Jeg har kun failed en enkelt, men nogle quests er jo historiebaseret, så vil tro at det er fordi du tager nogle bestemte valg eller ikke fuldfører før du går videre til en ny quest hvor udfaldet styrer historien. Har ikke noget klart svar på spørgsmålet.
3. Du kan gøre dem bedre hvis de har en eller flere hvide cirkler hvor der kan indsættes en eller flere runer.
Hvis du finder våben med bedre stats, så skal du selvfølgelig skifte. Jeg har også crafted et par enkelte sværd, men bruger ikke så meget tid på det eller på at finde eller købe de rigtige ingridienser da man aldrig ved om man finder/looter et nyt våben 5 minutter efter at man lige har brugt tid, penge og ingredienser på at crafed et nyt våben.
EDIT: Du kan også midlertidig forbedre dine våben og armor ved at bruge en slibesten og det bord der oftest er i nærheden af en smed. Denne forbedring/enhancement varer i 15 minutter

Tilføjelse: Olier til sværdene er også vigtige. Man kan læse i beast guiden om de forskellige monstertypers svagheder. Bare husk at komme det på det rigtige sværd - mennesker/stål - monstre-sølv
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: The Witcher 3

Indlægaf Schmidty » fre 22 maj 2015 07:48

@Krede1972 @weissmuller

Mange tak for svarene! Der hjalp helt sikkert.
Til Krede: Jeg failede questne da jeg gik videre med story quest, så det er nok derfor. :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: The Witcher 3

Indlægaf Megajohn » fre 22 maj 2015 08:09

60 fps er bare bedre. Fik spillet sammen med et GTX970. Hold da op, hvor er det bare pænere og mere flydende end konsollerne. Og så er det rart at have M tasten til at gå frem og tilbage I mappet med et enkelt klik. Det er sq en krig med controlleren.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: The Witcher 3

Indlægaf Morten Rask » fre 22 maj 2015 08:29

Megajohn skrev:60 fps er bare bedre. Fik spillet sammen med et GTX970. Hold da op, hvor er det bare pænere og mere flydende end konsollerne. Og så er det rart at have M tasten til at gå frem og tilbage I mappet med et enkelt klik. Det er sq en krig med controlleren.

Du kan swipe touchpadden i stedet for at trykke på den, for at få kortet frem med det samme. Hvis du holder den inde, så er det en direkte vej til dit inventory.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: The Witcher 3

Indlægaf Morten Rask » fre 22 maj 2015 08:30

Tjek denne tråd for mange andre gode tips.

http://www.gamefaqs.com/boards/702760-t ... t/71828569
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: The Witcher 3

Indlægaf Rasbred » fre 22 maj 2015 11:03



bliver vist pachet i 1.03

det er vist allerede væk på PC
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: The Witcher 3

Indlægaf Blauwy » fre 22 maj 2015 11:17

Morten Rask skrev:
Megajohn skrev:60 fps er bare bedre. Fik spillet sammen med et GTX970. Hold da op, hvor er det bare pænere og mere flydende end konsollerne. Og så er det rart at have M tasten til at gå frem og tilbage I mappet med et enkelt klik. Det er sq en krig med controlleren.

Du kan swipe touchpadden i stedet for at trykke på den, for at få kortet frem med det samme. Hvis du holder den inde, så er det en direkte vej til dit inventory.


Det virker ikke på PC med controller, for den bruger det samme control scheme som XBO. Trykker man på touchpaddet, registrerer spillet det som en mus istedet.

Det gør den ihvertfald hos mig, jeg bruger Inputmapper til at bruge mit DS4 som controller da der ikke er native drivere til den, som X360/XBO controllere.


Det er simpelthen vanvittigt det her spil. 23 timer inde, og har klaret 4 story missions. Jeg render bare rundt, som Sethos siger, og looter alt og går på opdagelse. Jeg sætter et waypoint og går der hen imod, men bliver distraheret. Kommer aldrig nogle vegne :lol:

Sidst jeg havde det sådan og bare elskede atmosfæren i et spil var i Fallout 3. Der er ingen spil i nyere tid der har fået mig til at sidde foran skærmen i 12+ timer og føle der er gået 15min.
Det dynamiske vejr, den måde det stormer og regner på eller hvordan solen står op i horisonten imellem træerne i skoven, har flere gange fået mig til at standse op og kigge og næsten råbe ad min kæreste: HOLY..FUCKING..SHIIET.
Også beder hun mig om at holde kæft. :(
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: The Witcher 3

Indlægaf tue69 » fre 22 maj 2015 11:40

Blauwy skrev:Det dynamiske vejr, den måde det stormer og regner på eller hvordan solen står op i horisonten imellem træerne i skoven, har flere gange fået mig til at standse op og kigge og næsten råbe ad min kæreste: HOLY..FUCKING..SHIIET.
Også beder hun mig om at holde kæft. :(


Indsæt joke om at din papegøje er begyndt at snakke.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: The Witcher 3

Indlægaf Cena » fre 22 maj 2015 13:06

Morten Rask skrev:
Megajohn skrev:60 fps er bare bedre. Fik spillet sammen med et GTX970. Hold da op, hvor er det bare pænere og mere flydende end konsollerne. Og så er det rart at have M tasten til at gå frem og tilbage I mappet med et enkelt klik. Det er sq en krig med controlleren.

Du kan swipe touchpadden i stedet for at trykke på den, for at få kortet frem med det samme. Hvis du holder den inde, så er det en direkte vej til dit inventory.


TAK FOR DET TIP! Fuck det har irriteret mig mand :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Witcher 3

Indlægaf Danishram » fre 22 maj 2015 17:36

NOOB her, har brug for hjælp. Jeg kan ikke få abillity points til at virke, dvs når jeg markerer en Tom slot, sker der intet når jeg prøver at vælge en evne med firkant.
Danishram
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: København


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » fre 22 maj 2015 17:50

Du bruger firkant til at købe evner og opgradere dem med. Når du har gjort det, marke den evne du gerne vil bruge med X og vælg så et slot. Du kan ikke bruge flere evner end du har ledige slots til. Bemærk de store slots er ikke til evner, men til mutagens.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf ShutterDK » fre 22 maj 2015 20:24

Får lyst til at starte forfra 3 timer inde, grundet valg af skills. Sker altid i RPG's. Jesus :D
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 156 gæster