Forum

The Witcher 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Witcher 3

Indlægaf vendictas » tirs 19 maj 2015 17:36

Husk at smutte på PS Store og hente de første par gratis Dlc så i kan "pimpe" Geralt's skæg og iføre jeg noget lækkert armor:)
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: The Witcher 3

Indlægaf Rasbred » tirs 19 maj 2015 18:32

vendictas skrev:Husk at smutte på PS Store og hente de første par gratis Dlc så i kan "pimpe" Geralt's skæg og iføre jeg noget lækkert armor:)



Hvor får man det inde i spillet??
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: The Witcher 3

Indlægaf Morten Rask » tirs 19 maj 2015 18:57

vendictas skrev:Husk at smutte på PS Store og hente de første par gratis Dlc så i kan "pimpe" Geralt's skæg og iføre jeg noget lækkert armor:)


Hvilken DLC? Intet på US Store.

Edit: Den lader kun til at være udkommet på EU store, ikke US.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: The Witcher 3

Indlægaf Cena » tirs 19 maj 2015 19:07

Hold kæft spillet er fedt! Begynder så småt at fatte hvad jeg laver her efter et par timer. Render bare og looter og går på opdagelse, da jeg mangler en silver ignot for at kunne crafte et nyt fedt sværd der vil give kæmpe dmg upgrade :) Det hele begynder at give mere og mere mening :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Witcher 3

Indlægaf anarchoi » tirs 19 maj 2015 19:11

Det virker rigtig fedt! Har dog lige et spørgsmål: Jeg samlede en hel bunke quests op, ad 2 omgange via et "Notice Board". Først 6 og så 3 tror jeg. Men jeg kan ikke finde dem i min quest log? Der er kun 1 main quest og 1 witcher contract.
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: The Witcher 3

Indlægaf Morten Rask » tirs 19 maj 2015 19:13

Andre der har kastet sig ud i den højeste sværhedsgrad som er tilgængelig fra start? Man får godt nok sat sine evner på prøve, og den første "store" udfordring var godt nok.. en stor udfordring.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: The Witcher 3

Indlægaf Krede1972 » tirs 19 maj 2015 19:39

anarchoi skrev:Det virker rigtig fedt! Har dog lige et spørgsmål: Jeg samlede en hel bunke quests op, ad 2 omgange via et "Notice Board". Først 6 og så 3 tror jeg. Men jeg kan ikke finde dem i min quest log? Der er kun 1 main quest og 1 witcher contract.


Under sidequests måske?

Man skal trykke på den lille trekant ved f.eks sidequests for at åbne scrroll-menuen og se de sidequests man har "samlet op".
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » tirs 19 maj 2015 19:44

anarchoi skrev:Det virker rigtig fedt! Har dog lige et spørgsmål: Jeg samlede en hel bunke quests op, ad 2 omgange via et "Notice Board". Først 6 og så 3 tror jeg. Men jeg kan ikke finde dem i min quest log? Der er kun 1 main quest og 1 witcher contract.

Det er ikke alt quests, det man får fra notice boards. Ofte er der en eller 2 af dem. Resten af de sedler tilføjer ? til kortet, som er spændende steder man kan udfordre.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Krede1972 » tirs 19 maj 2015 19:47

Jeg er allerede nu glad for at kunne konstatere at der er gjort meget ud af de små sidequests, så de ikke bliver total ligegyldige og kedeligt ensformige som i så mange andre RPGs.
Flot animerede cutscenes når man taler med quest-NPCer, der ikke er helt døde og mekaniske i udtrykket.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Witcher 3

Indlægaf anarchoi » tirs 19 maj 2015 19:50

Ehm...Hvor finder man sidequests? Jeg har Main Quests, Witcher Contracts og Completed.
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: The Witcher 3

Indlægaf anarchoi » tirs 19 maj 2015 19:50

Erroneus skrev:
anarchoi skrev:Det virker rigtig fedt! Har dog lige et spørgsmål: Jeg samlede en hel bunke quests op, ad 2 omgange via et "Notice Board". Først 6 og så 3 tror jeg. Men jeg kan ikke finde dem i min quest log? Der er kun 1 main quest og 1 witcher contract.

Det er ikke alt quests, det man får fra notice boards. Ofte er der en eller 2 af dem. Resten af de sedler tilføjer ? til kortet, som er spændende steder man kan udfordre.


Ah, så er det måske dér "problemet" ligger. Takker
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » tirs 19 maj 2015 19:56

Krede1972 skrev:Jeg er allerede nu glad for at kunne konstatere at der er gjort meget ud af de små sidequests, så de ikke bliver total ligegyldige og kedeligt ensformige som i så mange andre RPGs.
Flot animerede cutscenes når man taler med quest-NPCer, der ikke er helt døde og mekaniske i udtrykket.

Yup og derfor kunne spillet godt gå hen og være et man bruger mange timer på, da de her ekstra missioner ikke bare fyldtes som fyld.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Rasbred » tirs 19 maj 2015 20:37

jeg fik expansion pass med fra gamestop på en kvittering..

går hjem og indløser på storen... men hvorfor siger den så stadig det skal købes ??? burde den ikke vise jeg har købt det ??? ligesom de 2 dlc jeg har hentet???

fatter intet af det...
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: The Witcher 3

Indlægaf Dummiz » tirs 19 maj 2015 22:49

Får jeg fuld valuta for mine penge hvis ikke jeg læser alt det baggrundsviden der er inde i menuen? Eller går jeg glip af en masse hvis ikke jeg læser alt det der er derinde?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: The Witcher 3

Indlægaf vendictas » tirs 19 maj 2015 22:52

Rasbred skrev:
vendictas skrev:Husk at smutte på PS Store og hente de første par gratis Dlc så i kan "pimpe" Geralt's skæg og iføre jeg noget lækkert armor:)



Hvor får man det inde i spillet??


Du kan ikke drage nytte af det de første mange timer.Beards and hairstyles er vel bare når du finder en barber som i The Witcher 2,formoder jeg.Armor ved jeg ikke hvornår man får adgang til for det har jeg heller ikke selv unlocked endu.
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 99 gæster